کد خبر: 809453
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
پوستر بیست و هشتمین جشنواره تاتر هرمزگان با حضور معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان در پلاتو آفتاب بندرعباس رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رییس انجمن نمایش هرمزگان گفت : از میان پوسترهای پیشنهادی طرح یونس دهقانی، طراح جوان استان انتخاب شد که طی مراسمی و با حضور پر شور اهالی نمایش هرمزگان از طرح نهایی این پوستر رونمایی شد.

 حسین کریمی افزود:به کارگیری مفاهیم بازی و خلاقیت و استفاده از رگ و برگ در طراحی پوستر را آگاهانه و هوشمندانه توصیف کرد که هر یک ویژگی های جداگانه ای از هنر نمایش را در ذهن بیننده این اثر بازآفرینی می کنند.
وی همچنین از طراحی چندین نشان متفاوت توسط حسن بردال یکی دیگر از هنرمندان هرمزگان ویژه جشنواره امسال خبر داد.
کریمی یادآور شد:این جشنواره از 24تا 27 شهریور برگزار می گردد و امسال 23متن نمایشی از تمامی شهرستان های استان به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ارسال شد که 22 اثر در مرحله ابتدایی پذیرفته شد.
پس از آیین رونمایی پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر هرمزگان،برگزیدگان جشنواره مونولوگ نیز معرفی شدند.
در این جشنواره که یکی از هدف های آن نشان دادن قابلیت های استفاده بهینه از ظرفیت های ابزارهای ارتباطی نصب شده بر روی گوشی های هوشمند و تلفن های همراه بود،شرکت کنندگان بخش هایی از نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر را خوانده و با استفاده از واتساپ ارسال کرده بودند.
در این برنامه هنری ابتکاری،جعفر قاسمی ،نسیبه جمشیدی و رضا آزاد دریایی به ترتیب اول تا سوم شدند و لوح تقدیر و جایزه ویژه به آنان اهدا شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر