کد خبر: 906811
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کولاکوويچ در آستانه ليگ جام ملت‌هاي واليبال:
تيم ملي واليبال کشورمان که براي حضور در ليگ ملت‌هاي واليبال يا همان ليگ جهاني سابق آماده مي‌شود، امروز براي ديداري تدارکاتي راهي صربستان مي‌شود تا پس از آن آماده اولين بازي در ليگ ملت‌ها در چهارم خرداد مقابل فرانسه شود.

سعید احمدیان

تيم ملي واليبال کشورمان که براي حضور در ليگ ملت‌هاي واليبال يا همان ليگ جهاني سابق آماده مي‌شود، امروز براي ديداري تدارکاتي راهي صربستان مي‌شود تا پس از آن آماده اولين بازي در ليگ ملت‌ها در چهارم خرداد مقابل فرانسه شود. پس از نتايج ضعيف تيم ايران در دوره گذشته ليگ ملت‌ها، هواداران توپ و تور اميدوارند که در اين دوره بلندقامتان بهتر از دوره گذشته نتيجه بگيرند. با اين حال ايگور کولاکوويچ، سرمربي تيم ملي واليبال مي‌گويد نمي‌تواند قولي بدهد، اما وعده مي‌دهد شاگردانش با تمام توان تلاش‌ كنند.
به همين خاطر کولاکوويچ در پاسخ به سؤال «جوان» درباره احتمال حضور ايران در بين شش تيم نهايي ليگ ملت‌ها سعي مي‌كند محافظه‌کارانه پاسخ دهد: «ما ۱۵ بازي در پيش‌ داريم و بايد با کسب امتيازات لازم در اين ديدارها جواز صعود به مرحله نهايي را کسب کنيم. تيم‌هاي ديگر هم مانند ايران اميدوار به صعود به مرحله نهايي هستند، چراکه در اين تورنمنت ۱۶ تيم برتر جهان حضور دارند. از بين اين ۱۶ تيم، تنها شش تيم راهي مرحله نهايي مي‌شوند که از اين تعداد نيز فرانسه به عنوان ميزبان مرحله نهايي قطعاً حضور خواهد داشت. نمي‌توانم پيش از آغاز رقابت‌ها قولي بدهم، اما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بهترين عملکردمان را نشان دهيم.»
کولاکوويچ در پاسخ به اين سؤال که هدفش از دعوت از تعداد زيادي بازيکن جوان با توجه به در پيش بودن دو رويداد ليگ ملت‌ها و قهرماني جهان چه بوده، بر استفاده از بازيکنان جوان تأکيد کرد: «براي ما هر تورنمنتي مهم است، اما با توجه به استانداردهاي فدراسيون جهاني واليبال، رقابت‌هاي قهرماني جهان که هر چهار سال يک‌بار برگزار مي‌شود اهميت بيشتري دارد، اما در ليگ ملت‌هاي واليبال بايد در طول يک ماه به چهار قاره سفر و در شرايط مختلف با تيم‌ها ديدار کنيم. من بازيکنان جوان را به دليل اهميت کمتر ليگ ملت‌هاي واليبال وارد فهرست نکردم، بلکه توانايي‌هايي در آنها ديدم که مي‌توانند در اين تورنمنت بازي کنند و اگر با همين پتانسيل ادامه دهند بدون شک در قهرماني جهان نيز خواهند بود.» سرمربي تيم ملي واليبال ايران در پايان از شيوه جديد برگزاري ليگ ملت‌هاي واليبال گلايه کرد: «به نظرم اين رقابت‌ها به نوعي بازي‌هاي توريستي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار