کد خبر: 935946
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
گفت وگو "جوان آنلاین" با مدیرعامل موسسه ورزش کیش درباره تورنمنت چهارجانبه فوتبال
تورنمنت چهار جانبه کیش در نیم فصل ، شایعه برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس را رقم زد. گفته می شود برخی تیم ها خواهان بازی در این تورنمنت چهار جانبه هستند موضوعی که برگزاری آن هنوز قطعی نیست و شنیده می شود در چند روز آینده اخبار بیشتری منتشر می شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : تورنمنت چهار جانبه کیش در نیم فصل ، شایعه برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس را رقم زد. گفته می شود برخی تیم ها خواهان بازی در این تورنمنت چهار جانبه هستند موضوعی که برگزاری آن هنوز قطعی نیست و شنیده می شود در چند روز آینده اخبار بیشتری منتشر می شود.

محمود افشاردوست عضو هیات مدیره و مدیر عامل موسسه ورزش کیش در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره این تورنمنت چهار جانبه گفت: بحث برگزاری این تورنمنت زمانی کلید خورد که برخی تیم های لیگ برتری درخواست کردند تا در کیش اردویی را برپا کنند. هیات فوتبال جزیزه کیش هم پس از این تصمیم گرفت حالا که قرار است تیم ها در این جا اردو بزنند بهتر است تورنمنتی چهارجانبه ، برگزار شود، موضوعی که تا الان فقط تیم سپاهان این مورد را قطعی کرده و قرار است در این تورنمنت حضور یابد. البته به غیر سپاهان ماشین سازی هم درخواست خود را رسما ابلاغ کرده که اردویی در کیش داشته باشد اما چون حضورش در این تورنمنت را هنوز ا قطعی نکرده است برای همین فعلا می توان گفت که فقط حضور سپاهان و تیم منتخب فوتبال کیش  تا این لحظه قطعی شده است.اما با توجه به این که زمان زیادی تا نیم فصل نیست و می بایست آینده برنامه ریزی کاملی در این زمینه داشته باشیم قطعا طی چند روز آینده اخبار موثقی درباره این تورنمنت چهار جانبه منتشر خواهد شد.

عضو هیات مدیره درباره حضور استقلال و پرسپولیس و اینکه احتمال دارد دربی برگزار شود اظهار داشت: تا این لحظه همان طور که عرض کردم فقط سپاهان و ماشین سازی درخواست خود را برای اردو در کیش ابلاغ کرده اند و دیگر اخباری مربوط به استقلال و پرسپولیس و برگزاری دربی در کیش شایعه است و آن را تکذیب می کنم. البته ناگفته نماند فعلا تا این لحظه درخواستی نداشته ایم شاید طی روزهای آینده استقلال و پرسپولیس بخواهند در نیم فصل اردویی در کیش داشته باشند.پس این احتمال وجود دارد که استقلال یا پرسپولیس بخواهند در تورنمنت چهار جانبه کیش بازی کنند

افشاردوست در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی بر این که آیا حضور در اردوی کیش منوط به حضور در تورنمنت چهار جانبه است گفت: ببیند همیشه ما سعی کردیم تعامل خودمان را تیم های لیگ برتری داشته باشیم. قطعا تیم ها هم همچنین تعاملی با ما خواهند داشت و اگر اردوی شان در کیش قطعی شود بی شک در تورنمنت چهار جانبه هم حضور می یابند.

مدیر عامل موسسه ورزش کیش در خاتمه افزود: تیم ها وقتی برای اردو به کیش می آیند یک هفته برای آمادسازی و بدن سازی وقت دارند و دو سه روز هم برای مسابقات چهار جانبه وقت می گذارند. ما می خواهیم با تیم منتخب کیش در این دوره شرکت کنیم. شنیدم که نساجی هم صحبت هایی داشته اما هنوز حضور قطعی نشده است. همان طور که پیش تر گفته ام احتمال دارد از بین دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز یکی در این مسابقات حضور پیدا کند. به هر حال حضور تیم های بزرگ و لیگ برتری در این تورنمنت می تواند تاثیر خوبی بر فرایند آمادسازی آنها در تعطیلات نیم فصل داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار