کد خبر: 924661
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
شاخص پس از افت‌های سنگین روز‌های گذشته باردیگر به مدد رشد‌های پالایشی و فلزی به مدار صعود بازگشت و توانست خود را به کانال ۱۳۵ هزار واحد برساند. فعلا بزرگترین تاثیرگذاران بر شاخص نماد‌های فلزی هستند که هم در نزول شاخص روند نزولی می‌گیرند و در رشد شاخص روند‌های صعودی دارند.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۵۸۱.۶۶ واحد رشد به ۱۳۵ هزار و ۲۵۷ واحد و ارزش روز بازار به ۵۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۶۲.۶۴ واحد رشد به ۳۹ هزار و ۵۶۳ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۹۶.۴۴ واحد افزایش به ۲۱ هزار و ۷۲۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۶۸.۲۳ واحد افزایش به ۱۵ هزار و ۳۷۰ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۹۶۵.۹۲ واحد رشد به ۱۴۴ هزار و ۳۶۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۵۲۴.۳۱ واحد رشد به ۹۹ هزار و ۴۳۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۴۲۴.۸۴ واحد افزایش به رقم ۲۷۰ هزار و ۴۱۵ واحد رسید.

نماد فولاد، فملی، شبندر، شپنا، شتران، وغدیر، پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۰.۲۶ واحد افزایش به رقم ۱۵۲۷.۱۶ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۸۳ هزار و ۱۷۰ واحد برگ سهم در قالب ۷۷۴ میلیون و ۸۸۲ هزار برگ به ارزش ۶۶۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار