کد خبر: 808098
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت:
همزمان با فرارسیدن هفته دولت و در چهارمین روز از این هفته پروژه سايت پرورش میگوی دوستكو واقع در شهرستان قشم به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این سایت پرورش میگو مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به دست آوردهای دولت تدبیر و امید برای ملت و همچنین نقش اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف شیلات هرمزگان گفت: این طرح با مشارکت صیادان محلی و طرح جدید استخر عمیق و تخلیه مرکزی و پوشش کانال آبرسان ژئوممبران در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا شده است .

سید پرویز محبی افزود: در این پروژه جمعی از صیادان منطقه اقدام به فروش لنج صیادی نموده و از محل آن این طرح 150 هکتاری را بدون دریافت وام اجرا کرده اند و این طرح با ظرفیت سالانه 500 تن و رسمایه گاری بالغ بر سی میلیارد ریال از توان اشتعل زایی برای بالغ بر 60 نفر برخوردار است.

مدیر کل شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: تمام سرمایه گذاری انجام شده در این طرح از محل آورده بخش خصوصی بوده و با همت به کار گرفته شده از سوی بخش خصوصی و با پشتیبانی ودولت در تسهیل اخذ مجوز و انجام اقدامات قانونی خوشبختانه در مدت کمتر از یکسال این طرح به بهره برداری رسید و ذخیره سازی میگو در آن به انجام رسید.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان همچنين در مراسم افتتاح پروژه بزرگ پرورش ميگوي در روستاي دوستكو قشم اظهار داشت: با آغاز به كار فعاليت فاز اول سايت پرورش ميگو دوستكو زمينه مناسبي براي اشتغالي اهالي اين روستا و روستاهاي همجوار ايجاد خواهد شد و همچنين از ذخاير دريايي جزيره به دليل كاهش صيد حفاظت به عمل خواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر