کد خبر: 805479
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت با حضور دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان ، اعضای هیئت رییسه دانشگاه ، مجموعه روابط عمومی دانشگاه و فعالان رسانه ای حوزه سلامت در سالن هتل آتیلار بندرعباس برگزارشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان  گفت : شغل خبرنگاری هنگامی ارزشمند است که باعث ارتقای اخلاق در جامعه شود در مسیر دفاع از حقوق مردم باشد ، اطلاع رسانی در فضایی سالم و به دور از ریا ، دروغ و تهمت است که منجر به آگاهی بخشی در جامعه می شود؛ خبرنگارانی که به وظایف حرفه ای خود عمل می کنند ، می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند .

 دکتر داودی افزود : قلم خبرنگار باید به گونه ای با جهل مبارزه کند که نتیجه آن آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی را در جامعه به‌دنبال داشته باشد ؛ آموزشی که منجر به تغییر رفتار شود سرمایه است در غیراینصورت هزینه است لذا هر چقدر تلاش کنیم رفتار مردم را در گرفتن خدمات تغییر دهیم موفق عمل کرده‌ایم.

وی عنوان کرد : خبرنگاران با حضور به موقع و نگاه تیزبینانه خویش در جامعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ سلامت ، فرهنگ اقتصاد ، فرهنگ اجتماعی دارند و شغل خبرنگاری تجسم دلسوزی ، وظیفه شناسی و امانت داری در کار است . لذا حوزه سلامت استان هرمزگان اطلاع رسانی شفاف ، بیان بی پرده واقعیت ها و نواقص بهداشتی و درمانی را به مردم و مسئولان وظیفه خود می داند و از نقد سازنده خبرنگاران با آغوش باز استقبال می کند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد : رسانه ها باید با نقد منصفانه چالش های فراروی بخش بهداشت و درمان را مطرح و زمینه حل این مشکلات را در استان فراهم کنند ؛ لذا مشکلات فرا روی بخش سلامت در استان هرمزگان با تخریب حل نمی شود ، مگر با حضور و مشارکت جدی رسانه ها و خبرنگاران در کنار مسئولان این بخش که امید است بیش از پیش محقق شود .

در پایان این آیین از خبرنگاران حوزه سلامت در هرمزگان تجلیل به عمل آمد ،  و خبرگزاری ها و روزنامه های برتر که یاری گر حوزه سلامت بودند معرفی شدند

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر