کد خبر: 845108
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
معاون شهردار در واكنش به سخنان عضو منتقد شورا
معاون شهردار تهران گفت:كساني از غيرشفاف بودن عملكرد شهرداري سخن مي‌گويند كه دوران مديريتشان در تهران با محكوميت قضايي پايان يافت و دستخط و دستورات كتبي آنان براي قلع وقمع درختان و ساخت برج‌هاي تجاري در اسناد سازمان پارك‌ها و فضاي سبز موجود است.
ناصر اماني با اشاره به اظهارات آقاي حقاني در جمع مجموعه خودساخته و غيرقانوني مجمع شوراياران اصلاح‌طلب خاطر نشان كرد: شوراياري‌ها مجموعه‌اي منسجم و يكپارچه براساس آيين‌نامه مصوب شوراي شهر هستند و هرگونه تغيير در روش اداره يا تفكيك آن به جناح‌هاي سياسي قطعاً خلاف قانون بوده و زمينه را براي انحلال اين نهاد مردمي كه يكي از يادگاران دوران مديريت قاليباف در شهرداري است، فراهم خواهد كرد.
 
اماني افزود: آقاي حقاني در شرفيابي اعضاي شورا و مديران شهرداري به محضر مقام معظم رهبري حضور داشت و قطعا فراموش نكرده كه معظم‌له فرمودند مديريت تهران در مجموع مديريت خوبي است و كارهاي برجسته‌اي در سال‌هاي اخير در تهران انجام شده است. به طوري كه از مديريت شهرداري به عنوان مصداق مديريت جهادي ياد كردند و فرمودند كشور را هم مي‌توان با همين روش اداره كرد.
 
معاون شهردار تهران افزود: در آستانه انتخابات همه چيز در معرض تحريف قرار گرفته است. اتفاقاً زيرساخت‌هاي شهري در اين دوره از نابودي و اضمحلال نجات يافتند و بزرگراه‌ها و تونل‌هاي شهري احداث و روددره‌ها هم ساخته شدند و هم ساماندهي گشتند. اين در حالي است كه در دوره‌اي كه شما از مديران اصلي شهرداري تهران بوديد و شهر بدون شورا توسط شهردار مطلق‌العنان و با حمايت همه‌جانبه دولت اداره مي‌شد و هيچ محدوديتي نداشتيد به جاي توجه به زيرساخت‌هاي شهر به حراج باغات تهران پرداختيد و تراكم‌فروشي را پايه‌گذاري كرديد.
 
اماني گفت: چه زيرساختي مهم‌تر از توسعه حمل‌ونقل عمومي است كه در اين دوره چند برابر طول دوران بلديه توسعه يافته و متروي تهران به افتخاري براي نظام جمهوري اسلامي تبديل شده است. ضمن اينكه اين شهرداري تهران است كه در روزهاي آينده مشكل حمل و نقل مسافران فرودگاه امام(ره) را كه مايه شرمندگي شده با افتتاح مترو حل خواهد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار