کد خبر: 935586
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه تفکر بسیجی گره‌گشا و حلال مشکلات است، گفت: اقتدار بسیج، اقتدار ملی محسوب می شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فر  در جمع مردم تبریز با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و هفته بسیج اظهار کرد: میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) فرصت مناسبی است تا از توصیه‌ها و آموزه‌های ایشان به عنوان محور زندگی استفاده کرده تا دل مسلمین برای ایجاد وحدت میسر شده و به تبع آن اختلافات و تفرقه در زندگی اجتماعی و سیاسی مسلمانان ایجاد شود.

وی افزود: در برهه‌ای هستیم که ائتلاف تکفیری، تروریستی و صهیونیستی بسیار شعله‌ور بوده و در تلاش برای ضربه زدن به اسلام و اسلامیت هستند.

تفرقه و اختلاف سم مهلک و کشنده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با تاکید به اینکه تفرقه و اختلاف سم مهلک و کشنده است، تصریح کرد: امام راحل(ره) این هفته را هفته وحدت اعلام کرده تا مسلمانان جهان اختلاف و تشنج را کنار گذاشته و برای حفظ دین اسلام همدل و همراه و هماهنگ و متحد باشند.

وی با بیان اینکه برای تحقق آرمان‌های الهی اتحاد تفکری و یکدلی نیاز بوده که هفته وحدت فرصتی مناسبی برای این امر است، گفت: اساسی‌ترین راه مقابله با دشمنان داخلی و خارجی اتحاد مسلمانان است.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که اتحاد دارد نه تنها شکست‌ناپذیر است بلکه حتی احساس شکست هم نمی‌کند.

وی با تاکید به اینکه بسیج یعنی آمادگی، دفاع از اسلام و قرآن، استقلال کشور، ارزش‌های الهی و انسانی، کوی و برزن و مرزهای جعرافیایی، تصریح کرد: بسیج یعنی پیشگیری از وقوع حوادث فتنه‌ها و نشان دادن توان و قدرت نظامی و عزم یک ملت در برابر دشمنان است.

بسیج فتنه‌ها را نابود کرده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ابراز کرد:  نقش ارزشمند نیروهای مسلح مانند ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس و شرایط فتنه بر هیچ کسی پوشیده نیست ولی حضور بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله مبارزه چهل ساله ملت رشید ایران اسلامی همانند عصای دست موسی(ع) بود  که هر جا حضور داشته مارهای فتنه را نابود کرده است.

وی متذکر شد: بسیج محصول فکر و آینده‌نگری و یادگار امام راحل(ره) است به طوریکه امروز ثبات امنیت و استقلال و آرامش و دفع فتنه استکبار و قدرت نظام در سایه رشادت‌های بسیجیان دریادل بود.

کاملی‌فر ادامه داد: طبق فرموده امام راحل(ره) اگر عطر دل انگیز تفکر بسیجی در کشور سایه افکن شود چشم همه طمع‌کاران از آن دور خواهد شد از این‌رو این یک جمله راهبردی برای تبیین جایگاه و نقش و اهمیت بسیج است.

وی با استناد به دیگر فرموده رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و من به صفای باطنی و اخلاص بسیجیان غبطه می‌خورم، گفت: امام خمینی (ره) با وجود اینکه خود صفای باطنی بی‌نظیری داشتند ولی چنین حرفی زده‌اند و حتی فرموده‌اند که  از خداوند می‌خواهم تا من را با بسیجیان محشور کند و افتخارم این است که در دنیا یک بسیجی‌ام.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: ظهور انقلاب از جمله ثمره بسیج بود و زمانی که واژه مقدس بسیج و فرهنگ و تفکر و مکتب بسیجی در انقلاب اسلامی به عنوان ارزش الهی حیات انقلاب و تداوم حرکت توده‌های مظلوم و مستضعف در سراسر عالم مطرح شد در حقیقت تضمین انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیج در فاصله بسیار کوتاهی توانست قلب‌ها را تسخیر کرده و دوست و دشمن را جدا کند، توضیح داد: بسیج محدود به یک سرزمین و کشور و ایران اسلامی نیست چراکه امروزه ثمره تفکر بسیج در سراسر عالم مخصوصا منطقه بسیار مهم غرب آسیا و خاورمیانه مشاهده می‌شود.

کاملی‌فر اضافه کرد: نجات کشور سوریه مدیون فرهنگ ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه  بعد از ۷ سال از تحمیل جنگ به سوریه که جهت ساقط کردن دولت قانونی آن بود، دیدیم که نه تنها ساقط نشد بلکه قدرتمندتر نیز شد، افزود: این قدرت زیر سایه فرهنگ ایستادگی و مقاومت مردم بود.

کاملی‌فر تصریح کرد: اگر امروز مبارزه فلسطینی بعد از سال‌ها شکست،  رژیم صهیونیستی را وادار به شکست و پذیرش آتش‌بس می‌کند از تاثیرات فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی توضیح داد: بسیج الگوی مبارزه با جریان‌های تکفیری و تروریستی است به طوریکه بسیج با تمام اجزای نظام اسلامی و نهادهای سازمان مختلف و اقشار مختلف مردم ارتباط داشته و پیوند مستحکم و غیرقابل گسست دارد چراکه بسیج با تمام اقشار و ادارات و سازمان‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتبط بوده و هدف از این ارتباط، توسعه ایجاد توانایی اقتدار و ایجا آمادگی مادی و معنوی و ایجاد انگیزه الهی در تمام سازمان‌ها و نهادها و افراد جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با تاکید به اینکه تا زمانی که یک کشور از نظام سیاسی خود حمایت می‌کند برای دشمن غیرقابل تحمل خواهد بود، تصریح کرد: عزم تقویت بسیج اقتدار ملی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج از کارکردهای مختلف برخوردار است و هیچ نهادی مانند بسیج توسعه کارکرد برخوردار نیست، ادامه داد: بسیج کارکردهای زیادی در عرصه‌های مختلف  برای امنیت کشور معرفی می‌کند.

کاملی‌فر متذکر شد: ماهیت نبرد ایران با استکبار رسانه‌ای و تبلیغاتی است به طوریکه ایران اسلامی ۴۰ سال است که نتیجه ایستادگی و مقاومت را دیده و نتایج استقلال و آزادی و عزت را کسب کرده است.

وی با تاکید به اینکه نفرت از آمریکا فقط در ایران نیست، افزود: ملت عراق و سوریه، یمن، ملت لبنان، افعانستان و پاکستان و ملت جهان از آمریکا متنفر هستند و این نفرت مختص ملت ایران نیست.

وی در پایان اذعان داشت: خدا را شاکریم که در راس نظام جمهوری اسلامی ایران فردی شجاع، باتقوا قرار گرفته است که با تدابیر خردمندانه و هوشمندانه خود از حقوق و استقلال اسلام دفاع می‌کند.

کاملی‌فر افزود: مقام معظم رهبری با تمام توان و باور مکتب امام راحل (ره) را قبول و باور داشته و هدف ایشات را با عزم جدی ادامه می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر