کد خبر: 926213
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
ناظم مدرسه معین که به اتهام تشویق به فساد و فحشا به ۱۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم شده از اولیای تعدادی از دانش‌آموزان شکایت کرد.

جوان آنلاین: هفتم خرداد ماه امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به 10 سال حبس، 74 ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

اما حالا، ناظم مدرسه معین نیز از اولیای تعدادی از دانش‌آموزان به اتهام ایراد ضرب و توهین در هنگام دستگیری شکایت کرده که این شکایت نیز در دستور کار دادسرا قرار گرفته و در مرحله احضار متهمان( اولیای دانش‌آموزان طرف شکایت) قرار دارد.

پرونده‌ای هم در همان ابتدا برای مدیر مدرسه معین از باب «عدم نظارت و اعلام جرم به موقع» تشکیل شده بود که در مراحل پایانی قرار دارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار