کد خبر: 809446
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
مشاور رسانه ای مدیرکل فرودگاههای هرمزگان خبرداد:
مشاوررسانه ای مدیرکل فرودگاههای هرمزگان ازافزایش برنامه پروازهای فرودگاههای استان خبرداد .

حسین پاسلار گفت:طرح افزایش پروازهای فرودگاههای استان همچنان در دستور کار قرار دارد و قطعا خبرهای خوبی همچنان در راه خواهد بود .

وی افزود : در پنج ماهه ابتدای امسال در 7 مسیر شامل تهران مشهد ، یزد ، شیراز ، تبریز ، ابوموسی و اصفهان شاهد افزایش پرواز و در دو مسیر کرمانشاه و جاسک شاهد برقراری پرواز بودیم که برقراری پرواز جاسک در راستای منویات مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و با دستورات اکید مدیرکل فرودگاههای استان این روند رو به افزایش همچنان با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد .

مشاور رسانه ای مدیر کل فرودگاههای استان با اشاره به اهمیت جایگاه افرایش پرواز در روند گسترش فعالیت های فرودگاهی استا ن افزود: طرح های پروژه های مختلفی به دستور مدیر کل فرودگاههای استان در حوزه های مختلف فرودگاهی و هوانوردی برنامه ریزی و در حال اجرا است که مهمترین حوزه  آن قطعا افزایش خطوط پروازی بوده ،زیرا افزایش پروازها مهمترین عامل در روند توسعه فرودگاهی خواهد بود .

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود 210 پرواز هفتگی ازفرودگاه بین المللی بندرعباس به 18 مسیر پروازی در حال انجام است که امیداست با اجرای طرح ها شاهد افزایش پرواز شویم .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر