کد خبر: 939262
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
مصاحبه با استاد دانشگاهی که نماینده سروان از او سرقت علمی کرده است
پروفسور بوگارد در این مصاحبه می‌گوید از طریق دوستانش و چند ایمیلی که به او ارسال شده است متوجه سرقت از مقاله‌اش شده و وقتی مقاله درازهی را خوانده متوجه سرقت شدیدی شده است و قطعاً از طریق مجامع رسمی از او شکایت خواهد کرد.

به گزارش جوان آنلاین، پس از هتاکی و بد دهنی نماینده سروان در گمرک و پخس تصاویر وی در مجلس شورای اسلامی که تهدید می‌کرد در صورتی که وزیر اقتصاد استیضاح نشود استعفا داده و به دانشگاه باز می‌گردد، خبر سرقت علمی درازهی از مقالات استاد دانشگاه آلمان منتشر شد(اینجا بخوانید) در همین خصوص آوانت مصاحبه‌ای با پروفسور ولفرام بوگارد انجام داده است. این استاد دانشگاه معتقد است مقاله درازهی، ترکیب دو مقاله او است که قصد دارد از طریق IEEE شکایت کرده و پیگیر این سرقت علمی شود.

پروفسور بوگارد در این مصاحبه می‌گوید از طریق دوستانش و چند ایمیلی که به او ارسال شده است متوجه سرقت از مقاله‌اش شده و وقتی مقاله درازهی را خوانده متوجه سرقت شدیدی شده است. او می‌گوید: «کاری که درازهی انجام داده است ترکیب دو مقاله ما بوده یعنی دو مقاله را ترکیب کرده و اسم ما را حذف و اسم خودش را به جای اسم ما گذاشته است.»

این استاد آلمانی درباره پیگیری این سرقت علمی اشاره داشت: «این مقاله‌ها دارای حق کپی رایت(حق تالیف) هستند که توسط IEEE صادر شده است و من حتماً این موضوع را از طریق IEEE پیگیری و آن‌ها هم از متهم شکایت خواهند کرد.»

بوگارد همچنین درباره واکنش‌های مجامع علمی و رسانه‌ای کشور آلمان در صورت رخ دادن خطایی مشابه از سوی مسئولین آلمانی گفت: «مسلماً این مسئله بزرگی خواهد بود. ما دو مورد را قبلاً داشتیم یکی وزیر علوم تکنولوزیک بود و به دلیل سرقت از کار برکنار شد.»

تعداد بازدید : 26
فیلم مصاحبه با پروفسور بوگارد درباره سرقت علمی نماینده سراوان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
معرکه میشه !!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار