کد خبر: 938705
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر برگزار شد:
به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر جشن شب یلدا با عنوان" در دانه های اناری "با حضور دانش آموزان مدرسه شهید جعفری روستای سیمون برگزار شد.
بهاره عشقی صابر


همت والای خیرین درآستانه فرارسیدن  طولانی ترین شب سال ،اینبار تلاش کردند با تقسیم شادی های خود با دانش ا آموزان محروم  دبستان شهید جعفری روستای سیمون شهرستان اسلامشهر، لحظات شاد و بیاد ماندنی را برای این کودکان بوجود آورند.
در این برنامه مشاور فرمانداراسلامشهر در امور بانوان و خانواده  با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری ،اداره آموزش و پرورش و حمایت خیرین اسلامشهری یک روز شاد و به یاد ماندنی را برای دانش آموزان مناطق محروم سیمون و کرک با اجرای موسیقی زنده و بازی محلی و حرکات نمایشی به ثبت رساندند.
جشن دردانه های اناری بهانه ای شد تا دانش آموزان روستای  محروم سیمیون  که حتی برخی ازآنها  تا به حال از روستا خارج نشده بودند ، یکروزبه یاد ماندنی را درمجموعه اقامتی و گردشگری توژال در کناردیگردوستانشان با صرف ناهار و برپایی جشن یلدا و نشستن در کرسی سنتی  را تجربه کنند  خرسند و خوشحال شوند .
درپایان این اردوی یکروزه  کودکان حاضر درمراسم ضمن کسب تجربه یک روز خوب و به یاد ماندنی ، با دستان کوچک خود بسته های شب یلدایی که شامل میوه، آجیل و شیرینی وهدیه خیرین را با دنیای پر از مهر و محبت برای خانواده های خود  به ارمغان بردند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر