کد خبر: 868944
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج :
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ساماندهی دره حصار- وسیه را نقطه عطب تفرجگاه شرق شهر کرج دانست.

سعادت سرپرست شهرداری ، سیفی مدیر منطقه هشت ، زین العابدینی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج ، و جمعی از مدیران و پرسنل به همراه تعدادی از همشهریان در محل ایستگاه تازه احداث شده دره حصار- وسیه حضور یافتند و از مسیر جنگل به سمت دره مذکور عبور و  بازدید کردند.

محمد رضا زین العابدینی طی بازدید از این ایستگاه با بیان اینکه ساماندهی دره حصار وسیه نقطه عطف تفرجگاه شرق شهر کرج است، اظهار داشت:راه جدید پیاده روی کوهستان به طول حدود هفت کیلومتر اخیراً احداث شده تا بهتر بتوانیم در دل کوه و جنگل در مسیر دره کهن حصار- وسیه بدور ازهرگونه عملیات عمرانی اتوبان همت پیاده روی کنیم و این ورزش دیرینه همچنان با رونق بیشتر ی در این محل قدیمی ادامه داشته باشد.

 وی به بهره برداری از دهکده تفریحی و گردشگری باغستان در غرب شهر کرج طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز و علاقه شهروندان کرج به حضور در دل طبیعت و مراجعات فراوانشان به پارکهای پیرامونی، سازمان بر آن شد که امسال نیز همانند سال گذشته در پروژه ای جدید به احداث تفرجگاه و این بار درشرق ایران کوچک بپردازد.

 

حصار- وسیه تابلو شهر کرج برای مسافران جاده چالوس

 

 ربی سعادت به اتفاق زین العابدینی و همراهان همچنین از سه پروژه در حال احداث جاده کرج –چالوس  (حدفاصل میدان حافظ تا تونل) که شامل محوطه سازی و ساخت سردرب ورودی پارک طبیعت، آبشار و ورودی جاده کوهستان  و ایستگاه دره حصار- وسیه  است  و توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  در حال احداث می باشد نیز  بازدید و نقطه نظرات خود را اعلام کرد.

وی با مهم شمردن این جاده و تردد بسیاری از هموطنان از این محل به دلیل وجود جاده چالوس بیان داشت : با توجه به اینکه مکان مذکوربه راه های شمالی کشور مرتبط شده و در ایام تابستان مسافران زیادی از این جاده عبور خواهند کرد ، می بایست برنامه ریزی ویژه ای در این محدوده صورت پذیرد.

 سعادت این مکان را تابلوی شهر کرج برای بسیاری از هموطنان که از این جاده عبور می کنند بیان کرد و گفت: سازمان های مرتبط باشهرداریباید هر آنچه در توان دارند در زیباکردن این محدوده انجام دهند و برای ایجاد رفاه بهترو بیشتر شهروندان بکوشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار