کد خبر: 939082
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان خبر داد
رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان گفت: قیمت تلفن همراه، لپ‌تاپ و تلویزیون‌های وارداتی پنج تا 15 درصد کاهش یافته است.

علی‌اکبر صیادجو در تشریح وضع بازار لوازم خانگی اظهار کرد: بعد از کاهش نسبی نرخ دلار و به‌تبع آن طلا در روزهای اخیر، قیمت‌ها تقریباً ثابت شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان ادامه داد: در برخی از کالاها که با ارز آزاد یا به‌اصطلاح اسکناسی که همان سه درصد حجم معادلات را تشکیل می‌دهد، تهیه می‌شود، مقداری کاهش قیمت هم داشتیم.

صیادجو تأکید کرد: انواع تلفن همراه، گوشی‌های تلفن، لپ‌تاپ، کامپیوتر و وسایل جانبی آن در لیست کاهش قیمت قرار دارند و حتی قیمت تلویزیون‌های خارجی و لوازم خانگی وارداتی از کاهش پنج درصدی آغاز شده و در برخی از این کالاها تا 15 درصد کاهش قیمت داشته‌ایم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان با اشاره به اینکه قیمت‌ها در سایر اقلام ثابت است، تصریح کرد: افزایش قیمتی نداشتیم و در حال حاضر، بازار از ثبات نسبی برخوردار است.

صیادجو با بیان اینکه اکثر قریب به‌اتفاق آن دسته از کالاهایی که با ارز نیما تولید یا وارد می‌شوند، از ثبات قیمتی برخوردارند، اضافه کرد: این ثبات قیمت امروز قابل‌ بررسی است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان در واکنش به عملکرد فعلی وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: قضاوت در ارتباط با وزیر صنعت هنوز خیلی زود است.

صیادجو با اشاره به اینکه برنامه‌هایی که او ارائه داده به‌ویژه در بحث رفع موانع تولید امیدوارکننده است، اضافه کرد: می‌توان با این برنامه‌ها مقداری امیدوارتر از قبل بود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان با تأکید بر اینکه وزیر فعلی صنعت، معدن و تجارت از بدنه این وزارت‌خانه بوده است، افزود: رحمانی نسبت به کار و امور وزارت صنعت، معدن و تجارت مسلط است.

صیادجو با بیان اینکه در صورت حمایت‌های همه‌جانبه بخش خصوصی امیدواری نسبت به عملکرد وزیر صنعت خیلی زیاد است، اظهار کرد: امیدواریم موانع پیش پای تولید به‌زودی برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار