کد خبر: 864656
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بزرگداشت شهدا ضروری است تا در آینده با بی‌انصافی نقش شهید و جلاد عوض نشود.

سردار یوسف مولایی گفت: با توجه به سالروز عملیات مرصاد بهتر است با مرور خاطرات این عملیات سعی کنیم از تفکر و استقامت گذشتگان درس زندگی بگیریم.

وی افزود: برای تثبیت قدرت ملی هزاران شهید داده‌ایم و این درخت ارزشمند انقلاب و شجره طیبه پربار است ودر هر برهه از زمان محصولی دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با بیان اینکه درخت پربار انقلاب اسلامی میوه‌های بسیاری داشته است، گفت: یکی آر نتیجه‌های مهم این درخت قدرت و استقامت حال حاضر جمهوری اسلامی ایران است.

سردار مولایی در ادامه بیان داشت: دشمنان کشور پس از هشت سال دفاع مقدس تا کنون بیش از هفت بار سعی داشته‌اند که جنگ در ایران را به پا کنند اما با تدابیر و مدیریت مقام معظم رهبری موفق به این امر نشده‌اند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران دشمن را به چالش خواهد کشید، تصریح کرد: سربازان و پاسداران سراسر ایران همواره مقابل ظلم و جنایت ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به خواسته و هدف خود برسند.

وی با اشاره به جنگ در سوریه و عراق خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس بزرگ‌ترین درس به دشمنان است و بیانگر این است که ایران محاصره نخواهد شد و همواره در مقابل استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، با اشاره به آسیب رساندن منافقان به کشور افزود: منافقان در سال 67 بیش از 9 هزار نفر از هموطنان را به شهادت رساندند که متاسفانه در ایام انتخابات یک شخص بی تعهد و بی انصاف جای شهید و جلاد را عوض کرد.

به گفته سردار مولایی عدم برگزاری مراسماتی همچون یادواره شهدا قطعاً ارزش و مقام شهدا را فراموش خواهیم کرد و بعدها آنهارا مورد هجمه و تندی قرار خواهیم داد.

 وی امنیت را در گرو خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: استقلال کشور یکی دیگر از نتیجه‌های درخت پربار انقلاب است که موجب شده با اقتدار برترین محصولات را بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها تولید کنیم.

این مسؤول به تعهدنامه برجام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام دنیا می‌داند ما سلاح هسته ای درست نخواهیم کرد اما معتقد هستند در آینده پس از اتمام انرژی نفت، تمامی مایحتاج توسط انرژی هسته ای تأمین خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در ادامه افزود: مستکبران خواهان این هستند که تنها قدرت به قدرت برسند و می‌دانند نمی‌توانند مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنند و سعی در تضعیف و جلوگیری از این قدرت دارند.

سردار مولایی با بیان اینکه در تمامی زمینه‌ها ایران خواهان قدرت طلبی در کنار صلح و آرامش است، بیان داشت: هیچ دولتی قدرت مقابله با آمریکا را ندارد و تنها ایران است که توانسته به آن‌ها نه بگوید.

وی خاطرنشان کرد: استقلال و عزت ما خدایی است و نفوذ ناپذیر است که نتیجه بعدی شجره طیبه انقلاب عزت و احترام است.

این مقام ارشد نظامی مرحله بعدی برجام از دید آمریکا را تضعیف نیروی موشکی و قدرت نیروی دریایی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: برجام در راستای تضعیف و توقف قدرت هسته‌ای ایران شکل گرفت.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمن در سال 88 تمام سعی خود را برای نابودی کشور و نظام انجام داد و سعی داشت توسط بازی با تفکرات جوانان و اقشار مردم کار خود را از پیش ببرد و تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم اجازه این کار را نداد.

سردار مولایی افرادی که در ایام انتخابات به طرفداری از منافقان سال 67 پرداختند را نادان خواند و افزود: عدم مطالعه و آگاهی مردم موجب شد که این تفکر در ذهن عوام شکل گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار