کد خبر: 888433
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شمال‌غرب کشور:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شمال‌غرب کشور گفت: امروز تلاش دشمن براین است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.
حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی  در همایش بصیرت مردمی شهرستان اهر اظهار داشت: تئوریسین‌ها و دکترین غربی در قالب سه موضوع می‌خواهند این پروژه را عملیاتی کنند، آنها به‌دنبال کسانی هستند که دارای سوابق طولانی در انقلاب بوده و از شهرت لازم برخوردار هستند و در کنار آنها با انقلاب اسلامی و حاکمیت زاویه داشته و فاصله ایجاد کرده‌اند تا بتوانند با بهره‌مندی از موقعیت و نفوذ این افراد در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کرده و از درون به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: این‌ها همان افرادی هستند که شعارهای نه غزه، نه لبنان را سر دادند و تلاش کردند که نیروهای مقاومت را زیرسوال ببرند اما زهی خیال باطل که اگر نیروهای مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی آنها نبود قطعاً دشمنان و دست‌پرورده‌های استکبار در قالب گروه‌های داعشی در کرمانشاه و ایلام و داخل مرزهای ایران با سپر انسانی قرار دادن مردم به جنگ ما می‌آمدند و اگر این مقاومت نبود دشمن به‌جای غزه،لبنان،عراق و سوریه در کرمان و گیلان حتی در تهران بودند.

ولایی ادامه داد: اگر هوشیاری نیروهای جان برکف نظام نبود، امروز معلوم نبود بر سر کشور چه آمده بود ضمن آنکه تدبیر رهبری معظم انقلاب و حضور به‌موقع نیروهای جان برکف نظام و انقلاب این توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

وی افزود: امروز دشمن با دو برنامه از داخل و خارج پروژه توطئه و براندازی را آغاز کرده است اولی در خارج از کشور به رهبری مستقیم آمریکا و دیگری در داخل کشور کسانی که خارج از نظام و داخل حکومت هستند و می‌خواهند با استفاده از موقعیت و نفوذ آنها در کشور توطئه کنند.

ولایی، با انتقاد از برخی مسؤولان ارشدی که قبلاً در رأس مدیریت اجرایی کشور بودند و پس از اتمام مسؤولیت خود منتقد نظام شده‌اند،گفت: متأسفانه این افراد به‌جای اینکه پاسخگوی مسائل و مشکلات دوران مسؤولیت خود باشند، فرافکنی کرده و طلب‌کار نظام شده‌اند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: در سخنان برخی از همین افراد باید شک کرد که دشمنان و استکبار جهانی از این سخنان حمایت می‌کنند و می‌خواهند سخنان خود را از زبان برخی افراد بگویند.

ولایی گفت: اگر دشمنان، سخنان این‌گونه افراد منتقد داخل نظام را تأیید و تشویق کردند حتماً باید در درستی این سخنان شک کرد و دانست که هدف حمایت آنها با مشکل موجه کردن نظام است.

وی یادآور شد: این همه جنایات توسط اسرائیل، رژیم آل‌سعود و کشورهای وابسته به آنها در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود و هیچ کس صدایش در نمی‌آید اما اقتدار نظامی و دفاع مشروع  ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب، همیشه مورد اعتراض استکبار است.

ولایی افزود: امروز دشمن به یقین رسیده که فقط با پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی و جهادی به هدف خود می‌تواند دست یابد و تلاش دارد با کمرنگ کردن روحیه انقلابی و ترویج بی‌تفاوتی و استحاله فرهنگی به هدف ننگین خود دست یابد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: آمریکا در تلاش است قدرت هسته‌ای و توانمندی‌های دفاع کشور را تضعیف کند و پا پروژه مذاکره و طول دادن این مذاکرات به هدف پلید خود که در عرصه نظامی نرسیده به آن برسد، همچنان که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به آن تاکید داشتند، می‌خواهند با توطئه‌های گوناگون برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کنند که در این زمینه همه باید با هوشیاری داشته و توطئه‌های دشمنان را با بصیرت، دشمن‌شناسی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش برآب سازیم.

ولایی، راه نجات اقتصاد کشور را همچنان که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید دارند، تکیه بر اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز همه باید تلاش کنیم تا به این هدف مهم با همت و تلاش مضاعف دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر