کد خبر: 823490
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
فرمانده سپاه مهر خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مهر از اجرای ۱۱۰ ویژه‌برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، محمدرسول رضایی عصر امروز در یک نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: از زمانی که شجره طیبه بسیج به دست امام راحل کاشته شد، به برکت خون شهدا امروز به درخت تناوری تبدیل شده که شاخه‌های آن در ممالک اسلامی به‌ویژه منطقه خاورمیانه مشهود است و شاهد صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از خط فکری امام راحل و اندیشه مقام معظم رهبری است ادامه دادمهم‌ترین اصول این اندیشه و خط فکری اصل وحدت و استکبارستیزی، استقلال و آزادی، عزت و گذشت و قانون‌مداری بوده که به‌یقین این فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورا و مهدویت است.
وی بابیان اینکه نخستین مصداق هر بسیجی داشتن روحیه جهادی، انقلابی و استکبارستیزی است تصریح کردفعالیت‌های این نهاد مقدس از زمان تأسیس تا به امروز در راستای حرکت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) بوده و امروز نیز بسیجیان در تمام عرصه‌های دفاعی، تهاجمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هرجا که نیاز انقلاب باشد ورود می‌کنند.
وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال به‌نام انقلابی‌گری و خدمتگزاری گفتدر هفته بسیج امسال در شهرستان مهر بیش از ۱۱۰ ویژه‌برنامه توسط پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر همچنین عنوان کرد: یادواره شهدای آبروی محله، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان، نشست‌های بصیرتی، گردهمایی بزرگ بسیجیان در روز پنچم آذرماه، برگزاری رده‌های آموزشی برای تقویت توان رزمی و دفاعی بسیجیان و برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در شهرستان مهر است.
عضو شورای تأمین شهرستان مھر همچنین از برگزاری یادواره شهدای اهل سنت جنوب استان فارس و سمینار وحدت در بخش گله‌دار مهر خبر داد و اظهار کرد: این یادواره در روزهای هفتم و هشتم آذرماه با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی و همچنین ائمه جمعه و جماعات و علمای اهل سنت جنوب این استان برگزار
می‌شود.
رضایی ادامه دادبرگزاری این یادواره پیامی است به گروه‌های جبهه تکفیری منطقه که بدانند اهل سنت و تشیع فارس با اتحاد و همدلی مقابل دسیسه‌ها و
فتنه‌های آنان خواهند ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار مدافع حرم شهید محسن خزایی از خبرنگاران رسانه ملی که در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌ گفت: این مدافع حرم از رعب و وحشت گروه‌ھای تکفیری نهراسید و با حضور در جبهه سوریه خبرهای خوب جبهه فاطمیون و حرم حضرت زینب (س) را پوشش می‌داد.
این مسؤول تأکید کرد: جامعه خبرنگاری این شهرستان که رسالت مهمی در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه بر عهده دارند مانند همیشه در اجرای رسالتشان پایبند بوده و نقش خود را به احسن وجه ایفا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر