کد خبر: 906416
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
مخالفت حامد حدادی با اعزام تيم ملی بسکتبال به چين
تمرين تيم ملی بسکتبال صبح ديروز در حضور اصحاب رسانه برگزار شد و سرمربی تيم ملی و ملی‌پوشان به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
اشرف رامين

تمرينات ملي‌پوشان در حالي در تالار بسکتبال زير نظر مهران شاهين‌طبع برگزار مي‌شود که رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني و بازي‌هاي آسيايي مهم‌ترين رويدادهاي پيش‌روي بسکتبال ايران به شمار مي‌روند. سرمربي تيم ملي بسکتبال در گفت‌وگو با «جوان» ابراز اميدواري کرد شاگردانش با حضور در تمرينات و بازي‌هاي تدارکاتي پيش‌رو بهترين نتيجه را کسب کنند: «تمريناتمان آغاز شده و شرايط تيم‌ هم خوب است. اين دوره از تمرينات تا دو هفته ادامه دارد و پس از آن به چين اعزام مي‌شويم. بعد از چين هم به تورنمنتي در ترکيه مي‌رويم و قرار است با چند تيم آسيايي، اروپايي و آفريقايي بازي کنيم. برنامه بعدي‌مان نيز آماده شدن براي بازي‌هاي پنجره سوم انتخابي جام جهاني است. بازي‌هاي آسيايي جاکارتا و پنجره چهارم رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني اهداف بعدي‌ ما هستند.» شانس موفقيت در بازي‌هاي آسيايي سؤال ديگري بود که شاهين‌طبع به آن اينطور پاسخ داد: «يکي از مدعيان بازي‌هاي آسيايي هستيم، اما بايد تلاش کنيم، چون شرايط همه تيم‌ها تغيير کرده است. هميشه گفته‌ام که تيم ملي ايران ظرفيت خيلي خوبي دارد. تلاش مي‌کنيم بهترين بازي‌هايمان را در جاکارتا انجام دهيم.» حضور همه ستاره‌ها در تمرينات نکته ديگري بود که سرمربي تيم ملي به آن اشاره کرد: «خوشبختانه ملي‌پوشان همبستگي خوبي با هم دارند. تمام بازيکنان نياز به تمرين را درک کرده‌اند.

البته برخي از بازيکنان سال‌هاست که بازي مي‌کنند و نسبت به سايرين به استراحت بيشتري نياز دارند. بازيکنان بايد صبور باشند و در تمرينات دقت به خرج دهند تا در ترکيب حضور داشته باشند.» نداشتن بازي تدارکاتي با تيم‌هاي مطرح از جمله انتقادات مطرح شده است که شاهين‌طبع به آن واکنش نشان داد: «بازي‌هاي بزرگ قطعاً براي تيم ملي مفيد است. اتفاقاً سه دعوتنامه نيز از کشورهاي بلاروس، صربستان و کرواسي داشتيم، اما زمان بازي‌هاي آنها با تورنمنت ترکيه ما همپوشاني داشت، چراکه آنها هم براي پنجره سوم جام جهاني آماده مي‌شوند.» حامد حدادي، ملي‌پوش باتجربه کشورمان نيز در گفت‌وگو با خبرنگاران مخالف اعزام تيم به چين است: «مخالف اين سفر هستم، چراکه تيم‌هاي دوم چين مقابل ما به ميدان مي‌روند، در حالي که آنها مي‌توانند به راحتي ما را آناليز کنند. اين سفر هيچ عايدي برايمان ندارد و با مربيان هم در اين مورد صحبت خواهم کرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار