کد خبر: 922924
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مديرعامل شركت گازرساني استان سمنان از افتتاح هشت پروژه گازرساني طي هفته دولت در استان خبر داد و گفت: براي افتتاح اين پروژه‌ها ۲۶ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان سرمايه‌گذاري شده است.
عليرضا شريفي‌نژاد افزود: احداث ايستگاه سي. جي. اس به ظرفيت ۸۰ هزار مترمكعب در ساعت در روستاي مؤمن آباد، گازرساني به خط تغذيه، ايستگاه تقليل فشار و شبكه روستاي غزازان از توابع شهر بيارجمند، اجراي شبكه تغذيه و توزيع گازرساني به روستاي فولاد محله از توابع شهرستان مهدي‌شهر و انجام عمليات اجرايي خط تغذيه تقويتي سمنان- شهميرزاد از جمله طرح‌هاي در نظر گرفته ‌شده براي افتتاح در هفته دولت هستند.
مديرعامل شركت گاز استان سمنان با بيان اينكه در افق سال ۹۹ همه روستاهاي استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، ابراز داشت: توسعه شبكه روستاي فروان، منطقه خلخاليه آرادان، افتتاح طرح گازرساني به روستاي منصور كوه از توابع دامغان، گازرساني به خوشه‌هاي صنعت و كشاورزي غرب استان شامل شهرستان‌هاي سمنان و سرخه از ديگر پروژه‌هاي قابل ‌افتتاح در هفته دولت محسوب مي‌شوند.
شريفي‌نژاد تصريح كرد: به‌رغم پراكندگي جمعيت و وسعت مناطق استان سمنان كه كار انتقال گاز را با هزينه‌هاي بسيار مواجه مي‌كند اما مي‌كوشيم تا سال يك هزار و ۴۰۰ همه مناطق به گاز دسترسي لازم را داشته باشد.
وي بابيان اينكه يكي از شرايط سرمايه‌گذاري بهره‌مندي مناطق از زيرساخت‌هاي اوليه نظير گاز است، افزود: به ‌منظور ايجاد اشتغال و افزايش بهره‌وري و بهبود كيفيت زندگي اجتماعي به دنبال ارائه خدمات لازم به مشتركان هستيم و در شركت ملي گاز مي‌كوشيم تا اين زيرساخت‌هاي لازم را براي سرمايه‌گذاري فراهم كنيم.
شريفي‌نژاد با بيان اينكه سالانه 2 ميليارد مترمكعب گاز در سمنان استفاده مي‌شود، افزود: خوشبختانه از سال ۸۶ به بعد سابقه قطعي گاز در استان سمنان گزارش نشده است اما در خصوص مصرف گاز تنها مي‌توان با كمك رسانه‌ها اين فرهنگ را در بين مردم جا انداخت كه از گاز درست و بهينه استفاده كنند تا بتوان با ذخيره خوب به استقبال زمستان رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار