کد خبر: 911454
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
لیگ جهانی کاراته- استانبول؛
پرونده تیم اعزامی ایران به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره، برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات استانبول بسته شد.
کاراته- تیم ملی

پرونده تیم اعزامی ایران به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره، برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات استانبول بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات صالخ اباذری بود که برای کسب مدال طلای وزن ۸۴+ کیلوگرن به دیدار «دارنل گاردی» از هلند رفت و با کسب پیروزی در برابر این رقیب سومین طلای تیم کشورمان را به خود اختصاص داد.

این دیدار جذاب و دیدنی که با برتری نماینده کشورمان آغاز شده بود، در نهایت با تساوی ۵ بر ۵ خاتمه یافت و در نهایت این اباذری بود که با رای داوران به عنوان کاراته کای پیروز از تاتامی خارج شد و طلای دیگر را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد. وی بعد از یک دور استراحت، کاراته کاهایی از کرواسی، هلند، مهدی عاشوری دیگر نماینده کشورمان و ترکیه را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

برای تیم کشورمان در این دوره از مسابقات امیرمهدیزاده ، مهدی خدابخش و صالح اباذری سه مدال طلا، سید علی کریمی و بهمن عسگری دو مدال نقره، طراوت خاکسار، سامان حیدری، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب و تیم های کاتای مردان و زنان کشورمان هفت مدال برنز کسب کرده اند.

این دوره از مسابقات که روز جمعه با حضور ۶۰۷ کاراته کا از ۴۳ کشور  در ترکیه آغاز شده بود با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار