کد خبر: 933554
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
معاون استانداروفرماندار شاهرود
معاون استانداروفرماندار شاهرود:معدن بوکسیت تاش تا زمانی که شرکت آلومینا به تعهداتش عمل نکند تعطیل می گردد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری وفرمانداری شاهرود محمد کرم محمدی به سابقه نشست هایی که مدیران شهرستان شاهرود با مسوولان شرکت آلومینا داشته اند، اشاره کرد و گفت: در 25 شهریور امسال نشستی برای بررسی وضعیت این معدن با حضور عسگری معاون استاندار برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ،مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان ، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران ، نمایندگانی از ادارات کل مربوط شرکت داشتند، شرکت بهره بردار تعهداتی در زمینه حفظ محیط زیست ، بازسازی و احیای منابع طبیعی ، کنترل کیفیت آب ، کمک به اجرای کانال روستای تاش و تعریض راه از سه راهی مجن به توسکستان به طول 9 کیلومتر داد.
محمدی افزود: در نشستی که دیروز برگزارشد، تعهدات داده شده این شرکت مورد بررسی قرار گفت، اما مشخص شد این تعهدات فقط بر روی کاغذ بوده و اجرایی نشده و عزمی هم برای اجرای آن هاوجود ندارد.
وی افزود: از سال 92 تا کنون نشست های زیادی دراین خصوص برگزار شده که تا کنون هیچ کدام از مصوبات آن ها اجرا نشده ونتیجه ای حاصل نگردیده است
معاون استاندار سمنان به ماده 14 مصوبات شهریور هم اشاره کرد و گفت: براساس این ماده فرماندار شاهرود اختیار دارد، چنانچه هر یک از مصوبات اجرا نشود، از ادامه فعالیت این معدن جلوگیری نموده ومراتب را به استانداری سمنان اعلام نماید.
محمدی گفت: با توجه به شرایط موجود ، توقف فعالیت شرکت آلومینا در معدن بوکسیت تاش تا حصول کلیه تعهدات که در نشستی با حضور وزیر سابق صمت و دکترحسینی نماینده مردم شاهرودومیامی داده شد، مورد نظر فرمانداری ویژه شاهرود است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر