کد خبر: 939788
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: الحمدلله در دیدار اخیر بیانات و فرمایشات حضرت آقا نشان از رضایت ایشان از مجموعه اقدامات و عملکرد ناجا داشت و اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی به سمت گفتمانی شدن پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی استان، ضمن گرامی‌داشت سالروز 9 دی، روز بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر فتنه‌گران، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در آستانه چنین روز بزرگ و حماسی در دیار شهیدان باکری‌ها و شفیع‌زاده‌ها در جمع مردمان ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان‌شرقی و کارکنان مجاهد و تلاشگر فرماندهی انتظامی این استان هستم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، گفت: الحمدلله در دیدار اخیر بیانات و فرمایشات حضرت آقا نشان از رضایت ایشان از مجموعه اقدامات و عملکرد ناجا داشت و اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی به سمت گفتمانی شدن پیش می‌رود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا،  گفت: با داشتن ایمان به خدا و ارتقاء باورهای دینی و مذهبی فرهنگ خودکنترلی، ایجاد و تقویت می‌شود. 

در ادامه سخنان خود حفاظتی و خود مراقبتی را مهم‌ترین عامل در برابر لغزش‌ها و وسوسه‌ها عنوان کرد و افزود: با داشتن ایمان به خدا و ارتقاء باورهای دینی و مذهبی فرهنگ خودکنترلی و خود مراقبتی در انسان و بخصوص کارکنان انتظامی که در معرض بسیاری از آسیب‌ها هستند، ایجاد و تقویت می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، پلیس را نماینده حاکمیت و ویترین نیروهای مسلح در کشور یاد کرد و گفت: چون ماموران نیروی انتظامی بیشترین تعامل را با مردم دارند از این رو رفتار و عملکرد مطلوب پلیس در جامعه سبب افزایش اعتماد مردم به نظام و نیروهای مسلح می‌شود.

ادیانی به کارکنان و فرماندهان انتظامی استان توصیه کرد: با خدا باوری و رفتار حکیمانه و پرهیز از امور زائد و دوری کردن از تجملات و اشرافی گری در خدمت مردم و سازمان باشند تا شامل رحمت و غفران الهی شوند.

تحکیم خانواده و توجه به فرزند و تعامل زوجین در منزل تحقق می‌یابد

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  همچنین در نشست خانوادگی کارکنان عقیدتی سیای استان با موضوع بصیرت دینی خانواده‌های کارکنان ( همسران و فرزندان کارکنان )گفت: تحکیم خانواده و توجه به فرزند و تعامل زوجین به معنای واقعی در منزل یعنی محل نزول و آرامش و سکون معنی پیدا می‌کند.

ادیانی اظهار داشت: تحکیم خانواده و توجه به فرزند و تعامل زوجین به معنای واقعی در منزل یعنی محل نزول و آرامش و سکون معنی پیدا می‌کند و اگر محیط خانواده در منزل نقش خود را خوب ایفاء کند می‌تواند افرادی مثل سردار شهید مهدی باکری‌ها و امثال آنها را به جامعه معرفی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر