کد خبر: 854164
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تسلیحات نظامی بیش از حد عربستان باعث عصبانیت صهیونیست‌ها می‌شود و در نهایت به واسطه همین سلاح‌ها نابود می‌شوند.
محمداسماعیل سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه صمیمیتی میان آمریکا و عربستان وجود ندارد، اظهار داشت: صمیمیت به معنای خواستن دوطرفه است و این روابط باید بر پایه اراده ملت‌ها باشد اما رابطه آمریکا و عربستان بر این اساس نیست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکا صرفا قصد دوشیدن عربستان را دارد، عنوان کرد: عربستان گاو شیردهی است که آمریکا در نظر دارد هرچقدر شیر دارد آنها را بدوشد و در پایان با ذبح آنها منفعت دیگری کسب کرده و آل سعود را از میدان به در کند، از این رو اینگونه روابط صمیمیتی در خود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه عربستانی‌ها منابع خود را در اختیار آمریکا قرار می‌دهند و آمریکایی‌ها هم آن را غارت می‌کنند، یادآور شد: منابع مالی عربستان صرفا برای آل سعود نبوده و برای کل ملت این کشور است که بخش زیادی از آنها نیز در فقر به سر می‌برند.

سعیدی ادامه داد: فروش سلاح به عربستان برای رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست و تقویت نظامی کشور دیگری در منطقه را بر نمی‌تابد از این رو این همه سلاح خود خطر بالقوه‌ای برای نابودی عربستان از سوی صهیونیست‌ها می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان سعودی با همان دلارهای نفتی سران برخی کشورهای مسلمان را به سمت خود نگاه می‌دارد، خاطرنشان ساخت: بخش قابل توجهی از حکام کشورهای اسلامی تحت تأثیر دلارهای نفتی عربستان هستند اما زمانی‌که این دلارها به پایان برسد آنها نیز دستورات عربستان را بر نمی‌تابند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر