کد خبر: 940876
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
رییس سازمان فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات عمرانی احداث 300 متر کانال جهت انتقال آب از رودخانه کرج به باغات سرحدآباد انجام شد.

پیمان بضاعتی پور گفت: با هدف آبرسانی بهتر به فضای سبز و باغات منطقه سرحد آباد در فصل تابستان و جلوگیری از هدر رفت آب عملیات اجرایی احداث کانال انتقال آب از حد فاصل پارک شهید چمران تا کانال سرحد آباد به طول 300 متر انجام و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه حفظ فضای سبز زیبا و درختان تنومند این منطقه یکی از مهمترین رسالت های مجموعه مدیریت شهری کرج و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری محسوب می شود، عنوان کرد: احداث کانال انتقال آب و احیا نهر های قدیمی در سرحد آباد علاوه بر اینکه تاثیر زیادی در رسوب برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی، لایروبی کامل مسیل ها و حذف موانع در مسیر آبراهه های شهری دارد، موجب افزایش راندمان آبیاری و مصرف بهینه آب خصوصا در فصل تابستان می شود.
به گفته بضاعتی پور عملیات عمرانی اجرایی این طرح شامل بنایی با بلوک سیمانی به متراژ 480 متر مربع، قلوه چینی به ارتفاع 30 سانت و دال بتنی به تعداد 370 عدد و هزار و 200 متر مکعب پی کنی و تعداد 12 دریچه جهت لایروبی می شود که درمدت زمانی دو ماهه انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار