کد خبر: 939139
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
با ناکامی العین برابر رئال مادرید در فینال جام جهانی باشگاه‌ها، ناکامی مربیان کروات در فینال‌های مهم سال ۲۰۱۸ تکمیل شد.
 
3 مربی کروات

جوان آنلاین: سال ۲۰۱۸ برای سرمربیان کروات سال خوبی بود ولی می‌توانست بهتر باشد. زلاتکو دالیچ، برانکو ایوانکوویچ و زوران مامیچ با تیم‌هایشان شگفتی آفریدند و تا فینال سه رویداد مهم پیش رفتند ولی در دیدار نهایی کم آوردند و نتوانستند قهرمان شوند.

* زلاتکو دالیچ

کمتر کسی در ابتدای جام جهانی تصور می‌کرد که کرواسی بتواند به فینال جام جهانی راه یابد ولی شاگردان دالیچ توانستند شگفتی بیافرینند و با شکست انگلیس در نیمه نهایی راهی دیدار نهایی شوند ولی در فینال، کرواسی مغلوب فرانسه شد و نایب قهرمان جام جهانی شد تا بهترین عملکرد کرواسی در تاریخ جام‌های جهانی ثبت شود.

* برانکو ایوانکوویچ

برای پرسپولیس برانکو نیز تقریبا همین شرایط وجود داشت. بعد از مصدومیت بازیکنان و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، تصور رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان سخت بود ولی شاگردان برانکو توانستند تیم‌های قدری چون الدحیل و السد را کنار بزنند و شگفتی‌ساز شوند ولی در دیدار نهایی پرسپولیس نتوانست برنده شود و نایب قهرمان شد تا بهترین عملکرد این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ثبت شود.

* زوران مامیچ

سرمربی کروات العین نیز توانست با تیمش در جام جهانی باشگاه‌ها شگفتی‌ساز شود و همراه این تیم به دیدار نهایی برسد. اوج کار تیم او، حذف ریورپلاته در نیمه نهایی بود ولی العین نیز در دیدار نهایی برابر رئال مادرید شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند تا هر سه مربی کروات با وجود عملکرد خوب همراه تیم‌هایشان نتوانند قهرمان شوند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار