کد خبر: 932076
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
اتلتیکو قربانی دورتموند می‌شود؟
جای خالی لیونل مسی امشب در نیوکمپ به شدت احساس می‌شود. هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام هشت بازی دیگر به پایان می‌رسد که بدون شک بارسلونا – اینتر حساس‌ترین دیدار است، ضمن اینکه دورتموند نیز برای حفظ صدرنشینی به جنگ اتلتیکومادرید می‌رود.
شيوا نوروزی
جای خالی لیونل مسی امشب در نیوکمپ به شدت احساس می‌شود. هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام هشت بازی دیگر به پایان می‌رسد که بدون شک بارسلونا – اینتر حساس‌ترین دیدار است، ضمن اینکه دورتموند نیز برای حفظ صدرنشینی به جنگ اتلتیکومادرید می‌رود.

جنگ صدرنشینان
بارسلونا و اینترمیلان دو مدعی اصلی گروه B. هستند که از همان ابتدا با هدف قهرمانی فصل جدید لیگ قهرمانان را آغاز کردند. با اینکه هر دو شش امتیاز اندوخته‌اند، اما کاتالان‌ها صدر جدول را در اختیار دارند و امیدوارند در نبود ستاره اصلی خود جایگاهشان را حفظ کنند. بارسا در شرایطی میزبان حریف ایتالیایی‌اش است که لیونل مسی در مصاف با سویا مصدوم شد، علاوه بر این، بازی با اینتر ال‌کلاسیکو را نیز باید از روی نیمکت نظاره کند. در غیاب مسی هفت گله؛ سوارز، دمبله، کوتینیو و سایرین باید قفل دروازه اینتر را باز کنند. در یک ماه گذشته آبی و اناری‌ها عملکرد انتقادبرانگیزی داشته‌اند. شاگردان والورده در این مدت سه تساوی، یک شکست و دو پیروزی کسب کرده‌اند. بارسا هر دو بازی گذشته‌اش در لیگ قهرمانان را با برد‌های پرگل پشت سر گذاشته و عبور از سد اینتر درخشش آن‌ها در این فصل اروپا را تکمیل می‌کند. پیروزی در دربی دلامدونینا روحیه تیم اسپالتی را بالا برده است. نراتزوری امشب کار دشواری در نیوکمپ دارد؛ کنترل بازیکنان گلزن بارسا و غلبه بر جو سنگین ورزشگاه دو مأموریت سخت شاگردان این مربی است. اینتر که با یک گل از سد آث‌میلان گذشته و تا رده سوم جدول سری‌آ بالا آمده در هر هفت بازی آخر خود به برتری رسیده است. مائورو ایکاردی چهره اصلی آن‌ها در این بازی به شمار می‌رود. کاپیتان اینتر با گلزنی در دربی میلان پیروزی دلچسبی را به هواداران هدیه داد. این در حالی است که ناینگولان، هافبک تأثیرگذار این تیم به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای قادر به بازی نیست و کادر فنی باید برای پر کردن جای خالی او چاره‌ای بیندیشد. دیگر بازی گروه دوم را تاتنهام و آیندهوون برگزار می‌کنند، دو تیمی که هر دو بازی خود را باخته‌اند و به دنبال کسب اولین امتیاز اروپایی‌شان هستند.

قدرت‌نمایی
شرایط گروه A. دقیقاً مشابه گروه B. است. دورتموند و اتلتیکومادرید هر دو شش امتیازی هستند و هیچ‌کدام به شکست فکر نمی‌کنند. زنبور‌های آلمانی در این فصل یکه‌تازی می‌کنند و در شرایطی که بایرن با بحران دست به گریبان است، آن‌ها در بوندس‌لیگا قدرت‌نمایی می‌کنند. صدرنشین آلمان در فصل جدید رقابت‌ها هیچ شکستی را متحمل نشده، ضمن اینکه در هر چهار بازی آخر نیز چهار بار دروازه حریفان را گشوده است. به نظر می‌رسد لوسین فاور به خوبی از پس مدیریت بازیکنانش برآمده و در صورت تداوم این شرایط دورتموند امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آلکاسر و رویس بهترین گلزنان زردپوشان هستند. تیم دوم مادرید در لالیگا پنجم است و امید زیادی به موفقیت در لیگ قهرمانان دارد. دیه‌گو سیمئونه می‌کوشد تا امشب از این بازی خانگی و حضور هواداران بیشترین بهره را ببرد. اتلتیکو این هفته مقابل ویارئال متوقف شد، حالا باید دید گریزمان و هم‌تیمی‌هایش در مقابل دورتموند می‌توانند نوار پیروزی‌های تیم آلمانی را پاره کنند یا نه. در دیگر بازی کلوب بروژ و موناکو به مصاف هم می‌روند.

سایر بازی‌ها
پاریسی‌ها برای آنکه منتقدان را ساکت کنند و قدرت واقعی‌شان را نشان دهند امشب محکوم به پیروزی هستند. در گروه سوم پاری‌سن‌ژرمن میزبان ناپولی است. با اینکه کسی تصور نمی‌کرد ناپولی در حضور پی‌اس‌جی و لیورپول حرفی برای گفتن داشته باشد، اما این تیم ایتالیایی تا پایان هفته دوم صدرنشین گروه بود. ناپولی حتی لیورپول را هم شکست داده است. آنچلوتی، سرمربی ناپولی رویارویی با صدرنشین لوشامپیونه را سرنوشت‌ساز خواند. لیورپول هم در خانه ستاره سرخ را در پیش دارد. تیم یورگن کلوپ برای زنده نگه داشتن شانس صعود به مرحله بعد باید این تیم را شکست دهد. کلوپ از بازیکنانش خواسته باخت به ناپولی را فراموش کنند. در گروه D. نیز دو بازی برگزار می‌شود که طی آن لوکوموتیو مسکو با پورتو و گالاتاسرای با شالکه مصاف می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار