کد خبر: 939824
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
شاخص بورس تهران بار دیگر با رشد‌های قیمتی پالایشی‌ها و فولادی‌ها بر مدار صعود بازگشت و توانست با صعود بیش از ۲۳۳۰.۷۱ واحدی به کانال ۱۶۰ هزار واحد بازگردد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۳۳۰.۷۱ واحد رشد به ۱۶۰ هزار و ۷۷۴ واحد و ارزش روز بازار به ۶۱۰ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۶۷۷.۵۳ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۷۳۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۲۰ واحد رشد به ۲۷ هزار و ۴۷۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۵۴.۹۴ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۲۱۹۰.۰۴ واحد افزایش به ۱۷۴ هزار و ۲۲۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۶۳۳.۵۹ واحد رشد به ۱۱۸ هزار و ۱۷۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۰۴۵.۹۹ واحد افزایش به رقم ۳۲۱ هزار و /۵۶۸ واحد رسید.

نماد پارس، وبملت، شپنا، فولاد، شتران، پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد جم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۹.۰۸ واحد افزایش به رقم ۱۸۶۵.۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۶۴۲ میلیون و ۵۱۰ هزار واحد برگ سهم در قالب ۱۱۶ و ۱۸۷ هزار برگ به ارزش ۳۱۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار