کد خبر: 868897
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
خانواده‌اي از تبار شهيدان و صبر و استقامت. سرداران شهيد مجتبي و داود فلاح‌نژاد از روستاي خور شهرستان ساوجبلاغ، مشهور به شهيدان هميشه مهاجر جبهه‌ها، شهيد اول از لشكر حضرت رسول‌(ص) سپاهي و رزمنده‌اي از نسل شهيد كلهر‌ها در عمليات والفجر 4 منطقه پنجوين به شهادت رسيد كه جنازه‌اش پس از 10سال به آغوش خانواده بازگشت و شهيد دوم فرزند ارشد خانواده فرمانده گردان ادوات لشكر 10 سيد الشهدا (ع) در سال 67 طي عمليات بيت‌المقدس 6 در منطقه ماؤوت عراق به درجه شهادت نائل آمد و پدر شهيدان حاج صفوت‌اله فلاح‌نژاد نيز در كربلاي 5 طي حمله هوايي دشمن مجروح و پس از مدتي مفقودي شناسايي شدند، در حالي‌كه از ناحيه پا مصدوميتشديدي داشتند و پس از سال‌ها رنج و سختي، در سال 92 به رحمت ايزدي پيوستند.
 
اكنون مادر شهيدان حاجيه خانم سكينه زارعي‌نژاد كه همواره مشوق فرزندانش براي حضور در جبهه بود و در اين راستا هميشه مي‌گفت راضي به مشيت الهي هستم با تحمل طولاني مدت بيماري، سرانجام در روز پنج‌شنبه دوم شهريور ماه جاري دعوت حق را لبيك گفت و به فرزندان خويش پيوست.
 
مراسم سومين روز درگذشت ام الشهيدان حاجيه خانم سكينه زارعي‌نژاد امروز پنجم شهريور از ساعت 17 الي 19 با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي ( امام جمعه موقت تهران ) در مسجد جامع روستاي خور برگزار مي‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار