کد خبر: 905172
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خبر داد
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته یک روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نام کاشان معرفی شده که برنامه های مختلفی برای این رویداد فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

با توجه به انتخاب کاشان به عنوان"پایتخت کتاب ایران" همزمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برپایی غرفه ای در این نمایشگاه کرد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت:همزمان با بر پایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه "کاشان پایتخت کتاب ایران" با هدف انتقال فرهنگ و تناسبات فرهنگی از دریچه کتاب در مصلای امام خمینی(ره) دائر شد.
مرتضی والی زاده افزود:نظر به انتخاب کاشان به عنوان چهارمین پایتخت کتاب ایران در سال جاری،غرفه ای به منظور معرفی مفاخر، هنرمندان، مشاهیر و آثار آن ها و جاذبه های تاریخی و اماکن گردشگری برای آشنایی هرچه بیشتر مخاطیان در نمایشگاه کتاب تهران برپا شده است.
وی،ارائه طرح های ترویجی کتاب همچون صبح گاه کتاب در مدارس،تور کتاب با اجرای طرح قاصدک، معرفی 42 طرح برگزیده در راستای اطلاع رسانی پیرامون انتخاب کاشان برای پایتختی کتاب ایران از سوی پرسنل این سازمان به علاقه مندان،ارائه بروشور آشنایی با مفاخر و مشاهیر کاشان و آثار آن ها همراه با تابلوهای مشاهیر و مفاخردر قالب تخته شاسی، نصب سردیس مربوط به مفاخر کاشان، پخش گزارش تصویری از چگونگی روند انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران، تعبیه تمبر ملی کاشان پایتخت کتاب ایران با هدف ثبت ماندگار لحظات خاطره انگیز بازدید کنندگان از غرفه را از جمله اقداماتی دانست که طی مدت 10 روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه کاشان پایتخت کتاب ایران روی می دهد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد در این غرفه محصولات فرهنگی و آثار مکتوب نویسندگان و ناشران کاشانی با رویکرد معرفی هرچه بیشتر کاشان به مهمانان و بازدید کنندگان اهدا می شود.
مرتضی والی زاده اظهار داشت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته یک روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نام کاشان معرفی شده که برنامه های مختلفی برای این رویداد فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.
گفتنی است غرفه "کاشان پایتخت کتاب ایران" همزمان با سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حیاط اصلی مصلای امام خمینی جنب سالن کودکان c5از12 تا 22 اردی بهشت ماه از ساعت 1 صبح تا 20 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها