کد خبر: 849837
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
رئیس ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی
رئیس ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: امروزه برخی لیبرال‌های قالتاق ماتیک زده کشور را به پرتگاه برده اند، گفت: باید از آقایان پرسید که کرباسچی محکوم اقتصادی که به مدافعان حرم توهین کرد در ستاد برخی آقایان چه می‌کند؟
حجت‌الاسلام رسول برگی در نشست خبری ستاد مردمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در تبریز با بیان اینکه بعضی از مسوولان  وام های میلیاردی به برخی اعطا می کنند، اظهار داشت:  متاسفانه این در حالی است که برای اعطای وام به نیازمندان اعتبار ندارند.

وی با اشاره به ساخت منازل و بازسازی خانه‌های تخریب شده روستای چنار گفت: فعلا با وعده وعید گفته‌اند که ساخت و ساز و اتمام آن تا فصل سرما زمان می‌برد و معلوم نیست مردم بی خانمان این مدت را چه خواهند کرد، همچنین هنوز وعده دولت برای پرداخت تسهیلات و... در مورد افرادی هم که در سیل سال گذشته روستای بیرق تبریز آسیب دیدند تحقق نیافته است.

برگی با اشاره به اینکه طبق فرمایش امام خمینی (ره) آذربایجان سر ایران است و این خطه همان منطقه‌ای است که انقلاب را پدید آورد، گفت: در حادثه قطار تبریز-مشهد و سیل در استان غفلت مسوولان دولتی را فراموش نکرده‌ایم.

وی در خصوص تشریح  عملکرد بخش اجتماعی دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه رتبه ۲۶ کشوری در بحث پالایش اجتماعی توسط آذربایجان شرقی کسب شده که در موضوع طلاق چیزی نمی‌گوییم ولی در آمار ازدواج  از سال ۹۲ تا ۹۵ سی درصد کاهش ازدواج داشتیم و دلیل آن عدم وجود شغل برای جوان و وام ازدواج‌ در طول سال بوده است.

برگی گفت: حادثه قطار را فراموش نمی‌کنیم که عزیزان خود را از دست داده‌ایم به طوریکه برخی جنازه آنها برنگشته و فقط جوابی که دادند وزیر گفته مسافران قطار بیمه هستند.

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته برای رسیدگی به موضوع  پلاسکو را داد، البته ما هم داغدار آتش نشانان بودیم، اما آیا جان مردم آذربایجان در مقابل حادثه پلاسکو بی‌ارزش بود که کمیته ای برای رسیدگی تشکیل نشد؟! نباید فرقی گذاشته می‌شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر فردی که سیستم atc را کنترل می‌کرد الان در صنایع کشتیرانی کار می‌کند.

برگی با اشاره به اینکه یک برادرم در آغوش مادرم به دست ساواک شهید شده و برادر دیگرم در جبهه به شهادت رسیده است، افزود: در مقابل رهبر و شهدا چرا برخی لیبرال های قالتاق ماتیک زده همه چیز نظام را به هم زده و کشور را به پرتگاه برده است.

وی با اشاره به اینکه کرباسچی که محکوم اقتصادی بوده در ستاد شما چه کار می‌کند که بتواند با پررویی به مدافعان حرم توهین کند؟! گفت: به کرباسچی می‌گویم کسی که ناموس تو را نگه داشته همین مدافعان حرم هستند که به آنها جسارت می‌کند.

وی بیان داشت: ضریب رای آقای رئیسی در هر طیفی ثابت بوده و طبق گفته رئیسی وی به هیچ جناحی وابسته نبوده و آرامش رای به صورت صعودی به نفع رئیسی است.

رئیس ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه آقایان قالیباف و رئیسی نزدیک به هم و یکی است گفت: طبق نظرسنجی اولیه بعد از مناظره در چند بخش شهری، استانی، شمال‌غرب و کشور بیشترین تمایل به جناب رئیسی است.

وی متذکر شد: ریاست جمهوری بر مبنای مدیریت بوده و رئیس جمهور فعلی مدیریت اجرایی نداشته است ولی اگر به عملکرد آقای رئیسی در تولیت استان قدس رضوی توجه کنید خواهید دید این سید بزرگوار چه تحولی انجام داده است.

رئیسی در پاسخ به سووال خبرنگار فارس در خصوص نحوه تبلیغات آقای رئیسی در آذربایجان شرقی، گفت: از نظر مالی بسیار ضعیف هستیم و جناب رئیسی تاکید فراوان داشته اند برای تبلیغ از بیت المال یا کمک مفسدین نباشد.

وی افزود: بالای ۸۰ بنر ما را بنا به دلایل نامعلومی باز کردند و هدف از دعوت خبرنگاران این بود تا اعلام کنیم که آبروی خود را در دست گرفته ایم که به این سید بزرگوار که معاون اول قوه قضاییه بودند و ویلایی به نام نداشتند برای معرفی به مردم کمک کنم.

ما به عقب بر می گردیم تا فرقی بین فرزند مسئول و مردم عادی نباشد

برگی تاکید کرد: آقای روحانی که گفته ما به عقب بر نمی گردیم می گویم ما هم به عقب بر نمی گردیم ولی یک سوال پیش می آید آیا منظور دولت تدبیر و امید به عقب تر دولت نهم بوده که در حال حاضر نیست، ما هم فردی که با نظام نباشد را کنار می زنیم و اگر دولت ماقبل آن است که خودتان در یزد از آن رئیس جمهور تجلیل کردید و آیا منظور از عقب همان ساده زیستی دوران انقلاب است از این تریبون می گویم که ما به عقب بر می گردیم تا فرقی بین فرزند مسئول و مردم عادی نباشد.

وی گفت: ما به عقب بر می گردیم که در آن ناموس کرباسچی و امثال آن توسط مدافعان حرم نگه داشته شود و متاسفانه به روزی افتادیم که فرزندان فوق لیسانس عکس تبلیغاتی را برای روزی ۳۰ هزار تومان روی دیوار می زنند.

برگی یادآور شد: این اقای رئیسی بود که با اصرار زیاد پیگیر پرونده بابک زنجانی شد و به جزای عملش رساند و البته ناراحتی کرباسچی از این است که با عملکرد درست آقای رئیسی موضوع اقتصادی کرباسچی بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه  وقتی مقام معظم رهبری تاکید فراوان به تولید داخلی دارد چرا باید دختر وزیر در اقتصاد مقاومتی قاچاق پوشاک کند، افزود: اگر جای رئیس جمهور بودم توبیخ به وزیر می دادم که موجب افزایش آرای خود نیز می شد.

هدف ما اغفال و هیجان در تبلیغات نیست/چرخه اقتصادی زیر سایه برجام راکد شده است

وی در خصوص ادعای اعتدال گرایان در جذب آرای خاکستری به سمت خود، گفت: هدف ما اغفال و هیجان در تبلیغات نیست و اگر نگاه به رای خاکستری برخی از افراد داشته باشیم باید وعده ۱۰۰ روزه و ایجاد اشتغال۴ میلیون نفری بدهیم چنانچه برخی مسوولان معتقد هستند که برجام ریزگردها را از بین برد ولی به ریزمرگ تبدیل شده است و چرخه اقتصادی زیر سایه برجام راکد شده است.

برگی گفت: جنگ جهانی دوم توانایی بستن کارخانه ها را نداشت ولی این چه برجامی است که در کارخانه ها را بست و کرباسچی با کمال پررویی به مدافعان حرم توهین می کند و مجری برنامه اصلاح طلبان به راحتی به امام رضا (ع) اهانت می کند و در نهایت مجری یک برنامه در روز کار و کارگر واژه خفه شو و دهانت را ببند را به زبان می آورد.

وی افزود: وقتی جهانگیری از سیلی به دستفروش ناراحت است چرا به موضوع التماس وزیر در برابر عربستان ناراحت نشد که اگر سخنرانی کوبنده مقام معظم رهبری نبود جنازه های شهدای منا را نگرفته بودیم.

برگی تصریح کرد: هرکس رئیس جمهور می‌شود، باید عینک دوربین نگاه به آمریکا و غرب بردارد و عینک نزدیک بین نگاه به درون را بزند چراکه باید رئیس جمهور مملکت به توان داخلی تکیه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر