کد خبر: 926738
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مشکلات کنونی اقتصادی حتماً راه حل دارد، گفت: برای ما جنگ تحمیلی فقط خاطره نیست بلکه راهنمایی برای اداره مردمی کشور است.
محمدباقر قالیباف، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه در یادواره شهدای گردان روح الله لشکر ۵ نصر خراسان با بیان اینکه از یک طرف شعار حقوق شهروندی می‌دهند، می‌گویند باید حقوق شهروندی را رعایت کنیم، اما مهم‌ترین حقوق شهروندی دادن فرصت‌های اقتصادی به شهروندان است، اظهار کرد: آیا از این احترام بالاتر به شهروند است؟ آیا توهین از این بالاتر به شهروندان است که یک مرتبه ثروت‌شان را در عرض یک هفته به نصف تقلیل می‌دهید؟ وقتی نمی‌توانیم اشتغال برای شهروندان ایجاد کنیم و گرانی را نمی‌توانیم مهار کنیم در حالی که این‌ها اولین حقوق شهروندی است، آیا ما حقوق‌شان را رعایت کرده‌ایم؟ با شعار مشکلات حل نمی‌شود. پاداش الهی به حرف زدن داده نمی‌شود به عمل درست داده می‌شود. به جای تکیه بر مردم در اقتصاد به بیگانگانی داریم تکیه می‌کنیم که خیانت‌شان را از مشروطه تا امروز دیده‌ایم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی افزود: مردم مسئولان شان را در جا‌هایی که می‌خواهند انتخاب کنند انتخاب می‌کنند و حقوق شهروندی‌شان است که به مسئولان رأی می‌دهند تا مشکلات آن‌ها را حل کنند، نه اینکه بگویند هرچه هست باید تحمل کنید؛ این بی‌احترامی به حقوق شهروندی است. وی با تأکید بر لزوم درس گرفتن از آموزه‌های دفاع مقدس گفت: ما می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم، اما باید باورمان باشد که این مردم با دل و جان پای این انقلاب آمده‌اند و ما هم باید با جان‌مان پای اسلام ایران و مردم مان بایستیم. قالیباف افزود: ما نباید خستگی و ناامیدی داشته باشیم. باید مسئولانه بایستیم و اجازه ندهیم بعضی ضعف‌ها و اشکالاتی را که وجود دارد، دشمنان دستاویز تعرض به اساس انقلاب قرار دهند. ما می‌توانیم با همین ظرفیت‌های اقتصادی که در کشور است بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم. بخش عمده‌ای از این مشکلات ریشه در ضعف مدیریت دارد وگرنه توانمندی‌های این کشور بالاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار