کد خبر: 934382
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیر مجموعه موقوفات «عبدالله رضوی» :
پروژه ساخت داروخانه از محل اجرای نیت موقوفه «عبدالله رضوی» بزرگترین موقوفه استان خراسان رضوی در محل درمانگاه این موقوفه با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ هزار ریال در حال تکمیل است.
یوسفی، مدیر مجموعه موقوفات «عبدالله رضوی»  گفت: پروژه ساخت داروخانه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ هزار ریال از محل اجرای نیت موقوفه«عبدالله رضوی» بزرگترین موقوفه استان خراسان رضوی در حال تکمیل می باشد.
 

وی با اشاره به مساحت این پروژه بیان کرد: ساخت این پروژه در محل درمانگاه موقوفه واقع در سوران شهر شاندیز از تیرماه سال ۹۶ در زمینی به مساحت ۱۱۲ متر مربع آغاز شده، و در اسفندماه سال جاری افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.


رحیمی، مسئول درمانگاه موقوفه «عبدالله رضوی» نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به علت نبود داروخانه در محل درمانگاه این موقوفه  و مشکلاتی که برای بعضی از بیماران در جهت تهیه دارو به وجود می آمد با پیگیری های مستمر مجوز ساخت داروخانه را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردیم.


وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری در محل درمانگاه موقوفه « عبدالله رضوی» به صورت موقت محلی را به داروخانه اختصاص دادیم تا این پروژه به بهره برداری برسد.

 
رحیمی تاکید کرد: در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش «عبدالله رضوی» مبنی بر ارائه بهترین نوع خدمت به بیماران، این داروخانه براساس استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی، جهت رفاه حال بیماران مراجعه کننده ساخته شده است.

 

گفتنی است، موقوفه «عبدالله رضوی» بزرگترین موقوفه استان خراسان رضوی در شهر شاندیز می باشد، که یکی از نیت های آن خدمات درمانی می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار