کد خبر: 901125
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان از ظرفيت هاي موجود زير ساختي و حمل و نقلي استان گلستان که توسعه اقتصادي استان را تسريع و به آن سرعت مي بخشد.نام برد.

حسين محبوبي گفت: كارگروه حمل و نقل و مسكن استان گلستان يكي از 19 كارگروه تشكيل شده در استان و با هدف تدوين چشم انداز برنامه راهبردي استان گلستان در افق 1404 در راستا و امتداد سند چشم انداز سياست هاي اقتصاد مقاومتي،برنامه ششم و سند آمايش با رويكرد بهبود فضاي كسب و كار، كارآفريني و اشتغالزايي كشور در حوزه حمل ونقل ومسكن در استان مي باشد.

رئيس كارگروه حمل و نقل و مسكن استان ادامه داد : استفاده بهينه از منابع و امكانات در اختيار، شناسايي به موقع فرصت هاو عوامل تهديد و استفاده موثر ار آن و مقابله به موقع در برابر تهديد ها، بومي سازي برنامه هاي راهبردي و مشاركت مردم و سازمانهاي عمومي و بخش خصوصي با نگاه توسعه بنگاه هاي اقتصادي در حوزه حمل و نقل و مسكن از ديگر اهداف تشكيل اين كارگروه مي باشد.

اين مقام مسئول ادامه داد: موقعيت جغرافيايي و طبيعي ووجود فرودگاه بين المللي،قرار گرفتن در كريدور  غرب به شرق و شمال به جنوب، فعال بودن راه آهن بين المللي اينچه برون (سراسري)، پايانه مرزي، منطقه آزاد و تجاري اينچه برون از جمله زيرساخت هاي مناسبي است كه در استان گلستان درحوزه حمل و نقل دارا مي باشد و به عنوان يك نقطه قوت در جهت رسيدن به توسعه اقتصادي گلستان محسوب مي شود.

وي يادآور شد مشاوره وتهيه وتدوين اهداف بلند مدت، استراتژي هاي اصلي و بخشي استان در حوزه حمل و نقل و مسكن به مديريت عالي استان از ديگر وظايف اصلي اين كارگروه مي باشد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار