کد خبر: 935430
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
افرادی که در جریان حوادث مختلف مرتکب قتل شده و از محل فرار می‌کنند سرانجام بازداشت خواهند شد. آن‌ها پس از فرار با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.
افرادی که در جریان حوادث مختلف مرتکب قتل شده و از محل فرار می‌کنند سرانجام بازداشت خواهند شد. آن‌ها پس از فرار با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد. تهیه پول مهم‌ترین مسئله‌ای است که هر مجرم بعد از فرار به آن نیازی مبرم دارد. تجربه نشان داده است قاتلانی که موفق به تهیه پول و زندگی پنهانی می‌شوند هم سرانجام گرفتار قانون خواهند شد. در تازه‌ترین پرونده‌ای که از بایگانی پلیس‌آگاهی تهران خارج شده مردی ۲۷‌ساله به نام عبدالله پنج‌سال قبل بعد از ارتکاب قتل در تهران از پایتخت متواری شده بود، اما بعد از بازگشت به پایتخت بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارم مهر‌سال‌۹۲ بود که عبدالله همراه یکی از دوستانش وارد قهوه‌خانه‌ای در خیابان لرستان در جنوب تهران شد. آن‌ها خیلی زود مشغول کشیدن قلیان شدند و در حال تفریح بودند که ناگهان عبدالله با مردی به نام شهرام شروع به مشاجره کرد. وقتی دعوای آن‌ها بالا گرفت با میانجیگری حاضران آن‌ها از قهوه‌خانه خارج شدند، اما این پایان ماجرا نبود. عبدالله و شهرام سوار موتورهای‌شان شدند و در حالی که دوستانشان ترک‌نشین بودند مشاجره آن‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه به حادثه‌ای خونین ختم شد.
وقتی عقربه‌های ساعت روی ۲۲:۳۰ قرار گرفت تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۱‌سلیمانیه در محل حاضر و متوجه شدند که شهرام با ضربه چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده‌است. با تأیید حادثه قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان حاضر شدند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی متوجه شدند که عامل قتل کسی نیست جز عبدالله، بنابراین او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در بررسی‌های بعدی بود که کارآگاهان متوجه شدند عبدالله از خانه گریخته است.
تحقیقات پلیس برای بازداشت قاتل فراری، اما سرانجامی نداشت تا اینکه چند روز قبل خبر رسید عبدالله به تهران بازگشته است و به صورت مخفیانه در خانه‌ای اجاره‌ای حوالی بزرگراه شهید محلاتی زندگی می‌کند. با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، کارآگاهان ساعت یک بامداد روز گذشته راهی محل شده و با اطمینان از حضور او در مخفیگاهش، وی را پس از ۱۸۵۰ روز فرار بازداشت کردند. عبدالله در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار