کد خبر: 932771
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
چند روزی است که کاربران آمریکایی توییتر با هشتگ دکتر‌ها احمق هستند، تجربه‌های ناخوشایند خود را از پزشکان به اشتراک می‌گذارند.

جوان آنلاین: در چند روز گذشته کاربران آمریکایی توییتر، خشم خود نسبت به پزشکان این کشور را ابراز کرده اند. این کاربران خشمگین با استفاده از هشتگ "دکتر‌ها احمق هستند" تجربیات تلخ خود از مراجعه به پزشکان را به اشتراک می‌گذارند.

در توییت‌های به اشتراک گذاشته شده، بسیاری از کاربران از این که دکتر‌ها بیمارشان را جدی نگرفته و دغدغه‌های آن‌ها را نادیده گرفته اند ابراز ناراحتی و خشم کردند. نکته‌ای که بعضی از آن‌ها ذکر کرده بودند بسیار وحشتناک‌تر از مسئله عدم توجه دکتر‌ها به دغدغه بیماران بود. آن‌ها گفته بودند بعضی از دکتر‌ها بیماری آن‌ها را اشتباه تشخیص داده اند و به همین دلیل مدت زمان زیادی از آن بیماری رنج برده اند.

یکی از توییت‌های به اشتراک گذاشته شده به شرح زیر است: هنگامی که ۱۴ سال داشتم به علت خستگی و درد مزمن به دکتر مراجعه کردم. او گفت: احتمال دارد عاشق شده باشم. با اضطراب زیاد به اتاقم برگشتم و سعی در نادیده گرفتن واقعیت کردم. پس از آن به بدنم آسیب زدم. ۱۱ سال بعد از آن روز مشخص شدن من دچار نوعی اختلال خواب بوده ام. "

البته افرادی هم هستند که نسبت به این طوفان توییتری واکنش بدی نشان داده اند. آن‌ها می‌گویند برای اعتراض نسبت به پزشکان نیازی به استفاده کردن از واژگان بد و بی‌ادبانه نیست. این افراد معتقدند باید به این نکته توجه کرد که پزشکان و کادر بیمارستان به علت فشار کاری زیاد و استرس فراوانی که هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است گاهی اشتباه کنند و باید با آن‌ها همدردی کرد.

یکی از کسانی که از استفاده از این هشتگ ناراضی است می‌گوید: هشتگ دکتر‌ها احمق هستند بسیار بی ادبانه است. هر دکتر به طور متوسط هفته‌ای ۲۵۵ بیمار را ویزیت می‌کند. او باید سال‌ها تحت آموزش باشد و تخصص کسب کند تا توانایی سالم نگه داشتن افراد را داشته باشد. بگذارید شکرگزار خدمات عالی آنان با وجود فشار کاری که تحمل می‌کنند باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار