کد خبر: 838252
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
خدادادی در تشریح جلسه کمیسیون اجتماعی مطرح کرد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از رد کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تعطیلات رسمی کشور خبر داد و گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تثبیت امنیت روانی جامعه تصمیم به تقویت همکاری مجلس با نظام روان شناسی کشور گرفته شد.
سلمان خدادادی در تشریح جلسه  کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طرح اصلاح لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور به منظور ساماندهی تعطیلات کشور مورد بحث و برسی قرار گرفت، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و وزارت کشور نیز با حضور در جلسه موارد خود را مطرح کردند اما کلیات این طرح رد شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به موجب طرح اصلاح لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور برخی از تعطیلات رسمی جابه‌جا و برخی حذف می‌شدند البته در طرح پیش‌بینی شده بود روزهای تعطیلی نیز به تعطیلات رسمی کشور اضافه شود.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال در این طرح تعطیلی روزهای شنبه به جای پنج‌شنبه و حذف تعطیلی روز 12 فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران و حذف تعطیلی 15 خرداد در نظر گرفته شده بود اما در نهایت مورد نظر موافق نمایندگان قرار نگرفت.

خدادادی افزود: در ادامه رئیس سازمان ملی استاندارد برای ارائه گزارش عملکرد این سازمان در جلسه حاضر شد و گزارشی در خصوص اقدامات سازمان ملی استاندارد و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد در واقع این گزارش به جهت رفع دغدغه نمایندگان در خصوص استانداردهای کشور یا نظارت آنها بر سایر مجموعه‌ها ارائه شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سومین موضوع جلسه را ایراد گزارش رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور دانست و گفت: 20 نفر از مسؤولان و مدیران این سازمان با حضور در جلسه به طرح مشکلات سازمان نظام روانشناسی در حوزه‌های مختلف پرداختند که امروزه در ارتباط مستقیم با آسیب‌های اجتماعی قرار دارد از این رو تصمیم به تقویت همکاری مجلس با این سازمان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گرفته شد زیرا در تثبیت امنیت روانی جامعه تاثیر دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر