کد خبر: 910939
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

خبرگزاری فارس: ایران تیمی با دفاع محکم و ضدحملات سریع/شاگردان کی‌روش نیاز شدیدی به شکست مراکش دارند

روزنامه الاهرام مصر گزارشی را درباره تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الاهرام مصر گزارشی را درباره تیم ملی ایران ارائه داد که خط دفاع محکم و ضد حملات سریع را رمز موفقیت این تیم عنوان کرد.

گزارش رونامه مصری به شرح زیر است: تیم ملی ایران با تمرکز بالا در زمینه خط دفاعی و اعتماد کردن به ضد حملات سریع اکثر موفقیت های خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دست آورده است. کارلوس کی روش، سرمربی ایران موفق شد ایران را به عنوان صدرنشین گروه به جام جهانی برساند. هدف جدید کی روش این است که ایران را برای اولین بار تاریخ به مرحله بعد جام جهانی برساند.

کی روش در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه غالبا به خط دفاعی تمرکز می کرد و از ضد حملات سریع استفاده می کرد. در خلال بازی های مقدماتی جام جهانی ایران موفق شد در ۹ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و در آخرین بازی مقابل سوریه دو گل دریافت کرد.

تیم ملی ایران اولین تیم آسیایی بود که به جام جهانی راه پیدا کرد. ایران پس از برزیل به عنوان دومین تیم جهان به این تورنومنت راه پیدا کرده بود. علی رغم اینکه تیم ملی ایران در بازی های اخیر دوستانه خود سبک بازیش را تغییر داد و به بازی هجومی روی آورد. تیم ملی ایران بیش از پیش در مرحله گروهی با توجه به رقیب شدن با پرتغال، اسپانیا و مراکش نیاز به سبک دفاعی سابق دارد.

تیم ملی ایران در بازی اول خود در مرحله گروهی به شدت نیاز به پیروزی مقابل مراکش را دارد چون در بازی های آینده باید مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال قرار می گرفت. ایران برای باز کردن دروازه رقبا به سردار آزمون، مهاجم روبین کازان تکیه دارد. رضا قوچان نژاد، مهاجم هیرنفین و اشکان دژاگه، هافبک سابق ولفسبورگ نیز در این امر به سردار کمک می کنند. همچنین ایران به تجربه و کاربلدی کی روش که محبوبیت زیادی در ایران دارد، متکی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار