کد خبر: 901634
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

تصميم در خصوص استعفاي شهردار تهران در سعدآباد اتخاذ و براي اجرا به شهردار و شوراي شهر تهران اعلام شد.
حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به استعفاي محمدعلي نجفي از شهرداري تهران گفت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته 16 فروردين 97 جلسه‌اي در سعدآباد با حضور حسن روحاني، سيدمحمد خاتمي، علي‌اكبر ناطق‌نوري، اسحاق جهانگيري و سيدحسن خميني برگزار شد و موضوع استعفاي محمدعلي نجفي شهردار تهران در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي افزود: در اين جلسه پيشنهادات و راهكارهاي متفاوتي براي اين موضوع ارائه شده و در نهايت جمع‌بندي جلسه بر اين شده كه ديگر باقي ماندن آقاي نجفي در شهرداري تهران به صلاح‌ آنها نيست و در واقع اصل تصميم براي اينكه نجفي ديگر شهردار نباشد در اين جلسه اتخاذ شده است. نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس اظهار داشت: تصميم اتخاذ شده در نشست سعدآباد به محمدعلي نجفي و شوراي شهر ابلاغ مي‌شود و متعاقب آن روز گذشته (سه‌شنبه)شهردار تهران استعفاي خود را اعلام و شوراي شهر تهران نيز آن را قبول کرد.
اينكه برخي افراد مي‌گويند استعفاي آقاي نجفي به خاطر تذكر يا دخالت دادستان در اين موضوع بوده واقعيت ندارد.
وي در پايان گفت: همچنين كساني كه بحث حاكميت دوگانه را مطرح مي‌كنند يا به عبارتي دخالت حاكميت در عزل و نصب شهردار را مطرح مي‌كنند معلوم است كه اطلاعي به طور دقيق ندارند كه تصميم‌گيري در اين باره در جاي ديگري انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار