کد خبر: 833236
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به میزبانی البرز از جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: فیلم‌ها در دو سینما اکران می‌شود.

سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی استان البرز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فیلم‌های جشنواره در البرز هم‌زمان با پایتخت اکران می‌شود، گفت: فیلم‌های جشنواره در دو سینمای استان برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

 به گفته حسینی کاشانی فیلم‌های جشنواره فجر در دو سینمای «پرشین» و «سینما تئاتر ارشاد» واقع در پارک شهید چمران کرج اکران خواهد شد.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به ظرفیت صندلی‌های این دو سینما اشاره کرد و گفت: سینما تئاتر ارشاد با ۴۳۰ صندلی و سینما پرشین با ۱۹۵ صندلی در خدمت علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

وی به مساعدت‌های وزیر ارشاد برای اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان البرز اشاره کرد و گفت: سازمان سینمایی برای اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره در البرز همکاری لازم را داشته است.

 حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر در البرز منعقدشده است، گفت: خوشبختانه میزان فروش بلیت‌های سینما در استان البرز در وضعیتی خوبی به سر می‌برد به‌طوری‌که در بره های زمانی مختلف در رتبه دوم و سوم کشوری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار