کد خبر: 845435
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
فرماندار خمین :
فرماندار خمین گفت: دو بانده شدن محور خمین - محلات به عنوان اولویت نخست عمرانی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار خمین گفت: دو بانده شدن محور خمین - محلات به عنوان اولویت نخست عمرانی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

سید مهدی ساداتی فرماندار خمین در نشست هماهنگی جابه جایی تاسیسات محور خمین – محلات افزود: دو بانده شدن این محور به عنوان حادثه خیزترین مسیر ارتباطی این خطه مورد تاکید مسئولان ملی و استانی قرار دارد.
وی ادامه داد: برای تسریع و تسهیل در اجرای این طرح همه مسئولان و شرکت های خدماتی باید همکاری کنند.
ساداتی اظهار کرد: با توجه به شمار کشته شدگان در حوادث رانندگی در این محور، مسئولان باید در کمتر از یک ماه آینده این طرح ملی را اجرایی کنند.
فرماندار خمین افزود: حد فاصل روستای میشی جان تا ورآباد به طول سه کیلومتر از پرحادثه ترین نقاط این محور است که به دلیل نداشتن دید و استانداردهای لازم، سالانه قربانیان ترافیکی زیادی دارد.
وی، خواستار همکاری مخابرات برای تسریع در انتقال تاسیسات مخابرات و فیبر نوری در روستاهای میشی جان و ورآباد شد و گفت: برای جبران خسارت وارده به تاسیاست این شرکت اعتبار مورد نیاز تامین خواهد شد، اگر چه مخابرات متعهد شده برای تعریض این محور نسبت به جابه جایی تاسیسات بدون دریافت خسارت اقدام کند.
فرماندار خمین گفت: تعریض این محور اهمیت زیادی دارد چرا که سوانح رانندگی در این محور هرسال خانواده های زیادی را داغدار می کند و علاوه بر هزینه های سربار درمانی، خسارات جدی روانی و مالی به جای می گذارد.
ساداتی گفت: این شهرستان در مسیر اصلی ارتباطی کشور است و دو بانده شدن محورهای اراک، محلات، گلپایگان و الیگودرز در افزایش رفاه و جذب سرمایه گذار تعیین کننده است.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید لبش از یک دهه کارهای عمرانی در حوزه راه های خمین انجام شده و این درحالیست که محدودیت اعتباری جدی وجود داشته است.
وی افزود: در دولت یازدهم یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان محور خمین به اراک به طول 61 کیلومتر بود که سال گذشته چهارخطه و به بهره برداری رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار