کد خبر: 928485
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
آیت‌الله موحدی‌کرمانی:
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ضرورت توجه مسئولین نسبت به تهدیدات فضای مجازی گفت: باید از سوء‌استفاده دشمن از فضای مجازی جلوگیری کرد.
جوان‌آنلاین: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران، در خطبه‌های اول این نماز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته در تاریخ ایران می‌درخشد و عزت‌های انقلاب را روشن و ذلت‌‌‌های دشمنان انقلاب را هم شفاف می‌کند.

وی افزود: عنصری از خدا بی‌خبر و مغرور به نام "صدام" جنایت‌کار، طمع کرد و بیگانگان و استکبار او را در این طمع جلو انداختند. گفتند فرصت خوبی است که ضربه‌هایی به ایران بزنیم و در نهایت، این مرد خبیث در 31 شهریور سال 1367 به ایران حمله کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، به برخی دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: کسب دانش و فناوری‌های نو و پیشرفته دفاعی، نوسازی و بازسازی صنایع دفاعی، توسعه تحقیقاتی، تقویت توانمندی دانشی و نرم‌افزاری لازم در مقابله با جنگ‌های هوشمند، اهتمام به حضور نیروهای مردمی و تقویت کمی و کیفی بسیج مسستضعفان، اینها ابزار قدرتمند نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس بود، از همه بالاتر آن نیروی معنوی بود که رزمندگان ما را حمایت می‌کرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: ابزار معنوی نقش بسیار مؤثر در دفاع مقدس داشت. صدام رو سیاه و معلوم شد این جنایتکار شروع‌کننده جنگ بوده است.

وی با تأکید بر اینکه خداوند برخوردی قوی و قاطع با شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان دارد، اظهار داشت: روحیه در رزم مؤثر است، اما منافقان می‌خواستند در دل‌‌های رزمندگان اضطراب و ترس ایجاد کنند. امروز نیز دشمنان در فضای مجازی اقدام به شایعه‌پردازی می‌کنند، متأسفانه جو فضای مجازی در اختیار بیگانگان است و هر نوع سخن دروغی که بخواهند، می‌گویند و می‌خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با طرح این سؤال که مسئولین بالاخره چه زمانی می‌خواهند در برابر تهدیدات فضای مجازی از خواب بیدار شوند؟، گفت: این فضای مجازی برای استفاده دشمن نیست، باید کاری کرد که جلوی سوء‌استفاده دشمن از فضای مجازی گرفته شود.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی، در موضوع دفاع، حفظ اسرار را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم و رزمندگان جنگی باید اسرار را حفظ کنند. اگر سِری را کسی فاش کرد، خیانت کرده است. اسرار را باید حفظ کرد، ما در نظام اسرار فراوانی داریم که دشمن نمی‌‌داند، دشمن نمی‌داند که چه امکانات و نیروهایی داریم، دشمن نمی‌داند که چه انسان‌های علاقه‌مندی داریم که اگر رهبر اشاره کنند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند؛ پایگاه‌های آمریکا امنیت ندارد و پشیمان می‌شوند و روز آنها سیاه خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار