کد خبر: 938155
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی با رویکرد توسعه پایدار در اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه دستگاه‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی همکاری لازم را با ما خواهند داشت تا در طول یک هفته آینده طرح‌هایی را تعیین و معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اردبیل اظهار داشت: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی با رویکرد توسعه پایدار در اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه دستگاه‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی همکاری لازم را با ما خواهند داشت تا در طول یک هفته آینده طرح‌هایی را تعیین و معرفی کنیم.

وی با اشاره به این که توسعه زیرساخت‌ها لازمه اساسی برای رسیدن به پیشرفت در جامعه است بیان کرد: در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ایده‌آل و استفاده از ظرفیت‌های موجود راه رسیدن به اهداف مورد نظر را در راستای حل مشکلات موجود را مبنای کار قرار دهیم و با توسعه کارهای تحقیقاتی و همکاری سرمایه‌گذاران تحول استان را محقق کنیم.

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل نیازمند پژوهش و مطالعات علمی و کاربردی است که در این زمینه اعتبارات مناسبی تزریق شود تا بتوانیم توسعه اشتغال و تولید استان را محقق کنیم و شاهد ایجاد تحولات اقتصادی منطقه باشیم که این موضوع پایه‌ای برای ایجاد تحولات اقتصادی و توسعه برنامه‌های اقتصادی است.

بهنامجو اظهار کرد: اجرای طرح‌های پژوهش‌محور با همکاری دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته و در تلاش برای آماده‌سازی طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار برای سال آینده هستیم تا بتوانیم زمینه عملیاتی کرده طرح‌های تحو‌ل‌ساز استان را عملی کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مورد نظر را تا مرحله عملیاتی پیش خواهیم برد و به مناسبت هفته پژوهش 25 تا 29 آذر ماه برنامه‌های هفته پژوهش برگزار می‌شود که در این نمایشگاه پارک علم و فناوری دستاورهای پژوهشی را معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود از این بازه زمانی به عنوان یک فرصت طلایی استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر