کد خبر: 939671
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مسابقات تکواندو آزاد کشوری طی روزهای 13 و 14 دی‌ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و مدعیان حضور در نخستین اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی منچستر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. 

جوان آنلاین: مسابقات تکواندو آزاد کشوری طی روزهای 13 و 14 دی‌ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و مدعیان حضور در نخستین اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی منچستر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. 
رقابت‌هایی که نخستین حلقه اتصال به تیم ملی برای عضویت در ترکیب تیم ملی جهت مسابقات جهانی خواهد بود و این شانس را در اختیار تمام تکواندوکاران مدعی جهت حضور در اردوی تیم ملی فراهم خواهد گذاشت تا با نمایش شایستگی خود فرصت همراهی تیم ملی را داشته باشند.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی تنها سجاد مردانی، آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، علی اشکوریان و محمد علی خسروی با توجه به کسب مدال در مسابقات گرندپری منچستر، فینال گرندپری در فجیره و المپیک جوانان از حضور در مسابقات آزاد کشوری معاف هستند و سایر بازیکنان با هر سابقه‌ای باید برای به دست آوردن مجدد هوگوی تیم ملی شانس خود را در این مسابقات امتحان کنند. 
فریبرز عسکری پیش از این و در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کرد که برای او ملاک حضور در تیم ملی شایستگی بازیکنان است و صرف از نظر از سابقه، شهرت و اسم ملی‌پوشان ترکیب تیم خود را بر اساس رقابت‌های انتخابی مشخص خواهد کرد. 
اتفاقی که در مسابقات آزاد کشوری می‌تواند انگیزه‌ای برای مدعیان ناشناخته تکواندو ایران باشد تا در رقابت با بازیکنان ملی‌پوش ابتدا شانس راهیابی به اردوی تیم ملی را کسب و در ادامه با برتری در مسابقات انتخابی درون اردوی به رویداد معتبر جهانی اعزام شوند. 
از طرفی بازیکنان ملی‌پوش کشورمان نیز در رقابت با مدعیان جوان و توانای تکواندو ایران پیش از حضور در مسابقات جهانی یک رویداد و آزمون جدی را پشت سر خواهند گذاشت تا در صورت فیکس شدن در ترکیب تیم ملی تکواندو با بهترین آمادگی راهی مسابقات جهانی شوند. 
اتفاقی شفاف برای تکواندو ایران که ضمن درگیر کردن تمام پتانسیل واقعی حال حاضر تکواندو ایران، می‌تواند منجر به انتخاب شایسته‌ترین تکواندوکاران برای نمایندگانی و دفاع از نام تکواندو ایران در مسابقات جهانی باشد. این سبک شفاف از برگزاری انتخابی دیگر جای هیچ شبهه و گله‌ای را باقی نخواهد گذاشت و میدانی عادلانه را بدون توجه به نام بازیکنان در اختیار تمام بازیکنانی که خود را مستحق حضور در ترکیب تیم ملی می‌دانند، قرار خواهد داد. 
البته کادرفنی تیم ملی در مصابحه با رسانه‌ها بر این نکته نیز تایید کرده است که با در نظر گرفتن تمامی اتفاقات این شانس را نیز در اختیار بازیکنانی که به هر دلیل از دور مسابقات حذف شدند اما توانایی یک فرصت دیگر را نیز داشته باشند، قرار خواهد داد. فرصتی بزرگ برای کشف استعدادها جوانان و اثبات توانایی ملی‌پوشان قدیمی که می تواند ثمره آن را در مسابقات جهانی منچستر مشاهده کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار