کد خبر: 812142
تعداد نظرات: ۳۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
بخشنامه ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري از سوي رئيس قوه‌قضائيه صادر شد
رئيس قوه قضائيه بخشنامه ۳۳ ماده‌اي ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها را صادر و ابلاغ كرد؛ بخشنامه‌اي كه با تأكيد بر مجازات‌هاي جايگزين حبس و راهكارهاي حبس‌زدايي به باور كارشناسان در صورت اجرايي شدن مي‌تواند 10 تا 15 درصد از جمعيت زندانيان كيفري بكاهد...
زهرا چيذري
رئيس قوه قضائيه بخشنامه ۳۳ ماده‌اي ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها را صادر و ابلاغ كرد؛ بخشنامه‌اي كه با تأكيد بر مجازات‌هاي جايگزين حبس و راهكارهاي حبس‌زدايي به باور كارشناسان در صورت اجرايي شدن مي‌تواند 10 تا 15 درصد از جمعيت زندانيان كيفري بكاهد و نگاه غالب در ميان برخي قضات براي جرم‌زدايي از جامعه با حبس را تعديل كند.
طبق آخرين آمار در حال حاضر ۲۱۴ هزار نفر در سراسر كشور در حبس هستند. البته پيش از اين، آمار زندانيان بسيار بيش از اين بود تا جايي كه به گفته علي‌اصغر جهانگير، رئيس سازمان زندان‌ها سال گذشته 250 هزار نفر از زندانياني كه تحت قرار وارد شدند، در كمتر از 10 روز رفته‌اند و ورودي زندان‌ها كاهش پيدا كرده است. همين آمار هم در حالي است كه ظرفيت زندان‌هاي كشور در حال حاضر 85 هزار نفر است و هم اكنون حدود سه برابر ظرفيت زندان‌ها زنداني داريم. بر اساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته براي نگهداري هر زنداني روزانه حدود يك ميليون و 500 هزار ريال هزينه مي‌شود كه در ماه بالغ بر 45 ميليون ريال هزينه را به دولت تحميل مي‌كند. در كنار اين هزينه تبعات فرهنگي و اجتماعي متعددي گريبانگير زندانيان و خانواده‌هاي آنها مي‌شود كه به نوبه خود هزينه‌هاي بالاتري را روي دست مسئولان مي‌گذارد و آمار آسيب‌هاي اجتماعي را با رشدي فزاينده مواجه مي‌سازد. همه اين تبعات در كنار هم لزوم كاهش جمعيت زندانيان و راهكارهايي براي كم شدن ورودي زندان‌ها را تأييد مي‌كند. حالا صدور و اجراي بخشنامه «ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها» از سوي آيت الله آملي لاريجاني، رئيس قوه‌قضائيه گامي است كه دستگاه قضايي كشور در جهت كاهش آمار زندانيان برداشته است.

دستور‌العمل ساماندهي زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها در اجراي سياست‌هاي كلي قضايي مصوب مقام معظم رهبري در زمينه حبس زدايي صادر شده است.
 
دستورالعملي براي كاهش آمار زندانيان
اين دستور‌العمل شامل 33 بند است. بر اين اساس مراجع قضايي مكلفند از صدور قرارهاي بازداشت موقت به جز موارد مطروحه در مواد 237 و 238 قانون مزبور و ساير قوانين كه بازداشت موقت را تجويز كرده است، اجتناب نمايند. دادستان‌ها و معاونين آنها در مقام تأييد قرار فوق مكلف به بررسي ضرورت قانوني و ملاحظه عواقب و آثار بازداشت‌ها به ويژه بر نوجوانان، ‌جوانان، سالخوردگان و بيماران مي‌باشند. براي اجتناب هر چه بيشتر از موارد صدور قرار كفالت يا وثيقه منجر به بازداشت، لازم است صدور قرار تأمين حتي‌الامكان به نحوي انجام پذيرد تا متهم فرصت كافي براي معرفي كفيل يا توديع وثيقه داشته باشد. دادستان‌هاي عمومي و انقلاب شهرستان‌ها و سرپرستان نواحي دادسرا در شهرهاي بزرگ مكلفند بر تمامي قرارهاي صادره منجر به بازداشت توسط قضات دادسراها نظارت نموده و به ضرورت تناسب قرارها و پذيرش تأمين‌هاي معرفي شده توجه نمايند تا صدور قرارهاي نامتناسب يا عدم پذيرش به موقع تأمين، موجب زنداني شدن افراد نگردد.
 
با توجه به مواد 15 و 16 قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، معتادان به مواد مخدر بايد در مراكز ترك اعتياد و درمان و اقامت اجباري معتادان نگهداري شوند و عدم تشكيل مراكز مزبور، مجوزي براي دستگيري و معرفي اين افراد به زندان نيست. در جرائم ناشي از تخلفات رانندگي، چنانچه خودرو مقصر حادثه داراي بيمه‌نامه باشد، قضات رسيدگي كننده برابر ماده 219 قانون آيين دادرسي كيفري، مصوب 1392 و تبصره 3ماده 217 قانون مزبور و ماده 49 قانون بيمه اجباري خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشي از وسايل نقليه، ‌مصوب 20/2/95 با لحاظ مبلغ قابل پرداخت از سوي بيمه و جنبه عمومي جرم قرار تأمين متناسب را صادر نمايند.
با رعايت مفاد ماده 241 قانون آيين دادرسي كيفري، ضرورت دارد ترتيبي اتخاذ گردد تا هرگاه علت بازداشت متهم مرتفع شود و موجب ديگري براي ادامه آن نباشد، فوراً زمينه براي فك قرار بازداشت يا تبديل آن فراهم گردد.

تأكيد بر اجراي هر چه مؤثرتر قانون مجازات اسلامي، ‌مصوب 1392 در زمينه حبس‌زدايي و استفاده از تأسيسات حقوقي مفيد از قبيل تعويق صدور حكم، تخفيف و معافيت مجازات، نظام نيمه آزادي و مجازات‌هاي جايگزين حبس به‌ويژه مجازات‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي اطفال و نوجوانان از موارد مورد توجه اين دستور‌العمل است.
در مورد محكومان داراي محكوميت جزاي نقدي جرائم مواد مخدر، قضات اجراي احكام مطابق قانون مجازات اسلامي نسبت به تقسيط آن اقدام مقتضي را معمول نمايند.

به‌منظور كاهش جمعيت كيفري زندان‌ها ضرورت دارد قضات محاكم طبق ضوابط مطروحه در قانون مجازات اسلامي، قانون آيين دادرسي كيفري و مقررات راجع به دادرسي الكترونيكي و ضوابطي كه در آيين‌نامه مربوطه مقرر خواهد شد، پس از تمهيدات لازم، محكومين به حبس را به جاي حبس در زندان در محدوده مكاني مشخص تحت نظارت سامانه‌هاي الكترونيكي قرار دهند.
شوراي طبقه‌بندي زندانيان با رياست قاضي اجراي احكام كيفري و اخذ نظريه مددكاران اجتماعي معاونت اجراي احكام، به صورت مرتب و مستمر تشكيل جلسه داده و در خصوص اعطاي مرخصي‌ها و درخواست‌هاي آزادي مشروط، نظام آزادي و نيمه آزادي تحت نظارت سامانه‌هاي الكترونيكي، عفو زندانيان واجد شرايط و ساير مواردي كه در قانون آيين دادرسي كيفري به‌ويژه ماده 553 آن و آيين‌نامه اجرايي سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور براي اين شورا مقرر شده است، تصميم مقتضي اتخاذ نمايد.
 
كاهش 10تا 15 درصدي آمار زندانيان
محمد‌حسين شاملو، وكيل دادگستري و قاضي بازنشسته در گفت‌وگو با «جوان» درباره اثرگذاري اين دستور‌العمل در كاهش جمعيت زنداني‌هاي كشور مي‌گويد: همه چيز بر‌مي‌گردد به چگونگي اجراي آيين‌نامه‌ها وگرنه تمامی اين قوانين را داريم و اين دستورالعمل هم از دل قوانين موجود بيرون آمده است. وي با اشاره به ماده 237 و 238 قانون آيين دادرسي كيفري می‌گوید: در اين قانون شرايط خاصي براي بازداشت موقت در نظر گرفته شده است اما اغلب دادگاه‌ها و دادسراها به اين قانون توجهي ندارند. شاملو با تأكيد بر اصل تناسب قرار تأمين با اتهام تصريح مي‌كند: در صورت رعايت نشدن اين موارد محكوميت انتظامي درجه چهارم به بالا در اختيار قاضي است اما نظارت كافي روي اجراي اين قانون وجود ندارد تا شاهد تكرار چنين روالي نباشيم. این کارشناس قضایی با بيان اينكه زنداني شدن يك متهم مي‌تواند آبروي افرادي را كه ممكن است درباره آنها اشتباه شده باشد، ببرد و براي خود و خانواده آنها چالش‌هاي اجتماعي زيادي به‌وجود بياورد مي‌افزايد: ‌اين دستورالعمل و قوانين موجود در راستاي حقوق بشر اسلامي است. به باور اين قاضي بازنشسته بايد چنين قوانين و دستورالعمل‌هايي با نظارت جدي و برخوردهاي درون سازماني در صورت تخلف همراه باشد. همچنين لازم است به صورت دوره‌اي براي قضات برنامه بازديد از زندان‌ها داشته باشند تا خودشان از نزديك با وضعيت زندان‌ها آشنا شوند و همچنين با خانواده زندانيان و وضعيت نابسامان اين خانواده‌ها آشنا شوند. به باور شاملو چنين روندي بي‌ترديد مي‌تواند در حكم قاضي تأثيرگذار باشد. وي با اشاره به هزينه‌هاي متعدد اجتماعي و اقتصادي هر زنداني براي فرد، ‌جامعه، ‌خانواده زندانيان و دولت تأكيد مي‌كند: خيلي مواقع صدور قرار تأمين ناشي از برخورد احساسي با متهم است در صورتي كه بايد با متهم با تدبير برخورد كرد.

شاملو در عين حال تأكيد مي‌كند:‌ اين بدين معنا نيست كه ما با مجرمان برخورد نكنيم و مجازت مناسبي براي آنها در نظر نگيريم اما وقتي هنوز جرم اثبات نشده اصل بر بي‌گناهي متهم است و بايد مجازات‌ها به گونه‌اي باشد كه ما بازگشت به جرم را نداشته باشيم در حالي كه هم‌اكنون آمار بازگشت به جرم بالاست و اين نشان مي‌دهد مجازات‌ها بازدارندگي لازم را ندارد.
 
اين قاضي بازنشسته با تأكيد بر اينكه بايد نگرشي كلي‌تر روي مجازات‌ها باشد و برخي بخش‌هاي قانون مانند تناسب بين سقف و كف مجازات برخي جرائم اصلاح شود، تأكيد مي‌كند: اين دستور‌العمل مي‌تواند تعداد بازداشت‌هاي موقت را كم كند و نهايتاً 10 تا 15 درصد روي كل زندانيان كيفري تاثير دارد. حسن تردست، وكيل و قاضي بازنشسته دادگاه نيز در گفت‌وگو با «جوان» با اشاره به تراكم بالاي زندانيان در زندان‌ها و چالش‌هايي كه اين تراكم بالا دارد و خود موجب جرم‌‌زايي مي‌شود، مي‌افزايد: اين دستورالعمل مي‌تواند فرهنگ غالب ذهني قضات را كه با زندان قصد دارند جنبه بازدارندگي از ارتكاب جرائم را ايجاد كنند، تعديل كند.
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
7
25
با سلام تورو خدا شما به گوش اقاي لاريجاني برسونيد كه بخشنامه ايشون هيچ جا اجرا نميشه در مورد اينكه فرمودند كساني كه اعتياد دارند وتحت درمان هم هستند زندان نروند خواهش ميكنم ما كه نميتونيم صدامون و دردلمونو به گوش ايشون برسونيم و بايد زجر زندان رفتن عزيزمان را كه اتهامش ضرر به جان خودش است كه تحت درمان بوده و كم كم بايد مواد را ترك كند وسرپرست دوخانواده نيز ميباشد تحمل كنيم.خواهش ميكنم شما هرچه زودتر به اقاي لاريجاني بگيد كسي به اين بخشنامه عمل نميكند و ميگن از اين حفها زياد گفته ميشه تورو خدا مگه ميشه رييس قوه قضاييه يك كشور دستوراتش اجرا نشود؟؟؟؟؟!!!!!مخصوصا شهرستانها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
زندانی برای جریمه ۵۰میلون چقدر باید زندان بگشد
محمود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سلام. متاسفانه در کشور ایران در دادسراهای کل کشور اکثر کسانی که زندانی میشوند بیگناه هستند.چون قضات دادگاه نگاه به چاق و لاغری و کت و شلوار و اینکه چطور بلد باشی حرف بزنی.لاغر باشی.با لباس معمولی و نابلد دادگاه حتما محکوم میشی.قانون حذف و جایگزین حبس و رافت اسلامی کلیشه ای بیش نیست.قضات تمام نقاط ایران بدانند زندانی بیگناه پس از آزادی به هر نحوی هزار برابر عقده ای خود.خانواده و جامعه را تباه خواهد کرد چون عدالتی در کار نیست.نامه تمام
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
8
29
با عرض سلام میخواستم از مسئولان قوقضایه خواهش کنم این بخشنامه جدید کاهش زندانیان را به اجرا بزارن
از زاهدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
6
53
سلام لطفا پیگیر آزادی زندانیان باشید..لطفا در حکم هایی که میدهید دقت بیشتری بکنید..در زندان ها شاید خیلی ها هستن که زن ها و بچه های شان بیرون زندان بی سرپرست هستن ...لطفا عادلانه برخورد کنید عفو عموم بدهید به زندانیان شاید بیشترشون توبه کردن....تقاضای پیگیری دارم.‌.


باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
6
46
با سلام خواهش ميكنم كاهش زنداني به اجرا بزاريد واقعا زنداني تو شرايط سخت به سر ميبرد
معصومه احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
6
41
سلام این بخشنامه هایی که صادش میکنن اصلا تو زندانها توجهی نمیکنن و هر وقت دلشون میخواد و هر جور دوست دارن تصمیم میگیرن آقای لاریجانی لطف میکنن و به فکر مردم هستن ولی اصلا رعیس زندانها اجرا نمیکنن میگن دستور اجرا ندادن خواهش میکنم پیگیری کنید من با یه بچه نمیتونم از پس خرج و مخارج دربیام کم مونده کارمون به خاطر زندانی بودن شوهرم به طلاق بکشه
پاسخ ها
فضل احمد تاجیکی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
باعرض سلام آیا عف شامل رشوه دادن میشود باتشکر103 روز حبس دارم
م _ش-
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
سلام ممنون میشم از رییس دادگاه قوه قضاییه بپرسید چگونه وقتی لباس برای زندانی میخواهی بدی داخل قبول نمیکنن وای مواد مخدر تو زندان مثل نقا ونبات پیدا میشه چرا بهترین کار رسیدگی نمیشه توازبیرون بیشتر مواد هستش من پسرم تو زندان گرفتار هستش ولی از بس بخاطر مواد پول میخواد ما کم آوردیم خواهش میکنم رسیدگی کنید زندان قزلحصار کرج مخصوصا بند ۲
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
4
38
آقایون قضات بخاطرخدا بخاطراون قرآنی که ازش دم میزنید کسی که متهمه بامدرکی که معتبره واردزندانش کنیدنه حرف یک مامور که از روی خصومته ودشمنیه چرا برای حرف مردم ارزش قائل نیستید چراطرفی که متهم شده درخواست بازبینی دوربین دفاترکلانتری راداره یاازمامور میخادقسم بخوره اقدام نمیکنیدقسمش نمیدین ...
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
متاسفانه در کشوری هستیم که دادگاه فقط استناد میکند به گزارش کذب کلانتری و افراد بیگناه در زندان بلاتکلیف ماندند.هیچ مسئولی از زندانها بازدید نمیکند.آخر کل یه کلانتری رو میشه با صد تومن خرید چطور قاضی به گزارش کذب کلانتری رای صادر میکنه این عدالت علی هست؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
برای ماهم اینجوری شد اصلا حمایت نشدیم برادرم بخاطر مأمورا که سر دشمنی وآشنایان و پول بوده الان ۲۰ سال محکوم شده یه حبس و ۳۰۰ میلیون جریمه نقدی که نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
6
36
سلام شمارو بخدا اقای لاریجانی درمورد این کاهش زندانیان زودتر اقدام کنید من با یه بچه کوچک موندم بخدا کسی هم غیر از شوهرم ندارم منظور از تعلیق چیه حبس اصلیشو کشیده میگن تعلیق هم داری کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
7
34
سلام خدمت ریس قوه قضائیه حکم جایگزینی که برا زندانیها گفتن تصویب شده به اجرا بزارن چون خیلی ها بر اثر مشکلات مالی که دارن مرتکب چنیین جرمها میشن ولی بد جور پشیمانن خواهشا نزارید به خاطر یک بار اشتباه کردن یه زندگی از هم پاشیده بشه وفرزندان اون خانواده بی سرپرست بمونن تورو خدا پیگیری کنید زندگیم داره به خاطر یک اشتباه از هم پاشیده میشه دوتا فرزند هم دارم نمیدونم عاقبت اونا چی میشه فقط برا یک بار اشتباه نزارید زندگی خیلیها از بین بره با تشکر از ریس قوه قضائیه
محسن قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
6
30
سلام با سلام خدمت رئیس محترم تورو خدااا قسمتون میدم حبس ابد و بشکنین به جاش زندان کوتاه مدت و جریمه نقدی بشه از امام زمان عج عوض بگیرین به داد زندانیان برسین باتشکر
سمیه قربانی نام همسرحمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
6
29
باسلام به ریس قوه قضائیه توروخدا شوهرمن به جرم نکرده 6ماه زندانه اززیرماشینش موادپیدا کردن چون سابقه مصرف داشته میگن مال توست توروخداکمکش کنید زندگیم داره داغون میشه تویه خانه سحرای آوارم ازترس عابروم شب روز ندارم غریبم هیچ پناهی ندارم فقط پناهم باش
پاسخ ها
ح ش اززندان كلستان كنبدكاووس
| United States of America
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
چراعفومشروط به محكومين كنبدشامل نميشود؟
مهرداد قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
3
17
با سلام به رئس قوه قضایه و خسته نباشید
ما یه خانواده 4 نفره هستیم پدرم پیره 60 سالشه به خدا مریض صلاحیت هیچی نداره الان حدوده 5ماه که به جرمی که نکرده گرفتن بردن زندان فقط به رفیقش اعتماد کرده اصلن خبر از چیزی نداشته الان به جرمه مواد نوع ترباک بازداشته ترو خدا یه فکری به حالش بکنید شمارا قسم به انکه میپرستید کمک کنید نه قاضی نه کسی دیگه جواب نمیدن شما یکاری کنید اگه تبدیل به جریمه بشه ما توانش را داریم خدا ازتون راضی باشه ان شاالله...
سمیه عبدولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
2
22
سلام تورو خدا میام منوبه آقای لاریجانی برسونید، به این زندانی هاکمک کنید تا زندگیشون ازهم نپاشه بیشترشون جوونن برا اولین بار اشتباه کردن والان گرفتار زندان شدن،ازجرمشون کم کنید وبفکرخانواده ای بدبختش باشید،نزاریدبا یبار گناه تا اخرعمر تو زندون بپوسن،توروخدابه زندونی هاکمک کنید
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
3
22
باسلام آقای لاریجانی ازتون خواهش دارم خودتون پیگر ازادی زندانی ها باشید دستور بفرمایید طرح مراقبت الکترونیک هرچه زودتر اجرا شود ممنون
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
4
24
باسلام فقط خواهش میکنم طرح دست بندیاپابندالکترونیکی رواجراکنین زندانیان رو جهادی کنین.عفوعموم بدین به دادخانواده ی زندانیان برسین اکثرا اولین بارشون بوده که خطا کردن والان پشیمونن تو رو بقران به فریادمون برسین
پاسخ ها
باسلام تورا به خدا برای کاهش زندانیان اقدام کنید به دادخانواده هشون برسید بار اولشون بوده یه اشتباه کردن هرچه زودتر عفو عموم بدیدخواهش میکنم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
باسلام تورو خدا این کاهش زندانیان را اجرا کنید خواهش میکنم جوونن به دادشون برسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
باسلام بنده در دورای از دوران نااگاهی کافی بگیم مصرف کردم و چون ب مامورین حرف خق میزدم تاخوردم زدنم الانم عکاسی ورزشی میکنم خانوادهئ جز من کسی رو نداره خدتوکیلی 3سال حبس برای مصرف ب جای ترک
رمًضان زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
6
23
باسلام آقای لاریجانی شوهرمن نه سابقه ای داره نه تاحالا پاش به این جورجاهاکشیده شدتوروخدا واسه یه مرخصی ۳ماه من می برن میارن من یه بچه ۳ساله دارم کسی ندارم توخرجمون موندم حکمش ۲سال تعذیریه ۶ماه گذشته بچم پدرش ندیده من دیگه توان خرج مخارج ندارم توروخدا به عفارسیدگی کنین یاحداقل مرخصی بدن نه دادستان نه زندان جواب گوی مانیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با سلام آقای لاریجانی لطف کنید پیگیر عفو گسترده باشید بیشتر این زندانیان توبه کردند وبرای دفاع از کشور حاضر هستند جان خودرانصارآرامش کشور از دست آمریکای نامرد کنندمتشکریم
زندانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
2
18
اقای لاریجانی التماس میکنم به داد زندانیان که به جهت چک بلامحل زندان شده اند و حبس انها تمام شده ولی به جهت اعمال ماده 2 هنوز زندان هستند و واقعا توان پرداخت ندارند و من الان 9 سال ااست زندان هستم اعسار را قاضی به جهت تبانی با شاکی رد میکند از ان طرف چون جرم چک بلامحل بوده با وجود اینکه مرا در زندان نگه داشته اند هر روز به مبلغ چک تاخیر تادیه اضافه میشود و واقعا این چه قانونی است که طرف بدهکار را در زندان نگه میدارند و در حالی که در زندان اصل بدهی را نمیتواند پرداخت کند تازه تاخیر تادیه هم اضافه میشود. بدهی من 300 میلیون بوده الان شده 2 میلیارد تومان. کی باید به داد ما برسد؟!!!!!! التماس میکنم کمکمون کنید.
حوا علي شعار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
3
15
سلام حكم نا حق ندهيد.به اجبار به من اتهام وارد كرديد و من دختر٢٣ساله ٧ساال حبس گرفتم با اين كار چه چيزي رو ميخواهيد ثابت كنيد خدا جواب كارتون رو ميدهد زمين گرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
3
16
سلام به رییس قوه قضاییه تورو خدا یه عفو عموم بدین زندگیمون داره تباه میشه خواهش میکنم توبه کردن ولی راه نجاتی ندارن بچه هامون بی سرپرست دارن بزرگ میشن خواهش میکنم عفو عموم بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
به داد ما زندانی ها برسین من ۳تا دختر دارم که بزرگشون ۷سالشه یه بار اشتباه کردم بخاطر کرایه خونم بدم خلاف کردم الان ۲۵سال بهم زندانی دادن خانوادم زیرپوشش کمیته امداد امام هست زندگیم تابودشده بچه هام گل فروشی سرخیابون میکنن تا خرج ۳تابچه کوچیک بده دستور عفو عموم بدین به داد مابرسین
اشرف ینگی کند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
1
19
باسلام خدمت ریس قوه قضاییه. همسر بنده به خاطر جرم دولتی که عنوانش کلاهبرداری هس یه سال حبس دادن و شاکی خصوصی هم نداریم و الان چهار ماه هس زندانه اولین بار که اومد مرخصی موقع برگشتن به زندان چون حافظ قرآن هس باز مرخصی داشت ولی خودش نخواست چون دو هفته بعدش کار اداری داشتیم خواستیم توروز اداری مرخصیشو بگیرم روزی که میخاست بیاد نزاشتن گفتن تستش مثبت شده درحالی که همسر بنده اصلا مصرف کننده نیس من ۱۷ سال هس باهاش زندگی میکنم تا حالا چیزی ازش ندیدم فقط به خاطر دندان درد شدیدی که داشت موقع مرخصی مسکن های قوی و شیاف استفاده میکرد هر چه قدر گفتیم قبول نکردن میگن تا سه ماه نمیتونه بیاد مرخصی ما سه تا دختر داریم خودمون هم اجاره هستیم چون اجاره مون عقب افتاده صاحب خونه داره بیرونمون میکنه تورو خدا خودتون بگین من دم عید الان چکار کنم
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
2
10
باسلام تشکرازبخشنامه جدید ریس محترم قوه قضاییه٬خواهشا فقط زوداجرایی بشه مخصوصا توشهرستان ها٬خواهشا به خاطربعضی مواردجزیی یک شخص بهش حبس ندن.قضات محترم لطف کنندزیادسخت گیری نکنند بخاطرحبس رفتن ومحکومیت یک شخص بعضی وقتا خانواده ها ازهم میپاشه قضات محترم بزرگواری کنند به هرموردجزیی محکومیت ندن به نظربنده حقیر اون وقت تعدادشاکیان هم کم میشه مگه ما مسلمان شیعه علی نیستیم بایدگذشت داشته باشیم مگه چی شده این همه بعضی دادگاه ها شلوغ میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
3
11
تورو خدا به دادا ما برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
2
12
سلام خسته نباشی بای پانزده سال عفی ندارید من که بی گناه درزندانم چرا بمونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
1
10
لطفا به حرفشون گوش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
3
13
قانون تا بخواد به مرحله اجرا در بیاد یه دوسالی طول میکشهاقای لاریجانی شما جه گونه کاهش زندانیان را خواستارین
پاسخ ها
غلامی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با سلام آقای لاریجانی لطفا عفو عموم بدید
ابراهیم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
2
10
سلام برادرم را بخاطر سو استفاده از سفید امضا به یک سال حبس تعزیری محکوم شده و سه ماه است که در زندان.میباشد و سفید امضا را از کارگرش در بدو ورود به کار گرفته بود چون کارگر مرتکب خلاف شده بود اخراج کرد و تمام حق و حقوق را پرداخت کرده بود چون فرم از قبل امضا شده از وی داشت د ر همان فرم پرداخت را درج کرده بود و کرگر پس از چند ماه شکایت کرد که من حق و حقوقم را دریافت نکردم و برادرم نا دانسته این فرم را رو می کند که همین میشود جرم و یگ سال زندان که حاظر شد همان مبلغ درج شده در فرم را پرداخت نماید ولی قاضی محترم قبول نکرد و به زندان انداخته الان سه ماه است از زندگی افتاده فروشگاه تعطیل ودیگر کارگرش از کار ببکار شده وچند خانواده دچار مشکلات عدیده ای شدند هیچکس هم جوابگو نیست اگر این بخشنامه ها را اجرایی کنند تمام مشگلات حل میشود باید قوه قضایی کسانی را غیر محسوس بفرستد زندانهای قزلحصار تا ببینند چرا اجرا نمیشو د این دسنورات مثل عفو رهبری وغیره چون سلیقه ای رفتار میکنند با تشکر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
9
لطفا جلوی این رباخواران را بگیرید خیلی ها خانه بدور بدبخت کرده اند وخیلی ها به ناحق زندانی کردند ولی متاسفانه قضات محترم به جرم رباخواری توجه زیادی ندارند موردی را میشناسن که برای تضمین پول ربا از مردم مدارک سفید امضا میگیرد مبالغ هنگفتی رابدست میآورند خواهشا رسیدگی کنید
سعید
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
13
9
سلام.
چرا رئیس قوه قضاییه از کیسه خلیفه میبخشه.
من شاکی ۸ ماه دویدم تا تونستم برای متهم ۶ ماه حبس بگیرم.
و مجرم همون روزی که رفته زندان همون روز هم با این بخشنامه مزخرف و بدون فکر آزاد شده.
این بخشنامه شاید در کوتاه مدت تعداد زندانی ها رو کاهش بده ولی موجب جری شدن مجرم ها میشه و در آینده تعداد مجرم‌ها در کشور به شدت زیاد میشه. چرا رئیس قوه قضایی اینقدر ساده فکر می‌کنه. چرا آینده نگر نیست؟
چرا من باید این همه دوندگی کنم آخرش هم هیچ؟
اگه یک هفته زندان نگهش میداشتن من به پولم می‌رسیدم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
7
7
چرا باید کسی که ثابت شده جهیزیه همسرش را برده وقصد پس دادن هم نداره با یه سند آزاد بشه و به ریش ما که ده ماهه دوندگی کردیم تا جرمش را ثابت کنیم بخنده.؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
2
12
باسلام من یه جونم ک بخاطریک اشتباه افتادم زندان الان 6ساله گیرم توروخداباعفوعموم موافقت کنین بخداهرچ بیشتربمونیم توزندان بازمجبورمیشیم بریم دنبال خلاف حداقل یک تعهدبگیرین آزادکنین
زهرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
3
10
تو روخدا موافقت کنید نذارید طلاق ب وجود بیاد و بچه ها این وسط در ب در بشند بچه طلاق اضافه نشه ب جامعه
زهرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
3
14
تو روخدا موافقت کنید نذارید طلاق ب وجود بیاد و بچه ها این وسط در ب در بشند بچه طلاق اضافه نشه ب جامعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
3
8
سلام تو رو بقران فکری برای زندانی هایی که برای بار اول مرتکب جرم شده اند بردارید اقای لاریجانی تورو خدا عفوهایی که میدهید یک تبصره بزارید عمده مواد مخدر آنهایی که بار اولشان هست وهیچ گونه سابقه کیفری ندارند عفو شاملشون بشه ممنون میشم زندانیانی که در حال حبس کشیدن مرتکب جرم میشوند بخاطر اینه که تو خرج ومخارج زندگیشان ماندن وسرکارهم نمیتوانن بروند دوباره رو به خلاف میبرند یک فکری به خاطر خدا برای زندانیان بردارید ممنون
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
3
10
باسلام اقای لاریجانی تو رو قران ی عفو بدید ب این زندانی ها آزاد بشند توبه کردند خیلیهاشون ی عفو توبه نامه بهشون بدید تا توبه کنند بیاند بالا سر زندگیشون اخه وقتی تو زندانند زن و بچش چکار کنند وقتی شبا باید گشنه بخوابند با ترس ولرز بخوابند توروخدا ببخشیدشون ممنون آقای لاریجانی انشاالله عوضش را ازخدا بگیرید
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
1
10
با سلام خدمت رییس قوه قضاییه شمارا بخدا فکری هم برای عفو۱۰تا۱۵ساله های موادمخدر کنید که ۳۰گرم هردفعه جلو عفو میگیره.یا یک عفو عموم بدید دل همه زندانیان وخانوادهاشونو شاد کنید
بهروز رازقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
1
9
سلام این بخشنامه را اعلام میکنند ولی چه فایده ای داره وقتی که اجرا نمیکنن به عنوان مثال در بخشنامه ماه رمضان 97 گفتند 15 روز مرخصی و 15 روزه دیگه قابل تمدید میباشد وقتی میری تمدید کنی میگن به هیچ وجه مرخصی بخشنامه ماه رمضان تمدید نمیشه حرف میزنند ولی عمل نمی کنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
1
8
با سلام . خدمت آقای لاریجانی من به خاطر اینکه لب شکم زن بچه ام و پدر مادرم سیر کنم که شرایط منطقه ما یه جوریه کار وکاسبی نیست اقدام به کالای قاچاق کردم و این کالاها به وفور در همه مغازه ها یافت می شوند الان قاضی برای من ۱۴۰ میلیون و دوسال زندان بریده نازش جنس من ۱۰ میلیون بیشتر نیست تو بازار به خاطر خدا گناه من چیه که به خاطر اینکه از گرسنگی نمی رم باید این حکم بدن و منو قاچاق چی حرفه ای زدند آیا برای اینکه من شرمنده زن بچه ام نشن باید زندگیم نابود بشه تور خدا به دادم برسید می رم پیش قاضی حرف مو بگم جواب نمیده فقط میگه برو بیرون. چکار کنم تورو خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
3
9
سلام آقای لاریجانی.توروبه فاطمه زهرااین عف عمومی روبدیدمن الآن شوهربدبختموگول زدن به بهونه اینکه دوست ورفیق باهم رفتیم مسافرت یه ساک بهش دادن گفتن وسایل شخصی بزارتوصندوق عقب بعدماموراجلوشومیگیرن وازتوکیف اون شخص هروئین درمیارن الآن بهش فعلن دوماه موقت دادن الآن خودمم یتیمم شوهرمم یتیمه یه بچه سه ساله دارم باردارم هستم توروبه امام زمان کمک کنیدهیچ گونه سابقه ای هم نداره.درطول عمرش پاش توپاسگاهم بازنشده چه برسه به زندان
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
1
9
من تازه نامزد کردم شوهرم به جرم سرقت بیکاری ..زندانی شد نزدیک یک سال وخورده ای از حبسش کشید باوسیقه اومدبیرون یک سال تاحکم نهای اومده 3سال خورده است بچه ازهمسراولش داره که کرو لال درست نمیتونه صحبت کنه وزن اولشم نمیخوادسرپرستیش ادامهدبده از ای طرف سرپرست مادر پیرسرطانیشه که الانم سکته مغزی کرده گوشه خونهدافتاده پدر پیر داره که اونم سکته کرده مریض بیکارخودشم ناراحتی معده داره تومدت یک سال نامزدی قسم خورد توبه کرد وتا به اینوساعت دزدی خلاف نکرد حالا ازمسولین میخوام اگه رحم انصاف دارن نه به خاطر من به خاطر بچه کرولالش مادرمریص سرطانی سکته ایش با اف مشروطش موافقت کنن تابرگرده کمک خرج برا خانوادش باشه مادرمریضش چون توانای مخارج خودشونوکه ندارن هیچ نمیتونن دوباره سند بزارن واس ازادیش چون پول سند ندارن بدن تروخدا مسولین استان کرمانشاه با اف این اقا که یک سال توبه کرده موافقت کنن تا بتونه به اجتماع بزگرده زندگی جدید به حق امام رضا تولدش شروع کنه مادرمریضش شاد کنن ترو این روزای عزیز تولد آقا غریبه کمکش کنید با اف مشروتش موافقت کنن مسولین دادگاه استان کرمانشاه جوان 28ساله با بچه مادر مریض شمادبگید 3سال دیگه پشت میله ها زندان بمونه درست خطا کرده ولی توبه کرد پشیمونه به خاطر خدا کمکش کنن سنگ جلوش نزارن بزارید برگردن اصلاحبشن زندگی درستی ادامه بدن تشکر
سالاری
|
United States of America
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
2
8
خداوند انسان ها رامی بخشد شماها که خودتون همون ینده خدا هساید چرا هم نوع خودتون رونمی تونید ببخشید انسان ها جایزالخطا هستند خودتون به هرجرمی که دلشتن به بزرگی خودتون اون ها روببخشید
پاسخ ها
پناه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
سلام قسمتون میدم به خدای محمد شوهرم بیگناه 1 سال و دو ماهه زندانه بازداشت موقت هنوزم نیاوردن دادگاه با دختر 3ساله موندم هیچ کسم جز شوهرم ندارم کمک کنید رسیدگی کنید
یارمحمدزهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
1
7
سلام حکومت ما اسلامیه ما مسلمانیم تورو خدا به داد دلم برسین حدود دو سال شوهرم زندان یزده وما زاهدانیم دو سال بچهام پدرشونو ندیدن پسرم هشت ماهش بوده ک پدرش زندان افتاده بقران نمیفهمه بابا یعنی چی چون تا الان ک نزدیک سه سالشه پدرش ندیده چهار تا بچه دارم مستاجرم بچهام از ندیدن پدر افسرده شدن رحم کنین به ما .با گرسنگی بدبختی زندگی میکنم پول ندارم ک ب ملاقاتش برم تا بچهام پدرشونو ببینن.عفوی ب حبس ابدیا بدین یا ما رم ببرین زندان چون زندگی برای خانواده سخته کمک کنین به ما سرپرست خانوادهارو تو رو قران ازاد کنین با هر قامونی ک میشه رهبرم من ایرانیم با عزاب زندگی میکنم کمکمون کنید همسرم پشیمانه
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
2
7
سلام اقای لاریجانی ازتون خواهش میکنم عفو عمومی اعلام کنید تا شاید فرجی بشه واسه کل زندانیا شما نمیدونید زندان هرکسی رفته تازه بدترم شده چون روشون باز میشه ولی با تعلیق یا یه گواهی کتبی دیگه نرن سمت خلاف برای حکم های سنگین کاری کنید
ارسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
9
سلام من هم
همسرزندانی هستم الان چهارماهگی هست زندان شاکی خصوصی هم ندارن الان هفت ماه زندانش هم مانده بچه شیر خشکی داریم مستجرهستم توروخدا غف عموم بدین
رجال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
2
9
نظر ندارم ۱۴سال زندانم
محمدرضاخلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
2
5
سلام خدمت آقای لاریجانی .
ببینیدشما بخش نامه میدین بخدا کسی اصلااجراش نمیکنه چرابایداینطوری باشه والا بخداکسیکه ناخواسته یه کاره اشتباهی کرده مرتبه اولش هم هست نبایداشده مجازات بهش بدن بعدشم اصلاتوجهی به اینکه طرف متاهله و کفیله مادرشه نمیکنند.توروخدااون قاضی که داره حکم میده اصلا اجازه صحبت نمیده وقتی هم حرف میزنی میگه دروغ نگو پاشو بروبیرون پس این ازحق دفاع کردن چیه کجا به کارمیره پس متهمی که تو دام افتاده وشده متهم کجا حرفشوبزنه که بگه من متهم نیستم چطوری بگه من بیگناهم چرا اجازه صحبت نمیدن .من با دوتا بچه و یه مادری که کفیلشم چرا باید۵سال حبس بدن ماشینمم مصادره کنن و۶میلیون جریمه نقدی و ۷۴ضربه شلاق برام بنویسه بخدا من بیگناهم فقط چوب اینو خوردم که میخواستم طلبم رابگیرم واجازه حرف زدن بهم ندادن....توروخدا پیگیر باشین ...حالم خوب نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
1
6
تو. رو خدا ب زندانیان کمک کنید، عفو بدید، ی جوان ک ۲۵ سال حبس میگیره، عفو بدید، نزارید مادر پیرش با غصه این درد عمرش تموم شه، تو رو خدا ۲۵ سال حبس خیلی ناعادلانه س
الما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
1
7
با سلام من ی زنم با ی بچه چهارساله ک همسرم در زندان ب سر میبرد از تون خواهش میکنم ب زندانیان کمک کنید دخترم خیلی بی تابی باباشه میکنه وزندگی برایمون خیلی سخت شده
ارزو امیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
1
6
سلام
من ۲۵ سالمه و یک بچه سه ماهه دارم و مستاجر هستم بدون هیچ درامدی تورو خدا ب وضعیت زندانیا رسیدگی کنید شوهر من جرم پدرشو گردن گرفته و بهش ۱۶ سال حکم دادن شما بگید من با ی بچه ۴ ماهه ک هنوز باباشو ندیده چکار کنم
خواهش میکنم رسیدگی کنید
م و
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
1
9
خانواده زندانیان بیشترازهرکسی درمعرض خطر آسیب و فساد هستند لطفا بادادن مرخصی عفو وحتی کمک مالی به دادشون برسین.
رضا صا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
6
اکثرجراییم موادمخدربهعلت مشکلات معیشتی پیش میاد خواهش میکنم مسئولین برای رفاه حال ملت تدبیری بیاندیشند
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
1
6
با سلام و خسته نباشید. من همسر زندانی هستم . همسرم بخاطر مشکل مالی برای اولین بار دست به خلاف زده و الان خیلی خیلی پشیمونه.خواهش میکنم نزارید زندگی ما ازهم بپاشه. من یه پسر دوساله دارم مستاجر هستم درامدی ندارم. با یارانه زندگیمو میگزرونم. توروخدا به داد زندانیا برسید.
رستمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
1
2
ترو خدا رحم کنید
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
4
سلام من خودم زندانیم کل جوونیم تو زندان رفت 18سالم بود ک ب خاطر دوستم ک باهاش مواد مخدر داشت دستگیر شدم الان نزدیک 9ساله زندانیم دیگ معلوم نیس ک میخوان ازادمون کنن ک ب زندگی برسم تو زندان بودم ک پدرمو از دست دادم من موندمو مادر پیرمو ی خونه اجاره ای بابا تو رو خدا ب دادم برسید دیگ بسه عمرم رفت سر ی اشتباه
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
2
سلام من خودم زندانیم کل جوونیم تو زندان رفت 18سالم بود ک ب خاطر دوستم ک باهاش مواد مخدر داشت دستگیر شدم الان نزدیک 9ساله زندانیم دیگ معلوم نیس ک میخوان ازادمون کنن ک ب زندگی برسم تو زندان بودم ک پدرمو از دست دادم من موندمو مادر پیرمو ی خونه اجاره ای بابا تو رو خدا ب دادم برسید دیگ بسه عمرم رفت سر ی اشتباه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
1
3
توروخدا به داد خانوادهای زندانی برسید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
2
2
لااقل ماده ۵ و۶ یا ۶ و۸ رو نزارید اون موقع به بیشتر زندانیها عفو میخوره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
1
3
این عفو که میدید به حبس های بیش از ده سال نمیخوره
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
2
4
سلام خسته نباشید اگر ممکنه من یاهزارتامثل من که نمی دانیم به کی التماس کنیم تابه دادمان برسن شوهرم بخاطرکرایه خانه دست به کاری زد سرمشروب گرفتن یک میلیارد قرارصادر کردن ۵ماهه زندانه شوهرم مامستجریم کرایه خونه موندیم بچه مدرسه دارم شما به ما رحم کنید
شرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
1
5
سلام من شوهرم هفت سال زندانه دو تا بچه دارم یک بار اشتباه کرد ش الان نباید ازاد بشه حکمشم ابد چرا فکر خانواده ها را نمیکنین یک بار اشتباه این جور باید تاوان بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
‌رهبر‌عزیز‌ا‌نقلاب‌.جناب‌قضات‌محترم‌کشور‌از‌شما‌خواهش‌میکنم‌این‌بخشنامه‌زود‌اجرا‌بشه‌چون‌شوهر‌بنده‌جرم‌دولتی‌دارن‌وشش‌ماهه‌زندان‌هستن‌وثیقه‌هم‌زیاد‌خاستن‌نتونستیم‌جور‌کنیم‌شوهرمو‌بیرون‌‌بیاریم‌‌‌‌‌از‌شما‌خواهشمندم‌مجازات‌بجای‌حبس‌بدن‌چون‌با‌دوتا‌بچه‌کوچیک‌موندم‌‌شوهرم‌نباشه‌کی‌خرجمونو‌بده‌خانواده‌ها‌از‌هم‌نپاشن‌هم‌شوهرموو‌به‌خاطر‌پول.اغفال‌کردن‌هیچ‌سابقه‌ای‌هم‌نداره‌ممونم‌زنده‌باد‌‌رهبر‌‌انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
1
5
سلام فقط فقط اونایی ک اولین جرمشون هست رو یکبار دیگه فرصت بدین تا از اشتباهشون درس بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
2
4
سلام من شوهرم الان دو ساله زندان خودم بیماری استیل دا م تو. مخارج زندگی کرایه خونه موندم الانم که باید کلی پول دارو بدم به خدا کسی را ندارم بچه مدرسه ای دارم شما بگید من. چکار کنم تو را خدا بهم کمک کنید تا شوهرم برگرده حداقل بهش مرخصی بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
1
3
سلام شما رو خدا یه عف عمومی بدین چی میشه، شما رو به خدا زندانیانی که یه بار جرم کردن بهشون ی فرصت دیگه بدین بخاطر خانوادهاشون لطفاااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
2
2
سلام‌من‌یه زن جوون هستم که شوهرم بخاطر رفاقت مرتکب یه اشتباه شده والان سه سال حبس داره ومن هیچ راه درامدی ندارم وشوهرم‌ هیچ نوسابقه ای نداره شماروبه این قران شمارو به همین ماه عزیز قسم کمکمون کنید
حامد قهرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
2
سلام،من ۵ساله،زندانیم،کمکم کنید،موادمخدر به خاطراعتیاد،بچه دارم،زنم فوت شده،
ناشناس
|
France
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
1
1
با سلام واقعا ؟
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
1
5
آزادی از زندان فقط باید شامل زندانیان مهریه وبعضاتصادفات غیرعمد وموارد خاص باشد نه اینکه هر کس باهرخلافی مثل سرقت و اختلاس و جابجایی مواد و از همه بدتر شرارت وقتل وقداره کشی وچاقوکشی و..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
2
2
من دوتا بجه دارم همسرم زندان زندكيم با بدبختى وسختى مكذره ازترس ابروم حتا خانوادهمون خبر ندارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
3
سلام مگر اعتیاد بیماری نیست چرا معتاد باید به زندان بروند؟؟
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
1
0
یه مشکل برام پیش اومد 4ماه بازداشتم کردن شاکیم رضایت داد .باوثیقه آزادم زندگیم به بدبختی جمع کردم توتهرانم مستاجرم .
روهینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
1
1
شما رو به خدا این طرح رو اجرا کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
6
عفو عمومی بدین توروخدا همه زندانیان ازاد بشن برگردن پیشه خانواده هاشون کمکشون کنید لطفا
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
با یکی از دوستانم دعوا در حد لفظی شد پای پدر ومادرها اومد وسط دعوا در حد خیلی کم وجزیی بود الان قاضی حکم برای من ومادرم به دو سال دادند و۷۴ تا شلاق دادند ومادرم دو هفته است که زندان هستند سابقه ندارند واولین بارشان میباشد با ۵۸ سال سن
موسیوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
سلام و خسته نباشید
در خصوص زندانی شدن همسرم که در اثر بی احتیاطی
در امر رانندگی یکسال حبس تعزیری براش نوشتن
که الان ۲ ماه هست ک زندان
بخاطر بی احتیاطی بیمه .... الان همسر من
در زندان هستنش شاکی بیمه میخواد ولی بیمه کوتاهی میکنه
قصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
6
من۱۹سالمه‌.۶ماهه شوهرم توزندانه به خاطرمواد.شوهرم نه سابقه داره نه خلافکاره.نه بیکاربودنه علاف.صاحب مواداروازادکردن شوهرمنونگه داشتن این انصافه.من۸ ماهه باردارم اواره کوچه وخیابونم.نه دکتری دارم نه هیچ بیمارستانی قبولم میکنه.الان این بچه ۸ماهه روکه موهاشم سبزشده روچکارکنم.جواب خداروچی بدم.هیچکسم بغیرشوهرم ندارم کسی هم دلش بیشترازشوهرم برام نمیسوزه.خوبه بچموسقط کنم درخواست طلاق بدم گناه بچمو شوهرم گردن اونایی که ناحقی میکنن.من ماه اخرمه هیجاروندارم.هیچی هم ازبارداریوزایمانو بچه نمیدونم.بعدازخداچراشماهابه دادماهانمیرسین.
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
3
5
سلام خدایی ظلمه بخاطردعواشوهرم زندانه دوسال زندانی داشته الان یکساله زندانی کشیده عفونمیدین
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
1
5
توروخدایه کاری کنیدبرای آزادشدن این زندانیا من تازه اززندان آزاد شدم هیچ کس درد یه زندانی رو نمیدونه خیلی سخته من قسم میخورم اگرکل زندانیارو آزاد کنید هشتاد درصدشون دیگه دمبال خلاف نمیرن من باهاشون بودم حرف دلشونوشنیدم ولی یه زندانی وقتی یه حبس سنگین بهش میدن بیشه خودش میگه من ازاین در برم بیرون به درد هیچ چیزی وهیچ کاری جزخلاف نمیخورم توروخدا التماس میکنم برای این بیچاره ها یه کاری انجام بدید آدمای توزندان خوابیدن که زنوبچه هاشون گشنه ان دارن داغون میشن التماس میکنم خیلی سخته
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
1
4
توروخدایه کاری کنیدبرای آزادشدن این زندانیا من تازه اززندان آزاد شدم هیچ کس درد یه زندانی رو نمیدونه خیلی سخته من قسم میخورم اگرکل زندانیارو آزاد کنید هشتاد درصدشون دیگه دمبال خلاف نمیرن من باهاشون بودم حرف دلشونوشنیدم ولی یه زندانی وقتی یه حبس سنگین بهش میدن بیشه خودش میگه من ازاین در برم بیرون به درد هیچ چیزی وهیچ کاری جزخلاف نمیخورم توروخدا التماس میکنم برای این بیچاره ها یه کاری انجام بدید آدمای توزندان خوابیدن که زنوبچه هاشون گشنه ان دارن داغون میشن التماس میکنم خیلی سخته
نرگس مداحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
1
با سلام.خدمت رییس محترم قوه قضاعیه.تو رو خدا به زنندایان کالای قاچاق هم رسیدگی شود.
فرحناز حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
3
شما رو به خدا قسم میدیم به شوهرم کمک کنید پروندش دادگاه انقلاب تهران فرستادن خونه یکی از فامیلامون مهمون بودیم برا خرید پارچه از شهرستان به تهران رفتیم تو خونشون مواد گرفتن یک سال ونیمه بازداشته بدون گناه من هم با دخترم اواره
فرحناز حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
2
3
شما رو به خدا قسم میدیم به شوهرم کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
2
4
سلام لطفا قانونی وضع کنید کسای ک دفعه اولشون اینقدر شدید مجازات نشن ب فکر فروپاشی خانواده آنها هم باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
2
توروخدا عفوعمومی رو اجراکنین،الان نامزدم بخاطر اینکه گناه یکی دیگرو گردن گرفت الان 2ساله زندانه،توروخدا زودتر اجراکنید
خورشیدسوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
2
من با یک دختربچه ۵سال عذاب میکشم کسی روندارم توروخدابه ماکمک کنید
اعظم بهشتي ۵
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1
1
من برادرم خرج ۳خانواده رو میداده الان که در زندان هست بخدا با بدبختی داریم زندگی میکنیم از شما خواهش میکنم، به برادرم يه عفوی بديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
2
ترا بخدا کمکم کنید گرفتارم شوهرم زندانیه عف بدین همه خانواده ی زندانی ها گرفتارن تو این گرونی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
3
با سلام میخواستم بدانم کجای دین اسلام نوشته کسی که مهریه ندارد بدهد باید تا اخر عمرم زندانی باشد ؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
0
این بخشنامه کی ابلاغ میشه؟
اعظم بهشتي راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
4
سلام، تو رو خدا من برادرم در زندان قزل حصار هست، برادرم سرپرست ۳خانواده بود از اون موقعه که زندانی شده این ۳خانواده فلج شدن، خرج مخارج خانه رو نداریم بدیم، تمنا میکنم، يه عفو به برادرم بديد تا این ۳خانواده از این بدبختی نجات پیدا کنن،
حمیراکرمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
2
باسلام خدمت اقای لاریجانی من همسرزندانی هستم که نه سال حبس داره الانم رای باز بوده جلو رای بازیشوگرفتن من باردارهستم ماه اخربارداریمه هرکاری میکنیم مرخصی نمیدن. به شوهرم حالا زندگیمون رو هوا توروخدااین قانون جدیدو هرچه زودتر ابلاغ کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
1
2
خواهش می کنم ازتون شوهر من سابقه نداره اولین بار بود که خلاف کرد و گیر کرد من با دوتا بچه ۶ ساله اسیرم لطفا همراهی کنید تا ماهم بتونیم زندگی خوبی داشته باشیم من هیچکس رو ندارم خواهش میکنم کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
3
تورو خدا یه فکری به حال زندانیا ن کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1
4
توروخدا عفوعمومی بدین همه ی زندانیان ازادبشن همه ی بچه هانیازبه پدرومادر دارن هرکسی توزندگیش اشتباه میکنه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
2
سلام خسته نباشید زنی ۳۰ ساله هستم شوهرم رفیقش بردش گولش زده بامواد گرفتنش الان شش سال توحبسه سرپرستی ندارم توروخدا دیگه بسشه دیگه گول رفیقونمیخوره کمکش کنین منم کسی روندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
2
تو همین سال ۹۷ یه عف عموم بدید نزارین زندگی مردم از هم بپاشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
3
هر چه زودتر یه فکری بحال زندانی ها بکنین
بنده خدا بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
3
باسلام تورو خدا ب داد مازنان ک شوهراشون زندانین برسید .بخاطر یک اشتباه از نداری بدبختی بی پولی دست ب خلاف زده العان من دوتا دخترام پنج سال شوهرمو ندیدیم پول نون شب نداریم ..تورو خدا عفو عموم بدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
2
2
سلام تو رو به خدا قسمتون میدم عفو عمومی رو هر چه زودتر تا قبل ۹۷ اجرا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
1
1
تورو خدا به باز پرس ها بگین دقت کنن رو پرونده ها 4 ماه بازداشت دادن شوهر منو به گوش آقای لاریجانی برسونید با زندان رفتن کار پیش نمیره آزاد کنید بیان دنبال کارشون برن زن و بچه چه گناهی کرده
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
1
1
به این پیام‌ها رسیدگی میشه؟
زندانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
2
1
اکنون‌سالهاست‌تمام‌روانشنسان‌وجامعه‌شناسان‌سرار‌دنیا‌دریافته‌اند‌اعتیاد‌یک‌بیماریست‌
وفرد‌بیمار‌نیازمند‌کمک‌ودرمانان‌است‌ودرزندگی‌به‌هر‌دلیلی‌زمین‌خورده‌
باید‌دستش‌را‌گرفت‌!..
درحالیکه‌درکشور‌با‌فرهنگ‌مسلمان‌ما‌باگرداوری‌معتادان‌دورهم‌وحبس‌انها
ازامکان‌بهبودی‌انها‌جلوگیری‌کرده‌،وزندگی‌خانوادگی‌انها‌را‌نابودمیکنند‌
وجامعه‌رابرای‌انتقال‌ویروس‌این‌بیماری‌ مستعدتر‌میکنند!.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
1
2
سلام وعرض ادب دارم خدمت رهبر عظیم الشأن کشورمان وریاست محترم قوه ی قضاییه لطف کنید دستور اجرائی نمودن عفوهائی که میدهید راصادرافرمائید۲محکومانی که ازادی مشروطشان تائید شده چرا ازاد نمیکنند به داد گرفتاران برسید خیلی از زندانیان هستند که به خاطر اجرا نشدن عفوهائ که شمادادید ازاد نمیشوند چرا سلیقه ای عمل میکنند
عزیزی
|
Germany
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
2
0
باسلام من.هیچ سابقه ای.ندارم.وبه.جرم.اسلحه.گیر افتادام اودرمنتقه.زلزله زده.کرمانشا هستم.وزنم.با.3تابچه.خردسالم.درزیرچادرزندگی.می.کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
سلام تورخدا عفوعمومی بدین به معاونت در قتل اخه شوهرم ۱۵ سال حبس دار ۵سالش تا حالا کشید
ازبم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
2
2
سلام تو رو خدا خواهش میکنم یه فکری به حال زندانیان مواد مخدر بکنید از روی فقر وبدبختی دست به این کار زدن حالا هم که نتونستن زندگیمون بدتر از قبل شده تو را به جان عزیزاتو ن عفو بدین بیان بیرون بخدا دیگه نمیتونیم با بچه ها طاقت بیاریم میخواهید که با این فلاکت و بدبختی دست به چه کاری بزنیم به خاطر بچه هامون ماهم مادریم واقعا دیگه صبرمون سر اومده کجا بریم چکار کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
1
باسلام تورو بخدا هر چه زوتر زندانیان را آزاد کنید من نمیتونم دوری عشقمو تحمل کنم سارا اکبری از تبریز
مصطفیب
|
United States of America
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
0
به پسربنده ... ده ماه زندان داده حکم غیابی صادر کرده ۱۵مرتبه خواست رفتیم یکدفعه دیدیم حکم صادر شده پرسیدم چرامارا درجریان نگذاشتید گفت ماخبردادیم گفتم چیزی به مانگفتن خلاصه غیابی حکم صادر شده زندانه هرچقدر گفیم فایده نداشت ماندی چکار کنیم
فاطمه. از مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
0
سلام شوهرم دیه داده اما جرم دولتی داره گناه من چیه با ییه نوزادتوشهر غریب اسیرشدم وکسی ندارم کمکم کنه حتی قدرت خرید شیرخشک ندارم لااقل جهادی شن تا بیان بالای سر زنوبچه
م.ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
3
0
شوهر من کارش اعلام واتفاع حریق بود چندتا پروژه گرفت اما پولشو بهش ندادن.حتی لب به سیگار هم نزده از سرناچاری وبدبختی گفتنش فلان مقدار بیار ۳ ملیون بگیر احمقی کرده ورفته گیر افتاده .این همه بدبختی وشرایط وسختیهای زندگی واوضاع کارو حقوق چندر غاز وهزینه های سرسام آور همه اینها باعث شد که شوهر من برای اولین بار این کارو انجام بده برای خطایی که شرایط اجتماعی توش دخیل بوده
Hamed.nik
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
2
1
خدا کند
معتاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
0
واقعا بازندانی‌کردن معتادها مشکل‌اعتیاد حل شده؟
سامیار۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
1
1
سلام تورا خداعفو عمومی بدین
لعیا کرماجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
1
3
سلام عف عمومی بدهید من ۳ فرزند دارم و فرزند اتیسم دارم پسر هستن از ناچاری مواد نگهداری کرده خواهش میکنم نمیتونم پدرم و ۳ ماه هست از دست دادم نمیتونم هیچ ارگانی کمک نمیکنه؟ عف عمومی بدهید و یه عده خانواده بدبخت و در مانده رو خوشحال کنید خواهش میکنم
دل شگسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
2
1
سلام من میگم علت اصلی بد بختی مردم مرزنشین بی کاری است
ز.اسدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
2
2
بخاطر خدا ب زندانیانی ک بار اول اشتباه کرده اند رحم کنین...دارن زندان آب میشن و خانواده هاشون نابود...
ز.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
2
4
توراخدا عفو عموم بدید
م.شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
1
3
پدرما به علت ناچاری ونتوانستن خرجی ۸تادختربرای اولین بارمجبوربه حمل موادمخدرشده است و۵سال حبس ۱۳ملیون جریمه شده است بخاطرخداوماهم کرایه نشین هستیم وهیچ کس هم سرپرستی ای بچه رانداردماازشما درخواست عفوبرای پدرمان می خواهیم
ر اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
1
1
یکی اشتباه‌ کنه همون ی سال براش بسه که تنبیه بشه
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
1
1
سلام خسته نباشید خدمت مسولین محترم کشور انشالاه همیشه سرافراز باشید .. من هم زندانی دارم توروخدا یه کمکی به این زندانی بیگناه کنید تا بعاز هفت سال درشهر خودش ازدیدن خانوادش محرومه پدر پیر ومادر پیر واز کار افتاده زن بیسواد دوتادختر که نیاز به سر پرستی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
2
شوهرم برای اولین بار افتاده زندان 3ماه و نیم زندان داره40 روزشو کشیده من با یه بچه و این همه گرونی چیکار کنم صاحب خونه کرایشو میخواد کلی قرض داریم
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
2
2
باسلام خسته نباشید خدمت مسولین محترم ..من خودم زندانی هستم الان مرخصی اومدم توراخدا عفو عمومی بدین تا همه خانواده خوشحال بشن .
عبدالعزیز نارویی کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
1
1
من 12سال است که زندانم از سن 18 سالگی گول خوردم رفتم زندان و تا حالا توزندان به سر میبرم مگر چقدر عمر میکنم که اینهمه زندان باشم تو را خدا به فکر زندانیان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
1
3
سلام من همسرم با یک اشتباه بخاطر دختر مریضم ویه از خدا بی خبر مواد داد حمل کنه الان 8ماه در زندان به سر میبرد تورو خدا کمکش کنید بخاطر دختر مریضم باید داره مثرف کنه روزبه روز وضیتش بدتر میشه منم توان خرید داروشو ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
ما باید از کجا باید سوال کنیم جواب بشنویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
لطفا راهنمای کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
1
5
سلام تو وبه خدا عفو عموم بدید برای همه زندانی ها بخدااک هر زندانی ها در عذاب هستن خانواده هاشون بیشتر عذاب می شن ممنون اجرتون باخدا
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
1
1
پدر من 10سال است که از من دوره و در زندان ب سر میبره بخاطر اشتباه باید سال ها تو زندان باشه قبول کار اشتباه کرده اما گناه من چیه هرجا میرم برای کار میخوان ازم سو استفاده بکنن کی جوابگو هستش ؟
پاسخ ها
بک
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
باید عبرت بگیره مزاحم وباعث ارامش زندگی مردم نشه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
2
4
با سلام
همه خانواده هاي زندانيان بيشتر از زندانيان عذاب مي كشن
زنداني ها دو دسته هستن خطا كار و خلاف كار
پ.خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
2
0
با سلام و خسته نباشید من شوهرم 45روزه که تو زندان هر کاری میکنیم هر نامه ای میفرستیم قبول نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
1
1
ماروناامیدنکنین..
ش .ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
2
4
تو رو خدا به فکر خانواده زندانیان هم باشید وقتی همسرمون داخل زندان چطور میتونه جریمه رو پرداخت کنه
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
1
5
سلام .بیشتر اینایی که تو زندانن از درد نداری و بیکاری جرم مرتکب شدن .توروخدا این طرح رو علنی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
3
0
تورو خدا خیلیا باراولشونه از سر نداری به مواد دست زدن
علی دادخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
0
سلام من زندانی مالی هستم در زندان کاشان یکسال است در زندان هستم خانواده من حتی پول نان شب هم ندارن بخورن مبلغ بدهی من یکصد و بیست ملیون تومان می باشد خواهش میکنم از ستاد دیه و مردم عزیز کشورم بخاطر زن بچه هام کمکم کنن پسرم بخاطر نداشتن پول دانشگاه می خواد ترک تحصیل کند تورو خدا کمکم کنید
علی دادخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
1
سلام عرض ادب احترام من زن بچه هام حتی پول نان شب هم نداریم در زندان کاشان هستم بخاطر بدهی مبلغ یکصد و بیست ملیون تومان خواهش میکنم کمکم کنید یکسال هست در زندان هستم خواهش میکنم بخاطر خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
4
برادرم 14 ماه رندانه زن و بچه هاش موندن پدرو مادرم داغون شدن رحم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
3
1
سلام و عرض ادب
من همسرم الان توی زندانه
بخاطر چک و کلاهبرداری ۱۰سال بهش حبس دادن
من یه زن جوون هستم با ۲تا بچه باید چیکار کنم مستاجر هستم وهیچ شغلی ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
1
3
سلام توخدازوداین بخشنامه رااجراکنید
محمدرضا محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
3
4
با سلام باتوجه به آمار ۷۰درصد زندانیان مربوط به مواد مخدر .بهتر به جای اینکه بشینن قوانینی وضع کنن ودادگاهها شونم اجرانکنن این مورد را با کارشناسای اجتماعیشون در میان بزارن وریشه یابی کنن که بزرگترین علتش بیکاری وفشار اقتصادی که گریبان مردم وگرفته
ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
1
2
با عرض سلام و ادب خدمت رئیس قوه قضائیه میخواستم بگم برای همه زندانیها یک عفو عمومی بدین
چون اکثر زندانیها جوونن و بدون سابقه اولین بارشونه مرتکب اشتباه شدن الان هم به اشتباهشون پی بردن
فتانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
1
1
با سلام برادرم ۴۳ سال داره بدون هیچ سابقهای تو فاصله کمی پدر ومادرم باهم فوت شدن داداشم موند ویه خونه خالی الان برادر م سه سال حبس تعلیقی گرفت وطی یه اوضاع نا به سامان مرگ پدر مادر مجدا یکسا حبس تعزیری الان تو زندان تورو خدا حبس تعلیقشو ببخشن دیگه هیچوقت این اتفاق نمیافته داداشم خیلی مهربون انسانه فقط یه اشتباه کرد دیگه هیچوقت تکرار نمیشه کمکم کنید داداشم ازاد شه بخا حقش نیست
عبدالله تیموری
|
United States of America
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
3
1
سلام وخسته نباشید
یک فکری برای زندانیان استان کرمان بکنید من یک بچه هموفیلی رودستمه تو زندگیم یک اشتباهی کردم الانم چهار سال دارم حبس میکشم تورو خدا یک عفو ی بدهید که زندانیانی جنسشون بالای صد کیلو هست وبار اولشون مرتکب این خلاف شده اند وهیچ سابقه کیفری ندارند عفو شاملشون بشه بخدا زندگیم داره خراب میشه تورو خدا یک فکری بردارید
محمدعارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
2
1
بنده دارای دو پرونده حمل کالای قاچاق هستم یکی از ان ۲۰۰میلیون جریمه ودیگری ۱۷۰میلیون جریمه منی که توانایی ۲۰۰میلیون راندارم معلومه که توانایی پرداخت ۳۷۰میلیونرا هم ندارم الان مدت ۶سال است که درزندان هستم جهارتا دختر دارم منض رضای خدا چی از جونم میخوای چرا ازادم نمیکنید زنگیم همه نابودشد بذار حداقل بچه هام تلف نشن
مصطفی صیاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
1
5
با سلام من ۲۷ سالمه متهل دارای فرزند به خدا اگه دولت تو کار و کاسبی حوامو داشت اذیت کردنشون واسه یه سری از کارهای ادارئ واس گرفتن جوازکسب کم بود و گذشت میکردن و کارواشمو پلم نمیکردن و زیر بدهکاری نمیرفتم الان مجبور نبودم خلاف کنم ۶سال و نیم حبس بگیرم و خودمو بدبخت کنم و خجالت زده بشم پیش زن و بچم
ل. ل
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
2
3
لطفا ببخشید
سید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
2
1
نه سال پیش با ۳۱ گرم هرویین به ابد محکوم‌شدم وامسال با ماده الحاقی به ۱۶ سال ۶۰ میلیون تبدیل شد حالا موندم چیکار کنم نه پول دارم نه زندگی برام مونده فقط خدا
سید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
1
جواب
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
2
عموی منم دوسالونیم تقریبادوساله زندانه ومتأسفانه چون اتباع افغانستانی هستیم ب هردری زدیم کسی ب حرفمون اعتنیایی نکرد
سان آی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
3
1
سلام من دو بچه کوچک دارم یکی دو ماهگی یکی دو ساله زندگی خیلی برام سخته خودمم بیست سالمه به شوهرم گفتن ۴ملبون میدیم این وسایل و ببر به یکی بده اون فکر کرده که تریاک بوده وقتی که گرفتن فهمیده هروئین بوده اولین بارش بوده واسه خاطر ۴ملیون این کارو کرده ۵۰میلیون هم ازش سفته گرفتن کسایی هم که این وسایل و بهش دادن الان تو زندان هستن الان ۵ماهه که قراره بازداشته لطفا بهش عفو بدین بچه هام پدر میخوان.
فرنگیس جمشبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
2
2
من یه زن با سه تا بچه شوهرم به جرم مواد برای مصرف گرفته بود سه ماه زندانه
من هر جایی واسه کار تمیز کاریم میرم میگ سنت بالا ست خواهش میکنم ازتون کمکم کنید بچه های من بعضی شب ها بدون شام میخوابن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
1
0
سلام وعرض خسته نباشیدخدمت آقای لاریجانی شوهرمن حدودیازده ماه درزندان یاسوج بسرمیبره زندگی به من ودودخترپنج ونه ساله بسیارسخت است من درخانه اجاره ای زندگی میکنم ازپس مخارج زندگی برنمیام لطفا آقای لاریجانی این عفوکه شماگفتیدبرای عموم هست روبانظارت بیشتری اجراکنیدوقتی ماسوال میکنیم میگن دروغ همچنین دستوری به ماندادن که اجرابشه خواهش میکنم رسیدگی بیشتری انجام بدهیدبرروی زندانها وعفوکه لطف کردیداجازه بدیددل همه ماکه سرپرست هامون توزندان هستن هم خوشحال بشه باتشکر ازشما آقای لاریجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
1
1
تورا خدا کسانی که بار اولشان بوده توبه کردن عفو بدین
اريا.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
1
1
سلام من بچه 13سالمه ام که پدرم به جرم مواد به زندان به سر ميبره ومادرم مريضه و برادر کوچيکم که کسي رو نداريم به ما رسيدگي کن تنها ارزوم اينه که پدرم رو دوباره به خونه برگرد معض رضاي خدا به ما خانواده ها رسيدگي کنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
1
0
سلام تصمیم درست بگیرین باشرط
امیر
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
1
با سلام و خسته نباشید من سال 95 با 7 اتهام حکم غیابی روبه رو شدم روز پنجشنبه قاضی محترم شعبه با قرار وثیقه ساعت 12.30 من و داد به زندان یعنی عجز از تودیع وثیقه بعد از کای برو بیا از زندان به دادگاه از همه اتهام ها تبرئه و فقط خیانت در امانت ماند به حکم اعتراض دادم و ایراد شکلی گرفتم که بر فرض محال شاکی که هیچ مدرکی نداره و حتی از این همه اتهام ها برائت گرفتم مورده حقوقی هست نه کیفری چون بنده با وکالت تام الختیار بلاعزل ملک خریدم امین نبودم و هیچ مدرکی یا نوشته و شاهدی به عنوتان امانت وجود نداشت با این حال دادگاه تجدید نظر محترم فقط خودش ون 5 تا سوال پرسیدن و در حد بله خیر از من جواب خواستن و همان روزم 3 سال و تایید کردن ماده 674 الان من از سه سال حبس تعزیری 2سال و نیم تو حبسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
0
تورو خدا عفو عموم بدین تورو خدا کسایی که سابقه ندارن رو عفو بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
1
تورو خدا عفو عموم بدین تورو خدا کسایی که سابقه ندارن رو عفو بدین
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
1
0
فقط باید بگم مردا همه زندانن وزندگیا ازهم پاشیده فقر و فساد زیاد شده .
بااین کار بااین عف هم خدا وهم بند خدا ازشما راضی وازهزینهای دولت توی این بحرانی که گریبان دولت رو گرفته کم میشه . ورونق اقتصادی به جامعه میاد وعید سرشار از خوشی وزیبای میشه .
واقعا فکر بسیار عاقلانه ودرستیه با عف موافقت کنید
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
2
0
سلام ریس محترم قوه ی قضاییه ...همسرم بخاطرمواد۶ساله زندانه ۳۰سال حبس داره دخترم ۶ساله است پرخاشگروعصبی شده خودم ۳۰ساله هستم خانواده هایی امثال من بسیارزیادهستن خواهش میکنم بخاطرخداوبعدبخاطراین طفل معصوم هامون که اصلاصلاح نیست پاشون به دادگاه وزندان بتزبشه رحم کنیدپیرشدیم داعون شدیم چشم ناپاک دنبال خودمون وبچه هامونه رحم کنید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
1
0
سلام تورو خدا کسانی که بار اولش هستش عفو بدین توروخدا مادرم دارم دغ میکنه
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
1
1
سلام بابای من دو ساله تو زندانه
دوساله که زندگیمون داغون شده حقوقه بابام قطع شده مادرم مجبوره صبح تا شب کار کنه و شکم مارو سیر کنه توروخدا بابامو نجات بدین
محدثه خدیو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
2
0
سلام پدرمن سرطان داره دوسال حبس تعذیری دادن بهش الانم تو شهرستان خلخال تو زندانه پدرم باید شیمی درمانی بشه اصلا تحمل حبس نداره
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
1
لطفا با عفوعمومی موافقت کنید
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
4
لطفا با عفوعمومی برای روز بیست دو بهمن خانواده زندانیان را شاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
تروخدا امسال عفو بزرگ بدید نزارین خانوادها بدبختی وعذاب بکشن حالشون اصلا خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
0
شوهرم الان دوساله زندان اولیت بارش ام هست ۱۱سال بهش دادن بخدا سه تابچه دارم درامدی هم ندارم بقران یه پسرم معلوله بخدا اجاره نشینم هستیم تورو خدا هرچی زود تر اجراکنید زندگی کردن واسم سخته خواهشن یه فکر واسه زندانیان بکنید
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
1
2
تورو خدا عفو بدین به زندانی که بار اولشه .جوون بوده .نجاتش بدین
کیانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
2
0
باسلام لطفا جرم آدم ربایی راهم عف بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
1
1
سلام تقاضای عاجزانه دارم که با عفو عمومی دل همه زندانیان رو شاد کنید
حسن اسدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
1
4
وقتی هزاران کارگاه تعطیل میشه و کارگران بیکار میشن به سمت خلاف رو میارن.. لطفا به فکرمون باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
2
0
سلام و خسته نباشید همسر من بعلت وضعیت نابسامان و شرایط بد اقتصادی ورشکسته شده و بدهی بالا آورده و نتونست چکهاشو پاس کند و الان طلبکارش حکم جلب گرفته و افتاده زندان 2 سال براش بریدن سه ماه و نیم حبسش رفته به خدا وضعیت اقتصادیمون خیلی خرابه منم یه زن تنها هستم و هیچ پشتوانه ای ندارم به زور کرایه خونه میدیم مال و منالی هم برای فروش نداریم که بدهی طلبکارا رو بدیم موندنش تو زندان که پول نمیشه رضایت هم نمیده شاکیش تورو خدا عفو عمومی بدین
جمال آلبوغبیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
2
5
باسلام میخواستم بگم بنده به اتهام حمل و نگهداری مواد مخداربه هشت ماه حبس قطعی و هفده میلیون ریال محکوم شدم و میخواستم دو سه روز دیگه خودمو معرفی کنم با اینکه هیچ گونه ربطی با مواد نداشتم و بیرون از خونه کشف شده و انم سه گرم بوده و سابقه مواد هم ندارم آیا شمل عفو و جریمه آن میشوم با اینکه کمتر یه هفته مانده به عفو شما رو به خدا مارو از این بدبختی نجات بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
1
4
من یک زندانی بی گناه هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
1
0
شوهر من رضایت شاکی رو گرفته ولی بازم زندان شمارو به عزای فاطمه زهرا عفوش کنین من بادوتا بچه موندم
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
سلام
سوران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
0
توراخداعفو بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
0
سلام شوهرم بی گناه افتاده تو زندان خواهش میکنم کمکم کنید آزادش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
2
1
سلام چرا عفو عمومی تبدیل به عفو ۵۰ هزار نفری شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
2
2
سلام خدمت شما من بردارم حبس ابد خورده الان ۵ سال هست در زندان پدرم به رحمت خدا رفته یه مادر پیر دارم تو رو خدا عفو شامل بردارم هم بکنید ما تواین ۵سال خیلی بدبختی کشیدم توروخدا ازتون خواهش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
1
0
تو روخدا عفو عمومی بدین
م خ هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
2
2
تورخدا برادرمن مریضه دکتراعصاب وروان میگه مریضه سه سال مریضه جرمش موادمخدر الان دوازده سال است زندان مادرم مریضه مساجریم ازپس خرج خوداجاره زندانی برنمی اییم تورخدا توعفودادن استثا غایل نشویید اونیکه دوازده سال زندان مونده اونایکه ممکن است ده سال ببشترخیلی هستند به اونا عفودهید دیگه توبه کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
1
1
سلام یک زندانی هستم سابقه اولم هستش دوسال حبس دارم ده ماه ان راتحمل کردم شاکی ندارم وچهارملیون جریمه دولتی دارم این عفوبرای ماشامل میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سلام وبااحترام کامل ازمسئولان زندان بنده عموی من درزندان میناب تقریبا8سال میباشدزندانه وسرپرست ومشاوروصلح گیردرقوم مان هستش بلوچی مرادمیباشدوباراولش که درزندان رفته ومطمئنا توبه خالصانه کرده ازشما به طورعاجزانه وباقلبی پرازامیدوآرزوی از بزرگواری وفضل شماعزیزان چشم بسته ام باتشکرفراوان
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
1
0
شوهر من الان پنج ماهه زندانه هنوز حکمش صادر نشده من تو این شهر غریبم با ی پسر پنج ماهه شوهرم ن معتاد ن سیگار میکشه ن قلیون تو رو خدا عفو عموم بدین زندگیم داره نابود میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
1
2
باسلام من هم گرفتارم وشوهرم زندانه 8ماهه
ناشناس از مشهد مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
1
0
با سلام منم گرفتارم وشوهرم 8 ماهه زندانه وبازپرس پرونده فقط بازداشت موقت رو هر ماه تمدید میکنه،کاش این عفو رو به جای گسترده عفو عمومی میدادن تا دل همه ی ما خانواده های زندانی ها شاد بشه
ناشناس از مشهد مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
5
0
توروخدا اگر پیام های ما به مسئولین محترم میرسه رسیدگی کنید در اوج جوانی بدبخت وخانه خراب شدیم درسته یک خطایی کردن همسرامون ولی این حقشون نیست که مورد عفو وبخشش قرار نگیرن ،من که حالم خیلی بد و داغونه
از سراوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
2
1
زندانی که ۷سال زندانه خودش رو رفته معرفی زندان کرده ب جرم قتل عمدی ب زندان سر می برند ۲تااز شاکیان رضایت خود را اعلام کردن ولی هنو خبری از آزادی نیست وطرفین رفتن عموی طرف که زندان است بقتل رسوندن و ب هچوجه پیگیر این پرونده نیستن شما مسولین یک کاری کنید یعنی این انصاف این جوری طرف ۷سال حبس کشیده باشه بازم خبری نیست
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
2
بخاطر وضع اقتصادی همه به خلاف رو اوردن
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
2
همه رو امیدوار کردید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
سلام من جوانی ۲۹ ساله ام که بخاطر خامی و نادانی در سن ۱۸ سالگی وارد زندان شده ام و الان ۱۱ سااال میشود که تحمل کیفر مینمایم. قابل به ذکر است که سال ۸۹ ازدواج کردم و سال ۹۶ همسرم با یک فرزند پسر طلاق گرفت و رفت. و باز دوباره ازدواج نمودم و از این که بخاطر زندانی بودنم باز این زندگی هم از هم بپاشد بشدت واهمه دارم. نیز بنده در طول این ۱۱ سال به طور مداوم در بخش فرهنگی زندان شرکت داشته ام و مقام استانی در رشته قرائت قران کریم دارم و معلم نهضت هم در زندان بوده ام و همچنین در رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی بعثت ۲۵ زندان ادامه تحصیل داده ام و در نمازهایه جماعت داخل زندان مکبر بوده ام و تمامی کارهایه فرهنگی زندان بیرجند به عهده بنده بوده. ولی متاسفانه هنوز در طول این مدت کوچکترین عفوی به بنده اعطا نشده . استدعا دارم بررسی شود
ناشناس ازاصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
4
1
باسلام منم شوهرم یه راننده بوده الان به جرم حمل کالای قاچاچ ۱۵۰ملیون جریمه شده توان پزداختم نداریم یه دختر۵ساله دارم توروخدا یه فکری بکنید خدامیدونه چقدر راننده باجریمه های ملیونی توزندانند به دادمون برس خدا شب عید
گنبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
2
0
با سلام شوهر من دوماه زندان به جرم مواد مخدر بیست و چهارم بهمن حکم قطعی گرفت آیا عفوشامل میشه از عفوی که احتمالا تا ماه رمضان هست یا به خاطرات دو روز عفونمیخوره خواهش میکنم به دادمون برسید من ماندم بادوتابچه شوهرم باران بشه هیچ گونه مصرفی هم نداره برعکس میترسم کار خلاف یاد بگیره اگه بشه زودترازادش کنید کارگریشوبکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
2
0
جناب آقای رییسی با تبریک انتساب جنابعالی بر مسند ریاست قوه قضاییه ،بعرض میرسانم،ترتیبی اتخاذ فرمایند تا آراین که واقعا بنا حق قطعی شده ،مرجعی بتواند جوابگوی سریع باشد چون إقایان قضات محترم تکیه کلامشان بر این است که رای من بت من است،آیا قاضی معصوم است؟ ولی با این روند اداری کسی بخواهد حقش را مطالبه کند یا باید عمری طولانی در زندان بماند یا پول هنگفتی بابت وکیل بدهد و زمانی چند ماهه و بعضا چند ساله منتظر احقاق حقش باشد آنهم اگر بتواند
در پناه خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
1
1
همسرم سه ماهه زندانه به خدا سه تا بچه دارم و با پدر و مادر همسرم که پیر و بیمار هستند زندگی میکنم در واقع همسرم سر پرست همه ی ماست تو رو خدا این بخشنامه جدید رو اجرا کنید اگه اجرا بشه همسرم آزاد میشه .تو رو خدا به فکر خانواده های زندانیان باشید .ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
لطف کنید جرایم درجه بندی یک ودو وسه کنسل کنید تا شامل ما هم بشه عف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
1
0
باعرض‌سلام‌تو‌خدا‌به‌مواد‌عمده‌‌هم‌عفو‌کنید‌همه‌اشتباه‌مکنند
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
1
0
خانوداه‌ها‌که‌گناه‌نکرد‌‌به‌خاطر‌خدا‌به‌عمدی‌مواد‌عفو‌بدهید
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
0
2
لطفاحکم اعدام منوعفوبدین
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
2
2
باسلام پدرمن به خاطر 130گرم مواد دوسال در زندان تربت حیدریه زیر حکم اعدام است ودر این دوسال رنج می کشد و برای ماهم دوری اش واقعا سخته چون ما در تربت جام هستیم و پدرم تربت حیدریه و هر دوماه یک بار بیشتر نمیتوانیم به ملاقات پدرم برویم چون پول کرایه راه را نداریم ماسه تا خواهر ویک برادر سه ساله که ناراحتی قلبی داره داریم مادرم هم با سردرد های شدید که امکان سکته مغزی رو داره نمیتواند از پس مخارج ما بر بیاید پدرم الا تو این دوسال خیلی پشیمون وشب و روز گریه میکنه لطفا این عفو را شامل حال پدرم فردین اعضمی بکنید تا حکم اعدامش بشکنه واقعا کجای اسلام گفته شده کسی که پشیمان است را اعدام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
سلام از شمایی که به اینکارها وارد هستید خواهش میکنم صدای ما راهم به مسوالین برسانید من و مادرم هردو مشگل مفصل زانو داریم نمی توانیم جایی برویم الان بردارم هشت سال و خورده ایی است زندان هست که توی این چند سال هنوز مرخصی نیامده تورا به خدا کاری کنید تا من و مادر زنده هستیم یکبار دیگر بردارم را در اعوش بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
تو خدا یه چیزی به ما هم بگید که این عف مشروت چیه چکار میکنه برای بردار من هم کاری میکنه من توی این هشت سال نه جایی برای بردارم رفتیم نه کاری کردیم چون سواد انچنانی نداریم کسی را هم نداریم که برای ما کاری انجام بده تو خدا به ماهم بگید چکار کنیم خدا براتون بسازه همین
فاطمه مهرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
1
سلام آقای رئیس شوهرمنوالان یک ونیم سال میشه گرفتن باوثیقه آزادشدبهش ۱۰سال و۲۳میلیون جریمه کردن موقع عفورهبری ماروستابودیم که اصلابرق نداره ماازچیزی خبربشیم ما که اسفندماه اومدیم گفتن عفورهبری داده شده الان یک ماه که شوهرم داخل زندان خواهش میکنم این عفورهبری رو بهش بدیدمنم تنها هستم کرایه نشینم تو زندان بیرجندبه سرمیبره
سهیلا شهریاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
5
سلام من پدرم در زندان بیرجند هستش الان چهارماهه بازداشت هست من مادر مریضی دارم تازه عملش کردم من خودمم با دوتا بچه طلاق گرفتم خواستم ازتون خواهش کنم یه فکری برای بلاتکلیفا هم بکنی
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
1
سلام. خواهشن یک نگاهی به این حبس های سنگینی که میدید باشه الان یک ساله شوهرم تو زندانه
بهروز محمدی
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
0
سلام خسته نباشین پدرم به جرم ۵ اسلحه شکاری به دو سال حبس محکوم شده ولی این عف هم شاملش نشده
غیاثی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
سلام خسته نباشید من 16 سال پیش یه اتهام بم زدن از شهرستان دزفول ولی خودم شهرستان الیگودرز زندگی میکنم رضایت شاکی گرفتم یک سال زندانی برام امد با 10 میلیون جریمه وکیل گرفتم واخاهی زد شود یک سال در حق دولت ولی من هیچ سندی باز داشت ندارم یا هیچ مدارکی بعد از 16 سال چند وقت پیش جلو حساب بانکی بستن دادگاه میگه فقط باید بری زندان منم کاسب هستم اگر برم زندان از نون خوردن می افتدم کار خراب میشه تورا خدا کمک کتید
یحیی حصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
پول داشته باشی همه چیز حل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
2
0
نگران نباشید میگن آقای رئیسی برنامه های خوبی برای زندانیان مواد مخدر عمده داره. خیلی آدم خوبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
چه برنامه ای؟ لطفا بیشترتوضیح بدید
میلادشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
دقیقعاازنداری.ادماهاشتباه.میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
2
2
باسلام آقای رییسی تنها خواهی که از شما دارم به فکر خانواده زندانیان باشید این پابند الکترونیکی رو دستورش بدید بیارن لااقل زندانیان عزیز بتونم داخل خونشون حبس بکشند مطمینا جواب میده خیلی ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
1
تورو خدا اجازه بدید با وسیقه بیادبیرون چون بیشتر خانواده زندانی بدبختی میشکه چون بی سرپرست میمانند وخیلی سخته زندگی براشون رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
3
عفو بدید
پارسا متولد ۱۳۸۲
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
2
باسلام پدر من قبل از عید بخاطر هزینه عمل داداشم مجبور به حمل مواد شد نه پول عمل جور شد نه پدرم شانس اورد وگرفتنش الانم زندان من ومادرم وداداش کوچیکم بدون سرپرست وبدون خرجی با اجاره خونه سنگین موندیم نمیدونم جیکار کنیم هنوزم بهش حکم ندادن بخاطر خدا به مارحم کنید پدرم تو شرکت کار میکرد الان بخاطر نداری فشار مالی تو زندان باید من ترک تحصیل کنم تا خرج خانوادمو بدم
رضا از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
1
6
آیا میزان مواد مخدر جهت عفو برای استانهای اصفهان و کرمان ویزد و رشت و چند استان دیگر تریاک بالای 200 کیلو گرم است ولی استان فارس هنوز میزان تریاک جهت عفو 100 کیلو گرم میباشد؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
باسلام خواهش میکنم شوهر منو ازاد کنین چون هیچ گناهیی نداره اقای رییس بخدا دوماه ک چیزی نیس ما تازه ازدواج کردیم خواهش میکنم شوهرم و عف بگیره بیاد بیرون بالاسر زندگیش تو این گرونی خیلی سخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
با سلام بردار من ۶ماه زندان بی گناه که کارتشو قرض داده برادرم که از هیچی خبر نداره دوستش با کارت برادرم میره مواد میخره تو رو خدا رسیدگی کنید برادرم یه آرایشگاه ساده داره پدرمادر پیری دارم که الان برادر من زندان هستش خرجی ندارن و پدرم سکته مغزی و قلبی کرده تو رو زندانها رو با سند آزاد کنید
سامیارنادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
تورو خدا بزاریم بابام با وثیقه بیاد بیرون 6ماهه که زندانه تمام زندگی مون آب برده بزارید بیاد بیرون چند روزی تا خونه و زندگی مون رو درست کنه ما تو یکی از روستاهای پلدختر زندگی میکنیم هیچ کی رو نداریم منو مامانم تنهایم ممنون میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
1
همسرم مدافعه حرمه ١٨سال سابقه بسيج داره يكسال تو زندانه بهش تهمت زدن ٣ماه ازدواج كرده بودم اين مشكل براش پيش اومد توروخدا شوهرمو ازاد كنيد زندگيم ازهم نپاشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
1
1
سلام شوهر من فقط بارنامه به اسمش بوده از جنوب 100کیلو تریاک داخل بارش گذاشته بودن همدان بوده اصلا خبر نداشته امدن منتظر بارش بوده گرفتنش بردنش زندان یزد 650 میلون سند خواستن ما مستاجریم پول پیش خانه رو میخام بدم سند کرایه کنم تا 400میلون سند تونستم جور کنم چند بار درخواست دادیم به قاضی ودادستان مبلغ سند رو کم کنن ولی قبول نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
اقای رییسی تورو خدا به داد ما برسید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
1
1
با سلام اقای لاریجانی لطفا راجب این دستوری که دادین صرف نظر کنین
خلاف کاری که خلاف کرده باعثی زندانی خود را بکشد ومجازات شوند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
2
1
خلاف کاری که خلاف کرده باعثی زندانی خود را بکشد
امير جعفرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
4
ریاست محترم و خدا گواهم باشه شلوغترین خیابون ارومیه ماشینم رو پارک کردم و رفتم و برگشتم و دیدم کنار ماشینم پلیس هست و گفتم چیشده و روی پشت کاپوت ماشینم نه داخلش بخدا روی کاپوت ساعت شش عصر ارومیه یه کیف خیلی ک‌وچیک داخلش محتوی مواد مخدر. یک گرم شیشه و هفت گرم شیره مطبوخ نوشتن و لیسانسم و تا امروزم پاسگاه هم نرفتم و زندانم بردند و تست اعتیاد پاک بودم و بازم پنج سال زندان اومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
جراواقعابه کسی که یکباراشتباه کرده باعث جرم شده کسی ازروی خصومت اسمشو بده بخاطرثابقه قبلی بازم به‌ 10 سال حبس میدن مگه زن بچه اون زندانی بااون زندانی که نمیتونه حرفشوبرسونه بای ناحق به زندان بیفته چه گناهی کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
سلام توروخداعفوعموم بدین همه بیچاره هاآزادبشن اونایی زرنگن همه بیرون اینایی گوشه زندان بیشترشون مثل شوهرخودم ناحق زندانه توروخداکمک کنی تواین گرونیهانابایدچه جوری خرج خودمو دوتابچه روبدم شوهرم بجه طلاقه کسی رونداره به دادمون برسید
رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
4
من درمشهد هستم همسرم در زندان هست اما رفتم اجرا احکام ب شوهرم عفو تعلق گرفته اجرا احکام میگه باید برج ۱۱ پارسال شوهرتون ازادمیشد طبق این عفو زندان میرم میگه ۸ ماه مونده اخه چرا کسی نیست صدایه ما خانواده هایه زندانی روبشنوه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
ب زندانی هاکمک کنین
ناشناس
|
France
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
من زندانی هستم ده سال زندانم رد مال ندارم و حبس کیفری ام تمام شده و الان برای جزای نقدی زندانم یک سالونیم ان را تحمل کردم فقط یک سالونیم مانده عفو و تقلیل و تخفیف مجازات نمیدهند چون جرم کلاه برداری خورده ومن دختر جوان بودم از ۲۶سالگی زندانم و تمام ارای من اعسار مطلق و مفلسی است و لی هنوز زندانم و رضایت خیلیاز شکات رانیز گرفته ام‌ولی هیچ کمکی نشده زندانی هستم از زنادن زنان در شهر ری کمک کنید لطفا این شماره خواهرمه ...به زندانی ده ساله حقیر کمک کنید تشکر
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
خدا کنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
سلام اقار رییسی تورو خدا خواهش میکنم یه فکری به حال زندانیا بکنیین چرا بالای 100کیلو تریاک نه عف میدین نه مرخصی به خدا همشون پشیمونن یه رحمی به حال خانوادهاشون بکنیین
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
باسلام
من الان چهارماه زندانی ام به جرم قاچاق مشروبات الکلی ام میخوام بدونم چرا هر چی عفو که میدن فقط به موادیها وجرمهای دیگه میدن
محمد رستمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
1
سلام و خسته نباشید به رئیس قوه قضایه که جای حق نشسته و عدالت برقرار میکنن خسته نباشید عرض میکنم من خانوم ۳۲ ساله هستم با دو فرزند که شوهرم بی گناه به خاطره مالی که کاسب بودن کیفری شکایت شد از ایشون خیلی خدا خدا میکنم از بلا تکلیفی در مییومد میرفت سرکار تا خجالت زده مردم و زن وبچه اش نمیشود عاجزانه خواهش میکنم به فکر مالی وجریمه دولتی باشید ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
1
سلام برادرم آزادی مشروط خورده ام بغلت جریمه ۵۰میلیون تومان تو زندان نزدیک ۱۱سال زندان کشیده کی آزاد میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
سلام اقای رئیسی تو رو به خدا به برکت این ماه عزیز عفو بدید به زندانیان چون خانواده ها بیشتر مجازات میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
هنوز بخشنامه جدید مهریه معلوم نیست؟؟؟؟
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
ترو خدا بهشون رحم کنین بخدا زن و بچهاشون اسیرن بعضی ها الان پشیمونن
علب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
شمارو به جون بچهاتون قسم برنامه زندانی هارو حل کنین مخصوصا موادی ها رو به خدا زندگیاشون ازهم پاشیده شما رو به همون خدا مشکل زندانی هارو حل کنین...
مهدی ربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
3
0
سلام خدمت اقای رئیسی من همسرم الان 9 ساله به خاطر یک اشتباه زندانی در سال 90 بخاطر سه کیلو و چهار صد و پنجاه گرم شیشه مه در حال خارج کردن از کشور بود دستگیر شود و ابد خورد الان 9 ساله تو زندانه از خواهش میکنم التماس تون میکنم ازادش کنید تا حالاهم هیچ سابقه ای هم نداره هر تعهدی که دوست دارین از بگیرین اگه یک بار دیگر به زندان به هر دلایلی امد اعدام بهش بدین رحم کنید گناه داره مریضه یک کلیه نداره و دیگه تحمل حبس رو نداره
فاطمه همسر زندانی حسین چوبینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید ..ی سوال دارم میخوام بدونم شوهر من چرا نمیتونه از عفو مشروط یا تعلیق استفاده کنه ۶ سال از حبسش تموم شده ۲ سال مونده ولی میگن چون ماده ۴۵ بهش خورده اصلا شامل عفو مشروط نمیشه در صوزتی که درانجمن حمایت از خانواده های زندانی خود آقای فتحی به ما امید دادن که اصلا همچین چیزی وجود نداره و میتونن از عفو مشروط استفاده کنن ولی ما هر چقد به دادگاه مراجعه میکنیم پیش آقای .... میگن نمیشه دلیلش چیه پاسخ بدید محبت میکنید
عرفان زندسلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
2
سلام خدمت رئیس محترم قوه ی قضاییه من یه زندانی بودم که مورد عفوی قرار گرفتم که آقای لاریجانی دستورشو دادن من دوباره به زندگیم برگشتم خانواده مو دارم بدست میارم و تا آخر عمرم برای آقای لاریجانی دعای خیر میکنم و دیگه به هیچ عنوان مرتکب جرم نمیشم خیلی ممنونم ازشون اجرشون با خدا
N
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
1
3
تورو خدا کمک کنید به زندانی ها
گفتارم در اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
1
2
تورا به قران قسمتون میدیم به زندانی اردبیل دقت بیشتری داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
تورا خدا ب زندانی ها کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
2
تورا خدا ب زندانی ها کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
سلام .خواهش میکنم مسئولین به این مسئله توجه کنن.
اگر کسی الان یک فقره چک‌ ده میلیونی از بنده داره و حتما قبلا صد میلیون با من معامله داشته حالا که من ورشکست شدم باید برم زندان؟مگه من جرم جنایی مرتگب شدم؟
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
1
0
سلام من ی جوان 22ساله هستم ک ی بار واسطه فروش کولت شدم الا ی ساله دارن دادگاهی میکنن و طرفی ک کولتو خریده از من در زندانه من اولین باره ک مرتکب خلاف شدم حکمم چیه ؟توروخدا راهنمایم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
1
توراخدابه زندانیهای که بالای 20سال حبس دارن کمک کنیدبهشون عفوبدیدتوراخدافقط بخاطرخدابهشون عفوبدیدچون عمرشون داره توی زندان تمام میشه خانواده هاشون توی این گرونی دچارمشکلات بزرگی شدن زندگی هاشون داره ازهم میپاشه توراخداعفوبدید
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
سلام به مقام محترم خواهشمندم اگر میشود هرچه زودتر این قانون را اجرا کنید وجه حکم های بیست سال به بالا عفو دهید وانهایی که جوان هستند سابقه اول شان است جوانی آنها دارد به هدر میرود واقعا ومملکت نیرو جوان کمی هم دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
2
0
شما رابه خدا به کسانی که باراولشان بوده فرصت دوباره بدید بخصوص کسانی که حکمهای سنگین(بالای بیست سال)دارند وعمده مواد مخدر شما هرچی هم که عفو میدید شامل اونها نمیشه اینجوری اونها خیلی ازعمرشون راباید توزندان سرکنند خیلی از اونها جوونندلطفا به اونها رسیدگی کنید
زهره همسر زندانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
سلام اقای لاریجانی تورو خدا ب همسر منم کمک کنید الان دوماه زندان خرم اباد بخاطر بار قاچاق پارچه گرفتنش بار مال اون نبوده من خودم دوتا بچم دارم یکیشم تازه ب دنیا اومده اصلا همسرم ندیدتش مستاجرم بودم نتونستم کراییه خونه بدم زندگیم داغون شده توروخدا رحم کنید ب این بچه های کوچیک توروخدا ضمانت کنید شما ب امام رضا قسمتون میدم
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
1
0
سلام اقای ریسی تو رو خدا به شوهر منم کمک کن الان پنج ساله شوهرم زندانه ما به جای اونها میگیم علط کردیم بهشون کمک کنید چرا به اونهای که موادشون زیاد عفو نمیدید ما چقدر چشم انتظار باشیم تو رو خدا فکری به حال اونها هم بکنید به خاطر جونیشون ازتون خواهش میکنیم
جعفرانتظاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
با تشکر از دست اندکاران دلسوز قوه قضاییه بنده بخاطر فقر شدید و اماده کردن جهیزیه دو تا دخترم مجبور شدم بخاطر پنج میلیون تومان مبادرت به قاچاق کالای پزشکی نمایم و به رئیس دادگستری شهرستان ماکو همه توضیحات رو دادم ولی ایشان برای کالای به ارزش ده میلیون دویست هزار تومان برای بنده حکمی صادر کرد که از عواقب ان حکم ناعادلانه ازدواج یکی از دخترهام به طلاق منجر گردید اری چنین قضاتی محکمه قیامت را از یاد بردند و به انسانهای ضعیف نهایت ظلم را رو میدارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
ان شا الله
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
1
با عرض سلام خدمت رئیس قوه قضائیه
نوجوان 18 ساله که محصل بوده بخاطر یه تصادف غیر عمد به 200 ملیون دیه محکوم شده پدرش هم کارگر ه . اکنون حدود 5 ماه است در کانون اصلاح و تربیته . باید چکارکنم . تا کی باید اینجا بمانم . حتی خانواده ام نتوانستن صد میلیون سند برایم فراهم کنند . آیا راهی برای آزادی من وجود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
1
با سلام خدمت حجت الاسلام حاج آقا رئیسی و حاج آقا لاریجانی تو رو خدا به همسر من رحم کنید واسه شروع به کلاهبرداری واسش یک سال محکومیت دادن به خدا ایشون کاری نکرده جرم وکیل میکشه الان چهار ماه زندان چهار ده روز مونده واسه اف مشروط شاملش بشه میگن جواب اونم یک ماه طول می کشه والا من مستاجر م یه دختر 9 ساله دارم که می ره مدرسه دفعه اولشه وناخواسته. ممنون کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
1
1
با سلام خدمت حجت الاسلام حاج آقا رئیسی و حاج آقا لاریجانی تو رو خدا به همسر من رحم کنید واسه شروع به کلاهبرداری یه سال محکومیت دادن به خدا ایشون کاری نکرده جرم وکیل رو میکشه من مستاجر م یه دختر کوچیک دارم از شما عاجزانه خواهشمندم که به من کمک کنید الان چهار ده روز مونده واسه اف مشروط شامل بشه اما به ما گفتن جواب اون یه ماه طول می کشه والا من مستاجر م از جایی دیگه هم درآمد ندارم شوهر من راننده اتوبوس بین شهر است که اگه کار کنه پول میارن نکن نه الان چهار ماه زندان من چهار ماه است اجاره ندادم خواهشمندم به پرونده ها زود رسیدگی کنید من از لطف شما
مریم ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
1
0
سلام به برخی از این قاصی هابگید بی دلیل بدون مدرک ناحق حکم ندن بخاطری طرف یک سابقه داره دلیلش نیست بازم محکوم بشه
ققنوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
1
1
سلام توروخدازندانیهای بی گناه روآزادکنیدخدایی قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
سلام خواهش میکنم کمکم کنین دوتابچه دارم مشکل مالی دارم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
1
بخاطریه دزدی کوچیک طرف بهش 5سال حبس میدن.شایدمحتاج شایدنیازمنده خرج خونه میده یااشتباه کرده بدون سوی سابقه بدون تحقیق 5سال 120شلاق این درسته!یه تحقیق کنیدخانوادش کیه این کاره هستن یانه طرف باراولشه به دومی کشیدحرفی نیس.خواهشاپیکری اینجورمسائل بشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
سلام خسته نباشید تو رو خدا به زندانها سری بزنید همسر من به خاطر یه اشتباه یک سال حبس گرفته با دوتا بچه با کرایه خونه بالا و واقعا موندم چه کنم تو رو خدا به داد خانواده ها برسید کسانی که سو سابقه ندارن براشون میشه کاری کرد این همه تبصره قضایی ولی داخل دادگاهها اصلا اجرا نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
1
لطفا این دستورالعمل رواجراکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
1
باسلام خدمت جناب آقای ریسی وجناب اقای لاریجانی لطفا این دستورالعمل رواجراکنید دخترم ازدوری پدرش مریض شده خواهش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
سلام این دستور اجرا نشده لطفا/چون یه عده ای ک میگن تجرا نشده.
زهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
من عاجزانه ازتون درخواست میکنم تا خواسته همه مارو به گوش آقای لاریجانی برسونید که زودتر این بخشنامه رو به اجرا در بیارن واقعا کسی که اولین بارشه و واقعا پشیمونه چیکار باید بکنه با دو بچه دختر خواهش میکنم به حرف همه اینایی که ازتون در خواست کردن تا به زندانی ها کمک کنین گوش بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
سلام لطفا میلاد منصوری را آزاد کنین اون کاملا بیگناهه
بی نامچهچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
آقای رییسی خون شهدا چه زوازیادهاد رفت من شوهرم برادربادر شهید یک سال جبهه داره وادم بسیار ساده راستگوو.سرهنگ مملکته و..بخاطربدهی ۱۵ ماهه رفته تو.من موندم ۲تا بچه اجاره و....چه کنم.به دادمون برسین.اقای رییس ایکاش این قاضی ها هم انگشت کوچک شما بودند خدااجربده..
سعیدگرگیج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
سلام تورا خدا زندانیان ازاد کنید پدرم 10ساله زندانه بخدا زنگیمو داغونه تورا خدا
فواد احمدی کانی گلزار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
1
0
سلام.تو رو خدا من جوانی 31ساله هستم.متولد سنندج به اتهام 27 گرم مواد مخدر 13سال.حبس محکوم شده.ام الان زندان بندرعباس تو شهر غریب تحمل کفیر مینمایم به خدا قسم خودم ازکارم پشیمان ونادم هستم تورو خدا تخفیف مجازاتی بهم بدین
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
سلام.اقای رییسی همه چشم و امیدم بعد خدا به شماست یه عفو عمومی بدید و چندین هزار خانواده رو دم عیدی خوشحال کنید شما رو به همون ضامن اهو که چند سال خادمش بودین قسمتون میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
2
سلام تورو خدا پیگیر باشید خدارو خوش نمیاد جوان های مردم کل عمرشون تو زندان باشن اون هم امید ارزو دارن
شعبان اسودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
4
من اسم همسرم و نوشتم، تورو خدا کمکمون کنید من خودم به مامور گفتم شوهرم اعتیاد داره درو باز میزارم بگیریدش ببریدش مرکز ترک اعتیاد ولی چون مواد مخدر همراهش بود دادنش زندان الان من تو این شهر غریب تنها موندم مستاجر هستم تازه در حال حاضر مشکلات زندان خیلی بیشتر از مواد کشیدنش عذابم میده خوب معلوم که یه معتاد حتما نزد خودش مواد داره دیگ خوب اون یه مصرف کننده است چرا باید یه بیمار تو زندان نگه دارن ریاست محترم قوه قضائیه کمکمون کنید خانواده ها واقعا تو عذاب هستن زندان برای مجرم نه بیمار
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
1
سلام من یه زندانیم اومدم م
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
1
با سلام ایا ای عفو اعلام شده شامل زندانیان بدهی مالی میشود
زهرامحمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
شوهرم دوساله زندانه ...بادوتادخترم بی سرپرستم خیلی عذاب میکشم به دروغ
وحید محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
1
با سلام واحترام خدمت جناب اقای ریسی،من جوانی هستم ۳۲ساله وتحصیل کرده که متهم به سرقت شدم ،درصورتی که من این کارو نکردم ولی نتونستم ثابت کنم چون شاهدت دروغ بر علیه من دادن ،و الان به احتمال زیاد محکوم میشم ،الان که دارم این متن مینویسم برا شما نمیدونم میبینید یا نه ،ولی یه حسی قلبی بهم گفت نوشتم توکل به خدا شاید ببینید شما کمک کنید،با تشکر(وحید محمدی)
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
1
با سلام بنده همسر زندانی میباشم بایه پسر ۴ ساله مستاجر و هیچ درامدی از خودم ندارم .شوهرم هیچ سابقه ای نداره و به جرم مواد دستگیر شده .تورو به خدا قسم کمک همه زندانی ها کنیدعفو عمومی بدین واسه کسایی که سابقه ندارن بار اولشونه زندان رفتن .بفکر خانواده های زندانی باشین که دارن میسوزن این وسط دربه در شدم .چشام دیگه سویی نداره انقدر که گریه میکنم .تو رو به امام رضا به دادمون برسید .آزاد کنید همسرمو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
سلام ۱۹ کووید انقد خوراکی برای خودمان درست کردیم به کسی نمیدیم...قار قار پلنگ خورد تو بی عار.‌...
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
سلام من همسر زندانی هستم در میاندوآب ی دختر۱۴ساله دارم شوهرم ب جرم مواد زندانی شده الان ۱۰ساله مهلت اجاره ام تمام شدهیچ پولی ندارم وسیله هام بیرون توپارکینگ حتی خرج خونه ندارم خیلی داره برامون سخت میگذره خودتون بزارین جای ما حاضرین زن وبچه هاتون یه روز توحیاط تواین گرما بیرون بگرده تاشب شه یاجایی پیداکنه خواهش میکنم عف عمومی بدین بخدا هیچ ثابقه ای نداره اینم ولسه کسی دیگه بود روحشم خبرنداشت توروخدا ی کاری کنید اونم شب میرن ارشادگاه میاندواب صبح ۳ساعت راه برسن خونه خسته هیچ کاریم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
1
ای خدا التماست میکنم به همه ی زندانیان یه نظر کن پدر بچه های من هم تو اونا نزار بچه هام این وسط بی گناه بسوزن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
با سلام شما را بقر آن قسم من با یه دونه بچه چیکار کنم به شوهرم 4سال حبس دادن تورا خدا الا کاری کنید اجاره نشین هستیم توی روستا
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
3
اقای رییسی ب داد ما برس دوتا بچه دارم شوهرم هفت ساله ک زندانه توی روستای محروم زندگی میکنم .شوهرم ب جرمیک نکرده زندانه بدهیش سیصد میلیون هست .تو رو بقران کمکمون کن من ب هیجا راهی ندارم .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
2
من ۲سال وشش ماه دارم سرپرست خانواده هستم به خاطر مواد بار اولم هست ترو خدا یه فکری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
2
سلام علیکم خسته نباشی من از استان هرمزگان هستم شوهرم یک وسال نیم بیشتر زندان بوشهر بلاتکلیف خدا خوشش نمیاد به پروندشون رسیدگی نمیشه عدالت کجا رفته من بچه ام سرگردانیم هیچ کس جز خدا نداریم هنوز یبار نتونستیم بریم ملاقاتش خدا خوشش نمیاد بچم هرروز سراغ باباش میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
سلام شما روبه خدا قسم یه داداش بدبخت دارم زندونه گول رفیقاش خوره سه چهار روزی نبوده رفته بود پیششون بدبختش کردن شما رو به امام رضا قسم میدم کمکش کنیدبخاطر پدر پیرو نا توانش کمکش کنیدتو رو به قلب شکسته مادرش کمکش کنید
اسماعیل سامی رازلقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
1
با عرض سلام بنده بدونه هیچ سابقی بهم بابت مشروت که واسه کودم نبوده به یک سال زندان محکوم شدم که یک شنبه باید خودمو معرفی کنم تروخدا من متحل هستم ویک بچه دارم که اگر به زندان برم دیگه به زندگیم نمیتونم امید وار باشم من رازی به چند سال زندان تعلیقی هستم چون من نه مشروب فروش هستم ونه مشروب خور
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
2
ترو خدا اقای لاریجانی به ابولفضل شوهر من بیگناهه دوستش مواد گذاشته شوهر منو گرفتن بهش ۱۲سال زندتن دادن من با دوتا بچه چیکار کنم مستجرم پدر مادر ندارم پشتو پناهم فقط شوهرمه خاک کجارو رو سرم بریزم من
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
1
سلام اقایی ریسی من ۱۲سال دارم دوتا برادر یکی ۸ساله اون یکی ۲ساله هستن به بابام کمک کن که زندان نرود من و داداشیام به راه کثافت کشیده نشیم زندگیمان از هم نپاشه اسم بابام مهدی محمدی چهارمحال و بختیاری اردل دشتک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
2
سلام وخسته نباشید شوهرمن ری کار زندان تو کارخونه سبزه روزی 40هزاربهش میدن خداشاهده اصلن به خرجمون نمیرسه با بچه دعوادکتردیگه از زندگی کردن خسته شدیم تو خدا حقوقشون بیشتر کنید
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
1
سلام توروخدا به داد مون برسید این پنج ساله بابام مارو گذاشته رفته وهیچ خبری ازش نیست وماتو این پنج سال یارانمان قطع شده بخاطر جریمه زندان بابام حالا ما هیچ کسیو نداریم شمارو قسم میدم به حضرت عباس پیگر باشید چگونه میتوانیم یارانمون درست کنیم من خودم پسر بزرگ هستم کلاس سوم ابتدایم وداداش کوچیکم چهار سالشه هیچ کیهم کمکون نمیکنه مستاجریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
درگیری باسنگ به گوشم زدان می خوام برام بگوید دیه اش چنده
اسماعیل ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سلام اقای رییسی طرح پالایش زندانیها خوبه ولی من که شوهرم سابقه نداره وهفت سال به بالاس زندانه ،مستاجر وبی پناه وتنها با دریایی از مشکلات انهم تو این وضعیت گرانی وکرونا باید چیکار کنم رافت اسلامی وبخشش را شامل حال ما هم بکنید شما سید هستین واولاد پیغمبر به داد من هم برسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
سلام ترخدایک باربرای اولین باربه جوانان مهلت بدین برادرمن به خاطرکله شقی وبی پولی بایک کیلوهرویین گرفتنش ترخدابهش کمک کنید جوونی کرده اشتباه کرده ترخدایک باردیگه بهش فرصت جبران بدین یه پدرپیرومادرپیردارم دارن توخونه ازغصه دق میکنن ترخدابهمون کمک کنی
محمدمحمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
سلام ببخشیدمن ۱۰ قبضه اسلحه شکاری ازم گرفتند ۸سال حبس برام صادر کردند ایا این حکم حادلانه است تابحال هیچ سابقی نداشتم ایا میتونم درخواست پابند کنم شامل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
0
0
سلام توروخدا کمکتون کنید بخاطر جوونی جونای مملکتمون نزارید بدبخت شن توی کشور خودشون جونشون حروم شه عفو بزارید برای ۲۰ سال حبس ها هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
رسیدگی کنید لطفا .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار