کد خبر: 906782
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
اتلتيکو – مارسي، امشب در فينال ليگ اروپا
تيم‌هاي اتلتيکومادريد اسپانيا و مارسي فرانسه امشب در فينال رقابت‌هاي ليگ اروپا به مصاف هم مي‌روند تا تکليف قهرمان اين مسابقات مشخص شود.

سعید احمدیان

تيم‌هاي اتلتيکومادريد اسپانيا و مارسي فرانسه امشب در فينال رقابت‌هاي ليگ اروپا به مصاف هم مي‌روند تا تکليف قهرمان اين مسابقات مشخص شود.
رقابت‌هاي ليگ اروپا هرچند در مقايسه با ليگ قهرمانان از اهميتي پايين‌تري برخوردار است، اما هر سال جذاب و ديدني دنبال مي‌شود و فينال مارسي و اتلتيکو که امشب برگزار خواهد شد، مي‌تواند يک شب داغ را براي فوتبال اروپا رقم بزند.
اتلتيکو پس از حذف از ليگ قهرمانان در حالي به عنوان تيم سوم راهي ليگ اروپا شد که شاگردان سيمئونه توانستند در اين رقابت‌ها به فينال برسند. آنها در مرحله نيمه‌نهايي موفق شدند با شکست آرسنال، يکي از تيم‌هاي بازي نهايي باشند. اتلتيکو که در لاليگا هم نايب‌قهرماني‌اش را قطعي کرده در بازي امشب سيمئونه را به دليل محروميت روي نيمکت نخواهد داشت. با اين حال آنها با ستاره‌اي به نام گريزمان به کمتر از قهرماني راضي نمي‌شوند، ستاره‌اي که اخبار متناقضي درباره آينده‌اش به گوش مي‌رسد و رسانه‌ها از حضور او در بارسا در فصل آينده خبر مي‌دهند.
در آن‌سو مارسي پس از روزهاي درخشان در دهه 90 ميلادي، بار ديگر در فوتبال اروپا به دنبال آقايي کردن است. شاگردان گارسيا هرچند در ليگ فرانسه در رده چهارم قرار دارند و در خطر از دست دادن سهميه ليگ قهرمانان هستند، اما با شکست سالزبورگ به فينال ليگ اروپا راه پيدا کرده‌اند. فرانسوي‌ها که در سال‌هاي اخير تنها پاري‌سن‌ژرمن را در سطح اول فوتبال اروپا داشته‌اند، حالا با حضور مارسي در فينال سعي در اثبات فوتبال کشورشان در رده باشگاهي دارند. مارسي يک هوادار معروف هم دارد و زين‌الدين زيدان هيچ‌گاه طرفداري‌اش از مارسي را پنهان نکرده است. سرمربي رئال‌مادريد متولد اين شهر است و با وجود اينکه هرگز نتوانسته براي مارسي بازي کند، اما اين تيم را از صميم قلب دوست دارد.
زيدان درباره فينال چهارشنبه شب مي‌گويد: «رسيدن به فينال براي مارسي موفقيت بزرگي محسوب مي‌شود. آنها در اين بازي‌ها فوق‌العاده ظاهر شدند. با اين حال جزئيات، برنده ديدار نهايي را تعيين مي‌کند. دو تيم بزرگ با دو سبک متفاوت برابر هم قرار خواهند گرفت، اما مارسي شانس پيروزي دارد. با وجود اينکه اتلتيکومادريد را به خوبي مي‌شناسم، توصيه‌اي براي مارسي ندارم. به شانس‌هاي مارسي در فينال باور دارم.» حالا بايد ديد در پايان بازي امشب تيم محبوب زيدان جام را بالاي سر مي‌برد يا جنگجويان سيمئونه!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار