کد خبر: 901678
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
روايت فرمانده هوانيروز ارتش

سال ۹۳ كه نيروهاي گروهك تروريستي داعش تا ۴۵ كيلومتري مرزهاي ايران آمدند، هوانيروز وارد عمل شد و بلايي را كه بر سر منافقين آورده بود، بر سر تروريست‌هاي داعش آورد.
به گزارش فارس، امير خلبان يوسف قرباني، فرمانده هوانيروز ارتش طي گفت‌وگويي با بيان اينكه هوانيروز با توجه به مقتضيات زمان و تهديد دشمن، وارد عمل مي‌شود، گفت: امروزه قدرت‌هاي استكباري مستقيماً وارد عمل نمي‌شوند و معمولاً گروهك‌ها را وارد عمل مي‌كنند و در زمينه‌هاي مختلف به كشورها ضربه مي‌زنند اما ما در همه زمينه‌ها پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام داده‌ايم، براي مثال، اگر پهپادهاي دشمن بخواهند وارد عمل شوند، بهترين هدف براي بالگردهاي ما هستند. براي هواپيما دشوار است كه بخواهد پهپاد را هدف قرار دهد، اما پهپاد هدف مناسبي براي بالگرد محسوب مي‌شود.
فرمانده هوانيروز با اشاره به حضور داعش در نزديكي مرزهاي ايران در سال 1393 و عملكرد هوانيروز در آن مقطع گفت: در آن مقطع نيروهاي گروهك تروريستي داعش تا 45 كيلومتري مرزهاي ايران آمدند، اما در كمتر از 24 ساعت، تيپ‌ها و توپخانه نيروي زميني مانند ديواري آهنين در مرزهاي غربي كشور مستقر شدند و بالگردهاي هوانيروز، دشمن را از پاي در آوردند. وي خاطرنشان كرد: در آن ايام ما 17 مورد شناسايي محور داشتيم. بعضي مقاطع هم گروه‌هاي نفوذي داعش قصد عبور از مرز داشته‌اند كه در كمين اطلاعاتي ما قرار گرفته و به سرعت منهدم شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار