کد خبر: 868397
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
طی حکمی صورت گرفت
در این حکم وزیربهداشت تاکید به خانم چنگیز کرده است که 'با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

قاضی‌زاده هاشمی، در حالی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی را معرفی کرد که این سمت، نخستین بار به یک خانم رسیده و می‌توان آن را انتصاب نخستین مدیر ارشد زن در وزارت بهداشت دولت دوازدهم دانست که در اصفهان صورت گرفت.

وزیر بهداشت ودرمان درحکم انتصابی آورده است از سرکارعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش ­های حوزه مأموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:
* تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان.

*عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم.

*ارتقای برنامه ­های جاری حوزه­ های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی.

*صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی.

*توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود.

*توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت'.
وزیر بهداشت در این حکم اظهار امیدواری کرده است که 'با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­ مداری، اعتدال­ گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید'.

طاهره چنگیز استاد تمام آموزش پزشکی و دکترای تخصصی فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در حال حاضر دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت و مشاور مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی این وزارتخانه است، وی در ابتدای دولت یازدهم نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

شایان ذکر است پیش از این غلامرضا اصغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به سمت معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت منصوب شده بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار