کد خبر: 927162
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به توان و اقدامات مبنایی قرارگاه خاتم گفت: جهادگران قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) ترجمان گفتمان «ما می‌توانیم» شدند.

سردار عابدین خرم در جلسه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و استاندار اظهار داشت: نیروهای این قرارگاه با اقدامات اساسی و زیرساختی برای توسعه و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که این روحیه حاکی از تفکر انقلابی و جهادی آن‌هاست.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفته نشده است ولی برای مردم به خصوص در مناطق محروم محسوس بوده و اعلام رضایت می‌کنند.

خرم در بخش دیگر سخنان خود به همدلی مسئولان آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: مسئولان استان از نیروهای جهادی و پیگیر مسائل در همه حوزه ها هستند چنانکه در نتیجه این همدلی با وجود هجمه روانی و جنگ اقتصادی آذربایجان شرقی شاهد آرامش و امنیت است.

سردار عبداللهی در یک سفر دوروزه به استان آذربایجان شرقی از برخی پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این استان از جمله پروژه خط دوم انتقال آب زرینه رود به تبریز، احداث بیمارستان هزار تختخوابی تبریز، و خط دوم متروی تبریز بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر