کد خبر: 875096
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خوش‌آمد می‌گویم به شما. همیشه خیلی خوشحالیم از حضور رسانه‌ها در کنار تیم ملی. شما چشم، گوش و احساس هواداران ایرانی هستید. حضور شما فراتر از خوشحالی است. خوشحالیم که اینجا هستید.
میزان: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شما رسانه‌ها چشم، گوش و احساس هواداران ایرانی هستید.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خوش‌آمد می‌گویم به شما. همیشه خیلی خوشحالیم از حضور رسانه‌ها در کنار تیم ملی. شما چشم، گوش و احساس هواداران ایرانی هستید. حضور شما فراتر از خوشحالی است. خوشحالیم که اینجا هستید.

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب و روبه‌جلو پیش می‌رود. ما برنامه بلند مدت‌مان را برای جام جهانی آغاز کردیم. شش بازی دوستانه و چهار اردوی مختلف خواهیم داشت. البته یک «مینی‌اردو» خواهیم داشت که یک اردوی کوتاه مدت سه چهار روزه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: سعی می‌کنیم بازیکنان را در این شرایط حفظ کنیم. هر چقدر که به جام جهانی نزدیک می‌شویم، خواهید دید که این برنامه‌ها چطور پیش می‌روند. از الان تا اردیبهشت 97، 6 بازی دوستانه در برنامه‌مان است.

کی‌روش خاطرنشان کرد: البته همگان باید بدانند که ما با محدودیت‌هایی برای برگزاری بازی‌های دوستانه مواجه هستیم. وقتی یک کشوری از ما یک میلیون ، 500 هزار و یا حتی 100 هزار دلار برای برگزاری بازی دوستانه می‌خواهد، به خاطر محدودیت‌هایی که داریم، قادر به پرداخت این رقم‌های هنگفت نیستیم، اما از طریق ارتباطات و «کانکشن‌»هایی که داشتیم، توانستیم دیدارهای دوستانه مختلفی را هماهنگ کنیم.

وی عنوان کرد: ما سال آینده می‌خواهیم سه دیدار دوستانه داشته باشیم. اگر دو دیدار دوستانه داشته باشیم، به این معناست که یک بازی هم باید در نزدیکی‌های جام جهانی برگزار کنیم، اما اگر سه دیدار داشته باشیم، نزدیک جام جهانی دیدار دوستانه نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که مهدی تاج اعلام کرده است پیشنهاد داده مارکار آقاجانیان به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شود اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم هر زمان که مارکار به تمرین تیم ملی بیاید به او خوشامد می‌گوییم. تیم ملی مکانی است که متعلق به آقاجانیان است. وقتی شنیدم او به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 زیر 18 و زیر 17 سال روی امور نظارت دارد خیلی خوشحال شدم. حضور او اینجا به این معناست که می‌تواند به تعلیمات مربیگری ادامه دهد و این دانش را به رده‌های دیگر انتقال دهد. حضور او را در این سمت بسیار مثمر ثمر می‌دانم چرا که می‌تواند دانش خود را به رده‌های دیگر انتقال دهد.

وی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم و طبق صحبتی که مهدی تاج انجام داد طارمی امروز باید به کمیته اخلاق می‌رفت اما به هر حال باید بگویم که محرومیت این بازیکن برای همه فوتبال بد است و روی عملکرد همه تاثیر می‌گذارد. الان که این تصمیم گرفته شده و کاری نمی‌شود کرد اما مسئولیت من این است که از بازیکنان حفاظت کنم. تنها کاری که در این شرایط می‌توانم انجام دهم این است که در راستای حمایت از این بازیکن و روند آماده‌سازی‌اش تلاش کنم. او در 18 بازی اخیر ما حضور داشته و بازیکن مهمی برای آینده فوتبال ایران است که باید آمادگی‌اش حفظ شود تا بتواند بعد از 4 ماه در خدمت فوتبال ایران باشد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های آماده‌سازی شما طبق برنامه پیش می‌رود افزود: فعلا همه ما کار می‌کنیم تا همه کارها به خوبی انجام شود. ما بازی با روسیه را در پیش داریم و باید بدانیم که در صورت عدم حضور آرژانتین در جام جهانی تیمی که به جای آنها به روسیه می‌آید تیم بسیار قدرتمندی است که از این تیم بهتر است. ما باید کار کنیم تا بازیکنان آماده حضور در جام جهانی باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار