کد خبر: 902170
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دریافت مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارک فناوری سلامت را در اصفهان راه اندازی می کند، این مجموعه می تواند بستری برای حضور نخبگان جوان در رشته های مختلف حوزه سلامت و در قالب مؤسسه های شتاب دهنده و مراکز رشد باشد.

دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: با پوشش ۵۰ درصدی مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات اولیه به نظام سلامت روبرو هستیم که بر اساس چشم انداز ترسیم شده، در سال جاری این رقم ۲۰ درصد افزایش می یابد. وی توسعه آموزش در حوزه بین الملل و جذب دانشجویان غیرایرانی را یکی از برنامه های امسال دانشگاه علوم پزشکی عنوان نمود و افزود: شمار دانشجویان خارجی در دانشگاه به تعداد انگشتان یک دست است اما امسال در ورودی اول این رقم را به بیش از ۱۰۰ دانشجو می رسانیم.

اين مسئول ادامه داد: نقشه درمان استان در دست تدوین است و امسال تکمیل خواهد شد تا بر اساس آن توزیع منطقی امکانات، تجهیزات و متخصص انجام شود و از این طریق شاهد اثربخشی بیشتر نظام سلامت برای مردم باشیم. دکتر چنگیز با تاکید بر اینکه تاکنون ظرفیت خاصی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه گردشگری درمان ایجاد نکرده ایم، تصریح کرد: بسیاری از افراد غیر ایرانی در مراکز زیر مجموعه دانشگاه خدمات دریافت می کنند که باید این روند ساماندهی شود.

وی گفت:  ما در موضوع واگذاری مسئولیت به بخش خصوصی هستیم و باید فضا و شرایط را مهیا کنیم تا بخش خصوصی و مراکز درمانی خیریه بتوانند از بازار گردشگری درمان استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار